Komunikaty PR

Tarczyński Protein Team: Jak wygląda nowoczesny marketing w branży spożywczej?

2021-02-05  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042
Do pobrania jpg ( 0.35 MB )

Marka Tarczyński po raz kolejny zaskakuje rewolucyjnym podejściem do działań promocyjnych w branży spożywczej. Tym razem postanowiła spektakularnie wkroczyć w świat e-sportu, tworząc nową, silną organizację w grze Counter Strike: Global Offensive (CS:GO).

Jako lider na rynku przekąsek białkowych, Tarczyński mocno inwestuje w sponsoring sportu i obecność w tym sektorze – na wsparcie firmy może liczyć m.in. drużyna Panthers Wrocław (mistrzowie kraju w futbolu amerykańskim) oraz Tai Woffinden (trzykrotny żużlowy mistrz świata). W ostatnich dniach grono ambasadorów marki powiększyło się o nowych członków – zespół e-sportowy Tarczyński Protein Team.

Warto wspomnieć, że Tarczyński jest od dłuższego czasu sponsorem tytularnym jednego z najpopularniejszych polskich kanałów streamingowych w internetowym serwisie Twitch – Tarczyński Studio Live. Marka potrzebowała zaledwie roku, by zbudować rozpoznawalność kanału i zgromadzić wokół transmitowanych turniejów gamingowych sporą społeczność widzów.

Nowopowstała drużyna jest efektem bliskiej współpracy firmy z agencją Cyberwolves. Zespół ma spory apetyt na sukces – jak mówią założyciele, realnym celem jest wejście do czołówki polskiego świata e-sportowego, a następnie przejście do rozgrywek w CS:GO na arenie międzynarodowej. Tarczyński umiejętnie stopniuje napięcie i nie ujawnia jeszcze nazwisk poszczególnych członków. 

W mojej ocenie e-sport to przyszłość branży marketingowej. Jako lider w naszej branży podjęliśmy decyzję o zaangażowaniu w ten sektor już jakiś czas temu. Teraz mogę tylko potwierdzić, że był to właściwy krok, który idealnie wpisuje się w strategię rozwoju marki Tarczyński. Dzięki obecności w e-sporcie nie tylko możemy być bliżej nowych, młodych konsumentów, lecz także zyskujemy niesamowitą okazję do realizacji naszej misji – możemy inspirować do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze. W rezultacie nasze wysokobiałkowe przekąski – jak chipsy mięsne czy beef jerky – cieszą się wśród graczy ogromną popularnością – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.

Inauguracyjnym sprawdzianem dla drużyny będą zmagania w drugiej odsłonie European Development Championships. Już 5 lutego (piątek) zawodnicy Tarczyński Protein Team zmierzą się ze swoim pierwszym rywalem – białoruską drużyną NEMIGA (numer 22 w światowym rankingu). Transmisję będzie można śledzić na https://www.twitch.tv/tarczynski_studio_live

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.