Komunikaty PR

Ta restauracja robi najlepszy sernik w Warszawie!

2022-08-31  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042

Konkurs „Mistrzowski sernik” rozstrzygnięty

30 sierpnia w studiu kulinarnym Cook Story Warszawa lokalni restauratorzy rywalizowali w finale konkursu „Mistrzowski sernik”, który odbył się w ramach programu „Ja Cię SERniczę!” sfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka i organizowanego przez Polską Izbę Mleka. Kto został zwycięzcą? Jakie interpretacje deseru przygotowały warszawskie restauracje?

Konkurs Mistrzowski sernik! ma wyłonić najsmaczniejszy sernik w mieście. Warszawskie restauracje zgłaszały autorskie przepisy na ten deser, a następnie internauci wybierali propozycje, które zmierzą się w rywalizacji o podium. Podczas finału restauratorzy przygotowywali swoje ciasta na żywo, a jury oceniało ich wypieki pod kątem oryginalności przepisy, doboru składników – w szczególności sera twarogowego oraz walory wizualne i smakowe.

Do finału warszawskiej edycji konkursu zakwalifikowane zostały 3 restauracje: Słoik, Si oraz Putka. Zaszczytne pierwsze miejsce przypadło Pani Małgorzacie z restauracji Słoik za Aksamitny sernik z białą czekoladą. Drugie miejsce zajęła Pani Magdalena reprezentująca restaurację Putka za Sernik królewski. Na trzecim miejscu uplasował się Pan Piotr z restauracji Si za swój Sernik z mascarpone i białej czekolady. Nagrodę publiczności uzyskała również propozycja z restauracji Słoik.

Uczestnicy finału mieli godzinę na przygotowanie swoich autorskich serników. Rywalizacja była zacięta, a efekty przeszły najśmielsze oczekiwania. Zwycięzcy otrzymali atrakcyjne nagrody. Restauracja Słoik została uhonorowana voucherem na kurs cukierniczy oraz dodatkowym voucherem za nagrodę od publiczności, Putka – blenderem kielichowym, a Si – zestawem ręcznie malowanych talerzy.

Zwycięzcom serdecznie gratulujemy i życzymy kolejnych kulinarnych sukcesów. Następne edycje konkursu odbędą się w Białymstoku i Krakowie, a zapisy rozpoczną się już wkrótce.

Program „Ja Cię SERniczę!” jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.