Komunikaty PR

Tarczyński wprowadza na rynek kabanosy 100% z kurczaka

2022-11-17  |  10:00
Biuro prasowe

Tarczyński nie zwalnia tempa. Lider sprzedaży kabanosów w Polsce we wrześniu został
sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, a flagowe produkty marki jej oficjalną
przekąską. Teraz producent wprowadza na rynek kolejną nowość, wręcz stworzoną dla
kibiców sportu. Mowa o Kabanosach Exclusive 100% z kurczaka, które wyróżnia
zarówno smak, jak i obniżona zawartość tłuszczu. Produkty dostępne są już na rynku, a
teraz możemy zobaczyć je w najnowszej kampanii reklamowej marki i towarzyszących
jej piłkarskich spotach.


Nowość w kategorii

Kabanosy Exclusive 100% z kurczaka zostały stworzone z myślą o konsumentach, którzy
chcieliby ograniczyć ilość tłuszczów w swojej diecie, nie rezygnując przy tym ze swojej
ulubionej, mięsnej przekąski. Są więc idealnym produktem zarówno dla tych, którzy
uprawiają aktywnie sport, jak i osób, które uwielbiają sportowe emocje przed telewizorem w
gronie znajomych.


W składzie znajdziemy 185 g mięsa na 100 g produktu i aż 40 proc. mniej tłuszczu niż w
kabanosach drobiowych z wieprzowiną z tej samej linii, które według danych Nielsena (2022)
są nr 1 w sprzedaży całej kategorii kabanosów w Polsce.
Rynkowa nowość to kolejny wariant smakowy mięsnych przekąsek z portfolio Tarczyński
Exclusive, które jako „Oficjalna Przekąska Reprezentacji Polski” będą m.in. doskonałym
elementem kibicowania biało-czerwonym w piłkarskich zmaganiach.


Będzie głośno

Kabanosy Exclusive 100% z kurczaka dostępne są na rynku od 26 października. Natomiast od
dzisiaj (17.11) można zobaczyć je w najnowszej kampanii reklamowej zainaugurowanej
przez producenta Oficjalnej Przekąski Reprezentacji Polski. Piłkarski spot marki, którego
premiera odbyła się wczoraj podczas meczu Polska-Chile, będzie emitowany w największych
stacjach telewizyjnych w Polsce przez cały okres trwania mistrzostw świata.

To oczywiście nie wszystko. W trakcie obowiązywania umowy sponsorskiej produkty
Tarczyński Exclusive będą obecne m.in. na materiałach POS, bandach led widocznych
podczas emisji meczów w TV oraz internecie, reklamach przy meczach podczas Mundialu,
billboardach sponsorskich czy w mediach społecznościowych marki Tarczyński, PZPN i
kanałach „Łączy nas piłka”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.