Trwa otwarcie 12-tysięcznego Lidla przy Żupniczej w Warszawie!
Trwa otwarcie najnowszego sklepu Lidl - jest to nie tylko 45. placówka sieci w stolicy, ale przede wszystkim 12-tysięczny Lidl na świecie! Tylko dzisiaj klienci mają szansę skorzystać z wyjątkowych promocji i atrakcji. Obok sklepu uruchomiono też kolejną stację ładowania samochodów elektrycznych.
To już dzisiaj! Od godziny 6 rano, przy ulicy Żupniczej 15 w Warszawie, miłośnicy Lidla biorą udział w otwarciu nowego sklepu. Jest to 12-tysięczny sklep na arenie międzynarodowej i 45. w stolicy.
Tylko dzisiaj na klientów czekają wyjątkowe atrakcje. Otwarcie prowadzi konferansjer, do dyspozycji dzieci są animatorzy, a przy wejściu rozdawana jest kawa i owoce. Dodatkowo, osoby uczestniczące w wielkim otwarciu mogą skorzystać z ponad 50 super okazji, np.:
- Świeże owoce min. 25% taniej.
- Lody ręcznie robione WILLISCH (solony kokos z mango, borówka na śmietance) w promocji 1+1 gratis.
- Robot planetarny 600W SILVERCREST 130 zł taniej.
Oraz produkty PARKSIDE:
- Akumulatorowa wiertarkowkrętarka kątowa 12 V 60 zł taniej.
- Warzynarka 120 W 160 zł taniej.
- Szlifierka taśmowa-talerzowa 370 W 230 zł taniej.
A także z kuponem z aplikacji „Lidl Plus” 60% taniej:
- Płyn do płukania LENOR (Spring awakening lub Sensitive),
- Czekolada mleczna XXL z całymi orzechami laskowymi FIN CARRE (300 g).
Przyjazny elektrykom
Nowy obiekt, umieszczony w nowoczesnym, dwupoziomowym budynku z parkingiem na parterze, idealnie wpisuje się w trend rewitalizacji dzielnicy Praga Południe, której celem jest przekształcenie terenów przemysłowych w nowoczesną zabudowę mieszkaniową i usługową. Atutem inwestycji są przede wszystkim ekologiczne rozwiązania, a także typowa dla Lidla, duża powierzchnia z szerokimi alejkami – sklep liczy ok. 1700 mkw., w tym 1170 mkw. powierzchni sprzedażowej.
Właściciele elektryków ucieszą się również na wieść, że tuż przy sklepie uruchomiona została stacja ładowania samochodów elektrycznych.
Ekologiczna strategia
Nowy sklep powstał zgodnie z międzynarodową strategią klimatyczną. Ogrzewanie obiektu wspierają gruntowe pompy ciepła (wykorzystujące energię odnawialną z ziemi), na dachu zamontowano panele fotowoltaiczne, a w budynku – oświetlenie LED – które cechuje się niskim poborem energii, a co za tym idzie, niższą niż w przypadku standardowych żarówek emisją gazów i pyłów z elektrowni. W placówce wdrożona została także technologia odzysku ciepła z urządzeń chłodniczych i rekuperacja (wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła). Dzięki wymienionym rozwiązaniem, sieć wdraża podejście, w którym w pierwszej kolejności unika emisji CO2, następnie je redukuje, a na końcu – gdy nie ma innej możliwości – kompensuje. W ten sposób, do 2030 roku firma zamierza zredukować swoje emisje operacyjne o 80 proc. w porównaniu z 2019 rokiem.
W Polsce firma podpisała umowę ze sprzedawcą energii gwarantującą pochodzenie energii w całości ze źródeł odnawialnych – oznacza to, że do końca 2022 roku wszystkie obiekty Lidl Polska będą pracowały wyłącznie w oparciu o zieloną energię.
Odpowiedź na potrzeby konsumentów
W nowo otwartym sklepie klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Na sklepowych półkach nie zabraknie świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla” (w tym szerokiego wyboru produktów BIO), pieczywa bez konserwantów z „Piekarni w sercu Lidla”, a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek, takich jak: „Pikok” – wędliny, „Pilos” – nabiał, szerokiego asortymentu produktów ze „Strefy Wege” oraz kosmetyków wegańskich marki „Cien Food For Skin”. W asortymencie sklepu znajdziemy także odzież oraz produkty przemysłowe w niskich cenach.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Prawo
Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym
Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.