Komunikaty PR

Tarczyński wprowadza na rynek kabanosy 100% z kurczaka

2022-11-17  |  10:00
Biuro prasowe

Tarczyński nie zwalnia tempa. Lider sprzedaży kabanosów w Polsce we wrześniu został
sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, a flagowe produkty marki jej oficjalną
przekąską. Teraz producent wprowadza na rynek kolejną nowość, wręcz stworzoną dla
kibiców sportu. Mowa o Kabanosach Exclusive 100% z kurczaka, które wyróżnia
zarówno smak, jak i obniżona zawartość tłuszczu. Produkty dostępne są już na rynku, a
teraz możemy zobaczyć je w najnowszej kampanii reklamowej marki i towarzyszących
jej piłkarskich spotach.


Nowość w kategorii

Kabanosy Exclusive 100% z kurczaka zostały stworzone z myślą o konsumentach, którzy
chcieliby ograniczyć ilość tłuszczów w swojej diecie, nie rezygnując przy tym ze swojej
ulubionej, mięsnej przekąski. Są więc idealnym produktem zarówno dla tych, którzy
uprawiają aktywnie sport, jak i osób, które uwielbiają sportowe emocje przed telewizorem w
gronie znajomych.


W składzie znajdziemy 185 g mięsa na 100 g produktu i aż 40 proc. mniej tłuszczu niż w
kabanosach drobiowych z wieprzowiną z tej samej linii, które według danych Nielsena (2022)
są nr 1 w sprzedaży całej kategorii kabanosów w Polsce.
Rynkowa nowość to kolejny wariant smakowy mięsnych przekąsek z portfolio Tarczyński
Exclusive, które jako „Oficjalna Przekąska Reprezentacji Polski” będą m.in. doskonałym
elementem kibicowania biało-czerwonym w piłkarskich zmaganiach.


Będzie głośno

Kabanosy Exclusive 100% z kurczaka dostępne są na rynku od 26 października. Natomiast od
dzisiaj (17.11) można zobaczyć je w najnowszej kampanii reklamowej zainaugurowanej
przez producenta Oficjalnej Przekąski Reprezentacji Polski. Piłkarski spot marki, którego
premiera odbyła się wczoraj podczas meczu Polska-Chile, będzie emitowany w największych
stacjach telewizyjnych w Polsce przez cały okres trwania mistrzostw świata.

To oczywiście nie wszystko. W trakcie obowiązywania umowy sponsorskiej produkty
Tarczyński Exclusive będą obecne m.in. na materiałach POS, bandach led widocznych
podczas emisji meczów w TV oraz internecie, reklamach przy meczach podczas Mundialu,
billboardach sponsorskich czy w mediach społecznościowych marki Tarczyński, PZPN i
kanałach „Łączy nas piłka”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.