Komunikaty PR

Tarczyński Protein Team: Jak wygląda nowoczesny marketing w branży spożywczej?

2021-02-05  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042
Do pobrania jpg ( 0.35 MB )

Marka Tarczyński po raz kolejny zaskakuje rewolucyjnym podejściem do działań promocyjnych w branży spożywczej. Tym razem postanowiła spektakularnie wkroczyć w świat e-sportu, tworząc nową, silną organizację w grze Counter Strike: Global Offensive (CS:GO).

Jako lider na rynku przekąsek białkowych, Tarczyński mocno inwestuje w sponsoring sportu i obecność w tym sektorze – na wsparcie firmy może liczyć m.in. drużyna Panthers Wrocław (mistrzowie kraju w futbolu amerykańskim) oraz Tai Woffinden (trzykrotny żużlowy mistrz świata). W ostatnich dniach grono ambasadorów marki powiększyło się o nowych członków – zespół e-sportowy Tarczyński Protein Team.

Warto wspomnieć, że Tarczyński jest od dłuższego czasu sponsorem tytularnym jednego z najpopularniejszych polskich kanałów streamingowych w internetowym serwisie Twitch – Tarczyński Studio Live. Marka potrzebowała zaledwie roku, by zbudować rozpoznawalność kanału i zgromadzić wokół transmitowanych turniejów gamingowych sporą społeczność widzów.

Nowopowstała drużyna jest efektem bliskiej współpracy firmy z agencją Cyberwolves. Zespół ma spory apetyt na sukces – jak mówią założyciele, realnym celem jest wejście do czołówki polskiego świata e-sportowego, a następnie przejście do rozgrywek w CS:GO na arenie międzynarodowej. Tarczyński umiejętnie stopniuje napięcie i nie ujawnia jeszcze nazwisk poszczególnych członków. 

W mojej ocenie e-sport to przyszłość branży marketingowej. Jako lider w naszej branży podjęliśmy decyzję o zaangażowaniu w ten sektor już jakiś czas temu. Teraz mogę tylko potwierdzić, że był to właściwy krok, który idealnie wpisuje się w strategię rozwoju marki Tarczyński. Dzięki obecności w e-sporcie nie tylko możemy być bliżej nowych, młodych konsumentów, lecz także zyskujemy niesamowitą okazję do realizacji naszej misji – możemy inspirować do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze. W rezultacie nasze wysokobiałkowe przekąski – jak chipsy mięsne czy beef jerky – cieszą się wśród graczy ogromną popularnością – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.

Inauguracyjnym sprawdzianem dla drużyny będą zmagania w drugiej odsłonie European Development Championships. Już 5 lutego (piątek) zawodnicy Tarczyński Protein Team zmierzą się ze swoim pierwszym rywalem – białoruską drużyną NEMIGA (numer 22 w światowym rankingu). Transmisję będzie można śledzić na https://www.twitch.tv/tarczynski_studio_live

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Queris rozpoczyna kampanię MESOZOIK. Nowa era produkcji Biuro prasowe
2024-05-07 | 13:30

Queris rozpoczyna kampanię "MESOZOIK. Nowa era produkcji"

Producent i dostawca systemu Queris MES oraz innych rozwiązań dla produkcji, rozpoczął szeroką kampanię kierowaną do producentów branży spożywczej i FMCG. W ramach działań
Przemysł spożywczy System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe
2024-04-29 | 13:00

System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe

WARSZAWA, Polska, 18 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających przedsiębiorstwom inteligentne łączenie
Przemysł spożywczy Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
2024-04-29 | 12:00

Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Postępowania sądowe w Polsce trwają coraz dłużej. Wydłuża się zwłaszcza czas w sprawach gospodarczych

Czas trwania postępowań sądowych, zamiast maleć, w ostatnich latach wzrósł. W przypadku spraw gospodarczych przewlekłość procesów może oznaczać paraliż działalności firmy, a w konsekwencji nawet jej upadłość. Zdaniem prezesa Naczelnej Rady Adwokackiej receptą na ten stan rzeczy powinna być informatyzacja systemu sądowego, zwiększenie jego finansowania oraz ograniczenia zakresu przypadających do rozstrzygnięcia spraw, w których orzeczenia nie wymagają kompetencji sądów. Niepotrzebna jest też procedura gospodarcza.

Transport

Mazowieckie lotniska będą mogły wkrótce obsłużyć 40 mln pasażerów rocznie. Trwają przygotowania do modernizacji na Okęciu i w Modlinie

Lotnisko Chopina, które właśnie obchodziło 90. urodziny, może w tym roku obsłużyć nawet 20 mln pasażerów. To o 10 proc. więcej niż rok  temu. Aby sprostać rosnącemu ruchowi turystycznemu w kolejnych latach, potrzebne jest jednak zwiększenie przepustowości. Planowana rozbudowa do 2028 roku pozwoli obsługiwać rocznie nawet 30 mln pasażerów. Łącznie z możliwościami lotnisk w Modlinie i Radomiu ma to być ok. 10 mln pasażerów więcej.

Ochrona środowiska

Stworzenie cyfrowego bliźniaka Ziemi coraz bliżej. Pomoże precyzyjniej przewidywać klęski żywiołowe

Na początku czerwca mają zostać uruchomione dwa pierwsze komponenty cyfrowej repliki Ziemi. To inicjatywa Komisji Europejskiej, w ramach której powstaje superzaawansowana symulacja zjawisk, m.in. atmosferycznych i klimatycznych, do jakich dochodzi na Ziemi. Oparte na bogatych zbiorach danych, m.in. ze zdjęć satelitarnych, i ich zaawansowanej analizie narzędzia pozwolą z dwutygodniowym wyprzedzeniem przewidywać zdarzenia pogodowe, precyzując prognozę do obszarów podzielonych na kwadraty o boku zaledwie kilku kilometrów. Będą mogły być wykorzystywane także w planowaniu miast, farm wiatrowych czy w rolnictwie. W tworzeniu rozwiązania bierze udział polski dostawca rozwiązań chmurowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.