Komunikaty PR

Tesco dziękuje klientom i pracownikom za pełen wyzwań rok 2020

2020-12-17  |  15:40
Biuro prasowe
Do pobrania 12 ( 0.04 MB )

Z okazji zbliżających się Świąt Tesco przygotowało specjalną kampanię, w ramach której dziękuje swoim klientom i pracownikom za zaufanie, zaangażowanie oraz wspólną pomoc i działanie na rzecz najbardziej potrzebujących. Towarzyszący kampanii „Dziękujemy” spot telewizyjny emitowany będzie od 17 grudnia do Świąt.

– Rok 2020 był naprawdę wyjątkowy. Za pośrednictwem naszej najnowszej kampanii chcemy podziękować wszystkim, dzięki którym ta nowa rzeczywistość, z jaką przyszło nam się zmierzyć, stała się choć trochę łatwiejsza i bardziej bezpieczna – mówi Daria Kulińska, Dyrektor ds. komunikacji w Tesco Polska. I dodaje: – Dziękujemy naszym klientom za cierpliwość, rozwagę oraz uważne przestrzeganie zasad panujących w sklepach, naszym pracownikom – za ich zaangażowanie i ciężką pracę, a także wszystkim tym, którzy w tym trudnym momencie wspólnie z nami wspierają lokalne społeczności i osoby potrzebujące.

Od początku swojej obecności na polskim rynku sieć Tesco bardzo aktywnie działa na rzecz potrzebujących. Nie inaczej było również w mijającym roku, w trakcie którego ze względu na pandemię liczba osób w szczególnie trudnej sytuacji znacznie wzrosła. Oprócz flagowych i prowadzonych od lat projektów, sieć zaangażowała się w ostatnim czasie w szereg dodatkowych inicjatyw, wśród których znalazły się m.in. przekazanie do Banków Żywności i Caritas Polska specjalnej darowizny w postaci ponad 20 ton żywności czy zorganizowanie przez Fundację Tesco we współpracy z Bankami Żywności dwóch specjalnych zbiórek żywności, w ramach których w sklepach Tesco zebrano w sumie blisko 19 ton żywności, która następnie trafiła do osób szczególnie dotkniętych skutkami pandemii.

W trakcie mijającego roku Tesco chętnie brało udział również w wielu pomniejszych lokalnych przedsięwzięciach, takich jak bieżące wsparcie Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie czy pomoc szpitalom w Kędzierzynie-Koźlu, Wrocławiu, Tarnowie i Tychach. W nieco zmienionej i dostosowanej do bieżących wymogów formie sieć kontynuowała także realizowane przez siebie programy, w tym edukacyjny „Od uprawy do potrawy” skierowany do przedszkolaków i uczniów klas pierwszych podstawówki oraz Ogólnopolski Program Dożywienia Potrzebujących Dzieci „Zdrowo Jeść”.

Prowadząc i koordynując liczne inicjatywy wspierające potrzebujących w tym wyjątkowym czasie, Tesco zadbało też o zapewnienie komfortu i bezpieczeństwa swoim klientom oraz pracownikom. Wszystkie sklepy sieci dostosowane zostały do aktualnych wymogów sanitarno-epidemiologicznych, a na ich terenie wprowadzono szereg dodatkowych procedur i wytycznych związanych z minimalizowaniem ryzyka zakażenia. Wszystkie kasy i lady zostały wyposażone w osłony, a kupującym zapewniono łatwy dostęp do środków ochrony osobistej, takich jak rękawiczki i płyny dezynfekujące. Zadbano także o regularną dezynfekcję wózków, koszyków oraz innych powierzchni narażonych na kontakt. Ponadto, z myślą o zdrowiu i dobrym samopoczuciu klientów wprowadzono specjalne godziny pracy umożliwiające bezpieczne zakupy seniorom oraz pierwszeństwo dla pracowników służb i lekarzy, a w najbardziej intensywnym, przedświątecznym okresie wydłużono godziny otwarcia wybranych placówek.

Mając na uwadze bezpieczeństwo pracowników przeorganizowano również pracę w samych sklepach, w tym wstrzymano niektóre działania jak inwentaryzacje czy zmiany asortymentu, oraz wprowadzono dodatkowe obostrzenia związane m.in. z limitem pracowników towarujących czy zapewnieniem bezpiecznej odległości w trakcie przyjmowania dostaw oraz pracy w magazynie.

– Zapewnienie komfortu i bezpieczeństwa naszych pracowników i klientów zawsze było dla nas absolutnym priorytetem. Mijający rok okazał się niezwykle wymagającym sprawdzianem nie tylko obowiązujących procedur i wytycznych, ale również umiejętności bieżącego dostosowywania się do stale zmieniających się okoliczności. Myślę, że jako Tesco zdaliśmy ten niełatwy egzamin. Nie byłoby to jednak możliwe, gdyby nie zaangażowanie pracowników sklepów, centrów dystrybucji i biur. Naszym podziękowaniem jest też szereg akcji specjalnych, programów wsparcia i benefitów takich jak specjalne nagrody i bony świąteczne, które są realnym wsparciem dla naszych koleżanek i kolegów – dodaje Kulińska.

Kampania "Dziękujemy” potrwa do Świąt. Za kreację i produkcję odpowiada agencja Grand Slovakia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.