Komunikaty PR

Tarczyński przedłuża umowę sponsorską z Panthers Wrocław

2022-03-03  |  10:00
Biuro prasowe

Tarczyński – marka numer 1 w kategorii wędlinach paczkowanych i lider na rynku roślinnych zamienników mięsa – przedłuża umowę sponsorską z klubem sportów amerykańskich Panthers Wrocław. Sponsoring oznacza dalszą współpracę m.in. najlepszą w Polsce drużyną futbolistów amerykańskich, która w sezonie 2022 po raz kolejny będzie toczyła zmagania w European League of Football (ELF). Nowa umowa obowiązuje od 1 marca. 

 

Z pasji do sportów amerykańskich

Marka Tarczyński od lat angażuje się w sponsoring lokalnych sportowców, klubów czy wydarzeń o charakterze sportowym. Właściciele firmy szczególną sympatią darzą futbol amerykański, co wynika z ich osobistej pasji do tej dyscypliny sportu.

Futbol amerykański to nasza rodzinna pasja, która zrodziła się w nas już kilkanaście lat temu. Bywając prywatnie i zawodowo w Stanach Zjednoczonych, wybieraliśmy się zazwyczaj na mecze, by oglądać zmagania tamtejszych drużyn. Sami zapragnęliśmy wówczas stać się częścią futbolowej rodziny, dlatego też zarówno ja, jak i później mój brat Tomek dołączyliśmy do Devils Wrocław, czyli dzisiejszych Panter. Co ciekawe, z tą drużyną zdobywaliśmy nawet mistrzostwo kraju. Dzisiaj już nie jako zawodnicy, a główny sponsor wspieramy Panthers Wrocław, zarówno w rozwoju sportowym, jak i działaniach promocyjnych, z ogromną dumą patrząc, jak wrocławski klub umacnia swoją pozycję na arenie międzynarodowej, promując tę piękną dyscyplinę w naszym kraju – mówi Dawid Tarczyński, Członek Zarządu oraz Dyrektor ds. Rozwoju firmy Tarczyński.

Kim są Panthers Wrocław?

Panthers Wrocław to klub sportów amerykańskich, w którego szeregach działa drużyna futbolowa o tej samej nazwie, jak również żeńskie sekcje Panthers Softball i Panthers Lacrosse, sekcja Panthers Ultimate oraz młodzieżowe oddziały – Panthers Juniors i Panthers Minis. 

Futboliści Panthers Wrocław to wielokrotni Mistrzowie Polski w futbolu amerykańskim i jeden z czołowych klubów Europy. W sezonie 2022 po raz drugi będą reprezentować Polskę w najsilniejszej lidze Europy – European League Of Football.

Zakres współpracy 

Plany marki mocno pokrywają się z rozwojem klubu, w tym m.in. promocją czy ekspozycją na kluczowych rynkach – także telewizyjną, dlatego obie strony postawiły na intensyfikację działań. 

Zagraniczna ekspansja to bez wątpienia silny mianownik, który łączy oba brandy – Tarczyński i Panthers Wrocław, dlatego podjęliśmy decyzję, aby przy udziale drużyny promować również naszą markę SnackIt, w którą inwestujemy m.in. na rynku niemieckim. Co za tym idzie logotypy Tarczyński oraz SnackIt będzie można zobaczyć m.in. na strojach zawodników oraz na Stadionie Olimpijskim we Wrocławiu – głównej siedzibie Panthers, gdzie futboliści zagrają wszystkie domowe mecze w ramach ELF –  mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu w Tarczyński S.A.

– Ogromnie cieszymy się z faktu przedłużenia tej kluczowej dla nas umowy sponsoringowej. Bez marki Tarczyński z pewnością nie bylibyśmy dzisiaj w miejscu, w którym jesteśmy obecnie. Kluczowa będzie także kontynuacja dotychczasowego zaangażowania marki w działania promocyjne oraz popularyzację sportów amerykańskich w Polsce, co od lat jest jednym z naszych kluczowych celów –  mówi Prezes Zarządu Panthers Wrocław, Michał Latoś. 

Panthers Wrocław w ramach współpracy niezmiennie promować będą białkowe przekąski sponsora uczestnicząc w działaniach marketingowych związanych z flagowymi produktami marki Tarczyński. 

***

Sponsoring klubu jest częścią strategii społecznej odpowiedzialności biznesu – Tarczyński Lepiej – w obszarze AKTYWNIE.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.