Komunikaty PR

Uwielbiany burger Grand Deluxe Spicy Avocado powraca do MAX Premium Burgers

2022-06-01  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Barbara Kurzejewska
Made in PR

Ul. Wejnerta 26 lok. 2
02-619 Warszawa
b.kurzejewska|madeinpr.pl| |b.kurzejewska|madeinpr.pl
602 557 755
https://madeinpr.pl/

Na wiosnę i lato powraca uwielbiany przez fanów Grand Deluxe Spicy Avocado. Jego zawartość to doskonale dobrane składniki, które zapewnią bogatą ucztę smaków. Goście mogą wybierać między czterema wariantami: wołowiną, serem halloumi, kurczakiem oraz Plant Beef, wielokrotnie nagradzanym szwedzkim burgerem roślinnym.

– Spicy Avocado jest jednym z moich ulubionych dań. Smaki burgera są wyjątkowo zbalansowane, dzięki połączeniu ostrych jalapeños, kwaskowej nuty piklowanej czerwonej cebuli i kremowego sosu śmietanowo-cebulowego. Podsumowując, jest to idealny burger na wiosnę i lato, mówi Jonas Mårtensson, szef kuchni w MAX Burgers.

Burgery powracają w towarzystwie dodatkowych nowości. Goście restauracji mają szansę wypróbować Shake Premium Mango – pyszny koktajl mleczny z dżemem mango z kawałkami owoców, z dodatkiem cukierków o smaku ananasowym i bitej śmietany. W ofercie znajdują się także chrupiące paluszki nadziewane serem mozzarella i frytki z sosem śmietanowo-cebulowym.

– Stawiamy na nowe i ekscytujące smaki. Kiedy wspólnie z zespołem rozpoczęliśmy nasze poszukiwania, szybko zakochaliśmy się w połączeniu bitej śmietany i słodkiego, owocowego mango. Rezultatem jest dosłownie lato w kubku, czyli Premium Shake, mówi Jonas Mårtensson, szef kuchni w MAX Burgers.

Grand Deluxe Spicy Avocado i Shake Premium Mango są dostępne w restauracjach MAX Premium Burgers od 19 maja.

W 2019 roku MAX wprowadził na rynek własny burger roślinny – Delifresh Plant Beef, który otrzymał nagrodę Quality Innovation Award 2020. Nagroda ma na celu wyróżnianie wysokiej jakości połączonej z innowacjami. Dzięki Delifresh Plant Beef, który wyglada i smakuje jak mięso, firma MAX osiągnęła 1100% wzrostu sprzedaży burgerów przyjaznych dla klimatu w ciągu ostatnich czterech lat. Więcej informacji dostępnych jest tutaj: https://www.maxburgers.com/about-max/news/news-and-press-releases/max-burgers-plant-based-burger-crowned-winner-in-the-quality-innovation-award-2020/.

***

MAX został założony w 1968 roku i jest najstarszą szwedzką siecią burgerów. Jego ambicją jest stanie się najlepszą siecią burgerów na świecie, serwującą najsmaczniejsze burgery i działającą na rzecz społeczeństwa i planety. Już w 2008 roku firma MAX zaczęła znakować swoje menu pod kątem dbałości o klimat i ograniczanie emisji. Menu MAX od 2018 roku jest korzystne dla klimatu, co oznacza, że ​​firma absorbuje więcej gazów cieplarnianych niż ich emituje podczas produkcji. Redukcja emisji odbywa się zgodnie z globalnym celem ONZ o 1,5 stopnia. Ponadto, od 2006 r. 7-10 procent rocznego zysku netto firma MAX przeznacza na ograniczanie ubóstwa. W 2009 r. Założyła Fundację Sprawiedliwej Dystrybucji „Stiftelsen Rättvis Fördelning”, na której cel przekazała łącznie 323 miliony koron szwedzkich. MAX zatrudnia blisko 7500 osób, ma 183 restauracje w pięciu krajach, a obroty w 2021 r. wyniosły 4,1 mld koron szwedzkich. MAX Premium Burgers otworzył pierwszą restaurację w Polsce 1 września 2017 r., a od maja 2022 r. w Polsce działa 16 restauracji.

 

www.MAXpremiumburgers.pl

facebook.com/maxburgerspolska/

instagram.com/MAXburgerspolska/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.