Komunikaty PR

Ta restauracja robi najlepszy sernik w Warszawie!

2022-08-31  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042

Konkurs „Mistrzowski sernik” rozstrzygnięty

30 sierpnia w studiu kulinarnym Cook Story Warszawa lokalni restauratorzy rywalizowali w finale konkursu „Mistrzowski sernik”, który odbył się w ramach programu „Ja Cię SERniczę!” sfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka i organizowanego przez Polską Izbę Mleka. Kto został zwycięzcą? Jakie interpretacje deseru przygotowały warszawskie restauracje?

Konkurs Mistrzowski sernik! ma wyłonić najsmaczniejszy sernik w mieście. Warszawskie restauracje zgłaszały autorskie przepisy na ten deser, a następnie internauci wybierali propozycje, które zmierzą się w rywalizacji o podium. Podczas finału restauratorzy przygotowywali swoje ciasta na żywo, a jury oceniało ich wypieki pod kątem oryginalności przepisy, doboru składników – w szczególności sera twarogowego oraz walory wizualne i smakowe.

Do finału warszawskiej edycji konkursu zakwalifikowane zostały 3 restauracje: Słoik, Si oraz Putka. Zaszczytne pierwsze miejsce przypadło Pani Małgorzacie z restauracji Słoik za Aksamitny sernik z białą czekoladą. Drugie miejsce zajęła Pani Magdalena reprezentująca restaurację Putka za Sernik królewski. Na trzecim miejscu uplasował się Pan Piotr z restauracji Si za swój Sernik z mascarpone i białej czekolady. Nagrodę publiczności uzyskała również propozycja z restauracji Słoik.

Uczestnicy finału mieli godzinę na przygotowanie swoich autorskich serników. Rywalizacja była zacięta, a efekty przeszły najśmielsze oczekiwania. Zwycięzcy otrzymali atrakcyjne nagrody. Restauracja Słoik została uhonorowana voucherem na kurs cukierniczy oraz dodatkowym voucherem za nagrodę od publiczności, Putka – blenderem kielichowym, a Si – zestawem ręcznie malowanych talerzy.

Zwycięzcom serdecznie gratulujemy i życzymy kolejnych kulinarnych sukcesów. Następne edycje konkursu odbędą się w Białymstoku i Krakowie, a zapisy rozpoczną się już wkrótce.

Program „Ja Cię SERniczę!” jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.