Komunikaty PR

Tarczyński wprowadza na rynek kabanosy 100% z kurczaka

2022-11-17  |  10:00
Biuro prasowe

Tarczyński nie zwalnia tempa. Lider sprzedaży kabanosów w Polsce we wrześniu został
sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, a flagowe produkty marki jej oficjalną
przekąską. Teraz producent wprowadza na rynek kolejną nowość, wręcz stworzoną dla
kibiców sportu. Mowa o Kabanosach Exclusive 100% z kurczaka, które wyróżnia
zarówno smak, jak i obniżona zawartość tłuszczu. Produkty dostępne są już na rynku, a
teraz możemy zobaczyć je w najnowszej kampanii reklamowej marki i towarzyszących
jej piłkarskich spotach.


Nowość w kategorii

Kabanosy Exclusive 100% z kurczaka zostały stworzone z myślą o konsumentach, którzy
chcieliby ograniczyć ilość tłuszczów w swojej diecie, nie rezygnując przy tym ze swojej
ulubionej, mięsnej przekąski. Są więc idealnym produktem zarówno dla tych, którzy
uprawiają aktywnie sport, jak i osób, które uwielbiają sportowe emocje przed telewizorem w
gronie znajomych.


W składzie znajdziemy 185 g mięsa na 100 g produktu i aż 40 proc. mniej tłuszczu niż w
kabanosach drobiowych z wieprzowiną z tej samej linii, które według danych Nielsena (2022)
są nr 1 w sprzedaży całej kategorii kabanosów w Polsce.
Rynkowa nowość to kolejny wariant smakowy mięsnych przekąsek z portfolio Tarczyński
Exclusive, które jako „Oficjalna Przekąska Reprezentacji Polski” będą m.in. doskonałym
elementem kibicowania biało-czerwonym w piłkarskich zmaganiach.


Będzie głośno

Kabanosy Exclusive 100% z kurczaka dostępne są na rynku od 26 października. Natomiast od
dzisiaj (17.11) można zobaczyć je w najnowszej kampanii reklamowej zainaugurowanej
przez producenta Oficjalnej Przekąski Reprezentacji Polski. Piłkarski spot marki, którego
premiera odbyła się wczoraj podczas meczu Polska-Chile, będzie emitowany w największych
stacjach telewizyjnych w Polsce przez cały okres trwania mistrzostw świata.

To oczywiście nie wszystko. W trakcie obowiązywania umowy sponsorskiej produkty
Tarczyński Exclusive będą obecne m.in. na materiałach POS, bandach led widocznych
podczas emisji meczów w TV oraz internecie, reklamach przy meczach podczas Mundialu,
billboardach sponsorskich czy w mediach społecznościowych marki Tarczyński, PZPN i
kanałach „Łączy nas piłka”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii

Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).

Handel

Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.