Komunikaty PR

Tarczyński przedłuża umowę sponsorską z Panthers Wrocław

2022-03-03  |  10:00
Biuro prasowe

Tarczyński – marka numer 1 w kategorii wędlinach paczkowanych i lider na rynku roślinnych zamienników mięsa – przedłuża umowę sponsorską z klubem sportów amerykańskich Panthers Wrocław. Sponsoring oznacza dalszą współpracę m.in. najlepszą w Polsce drużyną futbolistów amerykańskich, która w sezonie 2022 po raz kolejny będzie toczyła zmagania w European League of Football (ELF). Nowa umowa obowiązuje od 1 marca. 

 

Z pasji do sportów amerykańskich

Marka Tarczyński od lat angażuje się w sponsoring lokalnych sportowców, klubów czy wydarzeń o charakterze sportowym. Właściciele firmy szczególną sympatią darzą futbol amerykański, co wynika z ich osobistej pasji do tej dyscypliny sportu.

Futbol amerykański to nasza rodzinna pasja, która zrodziła się w nas już kilkanaście lat temu. Bywając prywatnie i zawodowo w Stanach Zjednoczonych, wybieraliśmy się zazwyczaj na mecze, by oglądać zmagania tamtejszych drużyn. Sami zapragnęliśmy wówczas stać się częścią futbolowej rodziny, dlatego też zarówno ja, jak i później mój brat Tomek dołączyliśmy do Devils Wrocław, czyli dzisiejszych Panter. Co ciekawe, z tą drużyną zdobywaliśmy nawet mistrzostwo kraju. Dzisiaj już nie jako zawodnicy, a główny sponsor wspieramy Panthers Wrocław, zarówno w rozwoju sportowym, jak i działaniach promocyjnych, z ogromną dumą patrząc, jak wrocławski klub umacnia swoją pozycję na arenie międzynarodowej, promując tę piękną dyscyplinę w naszym kraju – mówi Dawid Tarczyński, Członek Zarządu oraz Dyrektor ds. Rozwoju firmy Tarczyński.

Kim są Panthers Wrocław?

Panthers Wrocław to klub sportów amerykańskich, w którego szeregach działa drużyna futbolowa o tej samej nazwie, jak również żeńskie sekcje Panthers Softball i Panthers Lacrosse, sekcja Panthers Ultimate oraz młodzieżowe oddziały – Panthers Juniors i Panthers Minis. 

Futboliści Panthers Wrocław to wielokrotni Mistrzowie Polski w futbolu amerykańskim i jeden z czołowych klubów Europy. W sezonie 2022 po raz drugi będą reprezentować Polskę w najsilniejszej lidze Europy – European League Of Football.

Zakres współpracy 

Plany marki mocno pokrywają się z rozwojem klubu, w tym m.in. promocją czy ekspozycją na kluczowych rynkach – także telewizyjną, dlatego obie strony postawiły na intensyfikację działań. 

Zagraniczna ekspansja to bez wątpienia silny mianownik, który łączy oba brandy – Tarczyński i Panthers Wrocław, dlatego podjęliśmy decyzję, aby przy udziale drużyny promować również naszą markę SnackIt, w którą inwestujemy m.in. na rynku niemieckim. Co za tym idzie logotypy Tarczyński oraz SnackIt będzie można zobaczyć m.in. na strojach zawodników oraz na Stadionie Olimpijskim we Wrocławiu – głównej siedzibie Panthers, gdzie futboliści zagrają wszystkie domowe mecze w ramach ELF –  mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu w Tarczyński S.A.

– Ogromnie cieszymy się z faktu przedłużenia tej kluczowej dla nas umowy sponsoringowej. Bez marki Tarczyński z pewnością nie bylibyśmy dzisiaj w miejscu, w którym jesteśmy obecnie. Kluczowa będzie także kontynuacja dotychczasowego zaangażowania marki w działania promocyjne oraz popularyzację sportów amerykańskich w Polsce, co od lat jest jednym z naszych kluczowych celów –  mówi Prezes Zarządu Panthers Wrocław, Michał Latoś. 

Panthers Wrocław w ramach współpracy niezmiennie promować będą białkowe przekąski sponsora uczestnicząc w działaniach marketingowych związanych z flagowymi produktami marki Tarczyński. 

***

Sponsoring klubu jest częścią strategii społecznej odpowiedzialności biznesu – Tarczyński Lepiej – w obszarze AKTYWNIE.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.