Tesco dziękuje klientom i pracownikom za pełen wyzwań rok 2020
Z okazji zbliżających się Świąt Tesco przygotowało specjalną kampanię, w ramach której dziękuje swoim klientom i pracownikom za zaufanie, zaangażowanie oraz wspólną pomoc i działanie na rzecz najbardziej potrzebujących. Towarzyszący kampanii „Dziękujemy” spot telewizyjny emitowany będzie od 17 grudnia do Świąt.
– Rok 2020 był naprawdę wyjątkowy. Za pośrednictwem naszej najnowszej kampanii chcemy podziękować wszystkim, dzięki którym ta nowa rzeczywistość, z jaką przyszło nam się zmierzyć, stała się choć trochę łatwiejsza i bardziej bezpieczna – mówi Daria Kulińska, Dyrektor ds. komunikacji w Tesco Polska. I dodaje: – Dziękujemy naszym klientom za cierpliwość, rozwagę oraz uważne przestrzeganie zasad panujących w sklepach, naszym pracownikom – za ich zaangażowanie i ciężką pracę, a także wszystkim tym, którzy w tym trudnym momencie wspólnie z nami wspierają lokalne społeczności i osoby potrzebujące.
Od początku swojej obecności na polskim rynku sieć Tesco bardzo aktywnie działa na rzecz potrzebujących. Nie inaczej było również w mijającym roku, w trakcie którego ze względu na pandemię liczba osób w szczególnie trudnej sytuacji znacznie wzrosła. Oprócz flagowych i prowadzonych od lat projektów, sieć zaangażowała się w ostatnim czasie w szereg dodatkowych inicjatyw, wśród których znalazły się m.in. przekazanie do Banków Żywności i Caritas Polska specjalnej darowizny w postaci ponad 20 ton żywności czy zorganizowanie przez Fundację Tesco we współpracy z Bankami Żywności dwóch specjalnych zbiórek żywności, w ramach których w sklepach Tesco zebrano w sumie blisko 19 ton żywności, która następnie trafiła do osób szczególnie dotkniętych skutkami pandemii.
W trakcie mijającego roku Tesco chętnie brało udział również w wielu pomniejszych lokalnych przedsięwzięciach, takich jak bieżące wsparcie Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie czy pomoc szpitalom w Kędzierzynie-Koźlu, Wrocławiu, Tarnowie i Tychach. W nieco zmienionej i dostosowanej do bieżących wymogów formie sieć kontynuowała także realizowane przez siebie programy, w tym edukacyjny „Od uprawy do potrawy” skierowany do przedszkolaków i uczniów klas pierwszych podstawówki oraz Ogólnopolski Program Dożywienia Potrzebujących Dzieci „Zdrowo Jeść”.
Prowadząc i koordynując liczne inicjatywy wspierające potrzebujących w tym wyjątkowym czasie, Tesco zadbało też o zapewnienie komfortu i bezpieczeństwa swoim klientom oraz pracownikom. Wszystkie sklepy sieci dostosowane zostały do aktualnych wymogów sanitarno-epidemiologicznych, a na ich terenie wprowadzono szereg dodatkowych procedur i wytycznych związanych z minimalizowaniem ryzyka zakażenia. Wszystkie kasy i lady zostały wyposażone w osłony, a kupującym zapewniono łatwy dostęp do środków ochrony osobistej, takich jak rękawiczki i płyny dezynfekujące. Zadbano także o regularną dezynfekcję wózków, koszyków oraz innych powierzchni narażonych na kontakt. Ponadto, z myślą o zdrowiu i dobrym samopoczuciu klientów wprowadzono specjalne godziny pracy umożliwiające bezpieczne zakupy seniorom oraz pierwszeństwo dla pracowników służb i lekarzy, a w najbardziej intensywnym, przedświątecznym okresie wydłużono godziny otwarcia wybranych placówek.
Mając na uwadze bezpieczeństwo pracowników przeorganizowano również pracę w samych sklepach, w tym wstrzymano niektóre działania jak inwentaryzacje czy zmiany asortymentu, oraz wprowadzono dodatkowe obostrzenia związane m.in. z limitem pracowników towarujących czy zapewnieniem bezpiecznej odległości w trakcie przyjmowania dostaw oraz pracy w magazynie.
– Zapewnienie komfortu i bezpieczeństwa naszych pracowników i klientów zawsze było dla nas absolutnym priorytetem. Mijający rok okazał się niezwykle wymagającym sprawdzianem nie tylko obowiązujących procedur i wytycznych, ale również umiejętności bieżącego dostosowywania się do stale zmieniających się okoliczności. Myślę, że jako Tesco zdaliśmy ten niełatwy egzamin. Nie byłoby to jednak możliwe, gdyby nie zaangażowanie pracowników sklepów, centrów dystrybucji i biur. Naszym podziękowaniem jest też szereg akcji specjalnych, programów wsparcia i benefitów takich jak specjalne nagrody i bony świąteczne, które są realnym wsparciem dla naszych koleżanek i kolegów – dodaje Kulińska.
Kampania "Dziękujemy” potrwa do Świąt. Za kreację i produkcję odpowiada agencja Grand Slovakia.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.