Uwielbiany burger Grand Deluxe Spicy Avocado powraca do MAX Premium Burgers
Made in PR
Ul. Wejnerta 26 lok. 2
02-619 Warszawa
b.kurzejewska|madeinpr.pl| |b.kurzejewska|madeinpr.pl
602 557 755
https://madeinpr.pl/
Na wiosnę i lato powraca uwielbiany przez fanów Grand Deluxe Spicy Avocado. Jego zawartość to doskonale dobrane składniki, które zapewnią bogatą ucztę smaków. Goście mogą wybierać między czterema wariantami: wołowiną, serem halloumi, kurczakiem oraz Plant Beef, wielokrotnie nagradzanym szwedzkim burgerem roślinnym.
– Spicy Avocado jest jednym z moich ulubionych dań. Smaki burgera są wyjątkowo zbalansowane, dzięki połączeniu ostrych jalapeños, kwaskowej nuty piklowanej czerwonej cebuli i kremowego sosu śmietanowo-cebulowego. Podsumowując, jest to idealny burger na wiosnę i lato, mówi Jonas Mårtensson, szef kuchni w MAX Burgers.
Burgery powracają w towarzystwie dodatkowych nowości. Goście restauracji mają szansę wypróbować Shake Premium Mango – pyszny koktajl mleczny z dżemem mango z kawałkami owoców, z dodatkiem cukierków o smaku ananasowym i bitej śmietany. W ofercie znajdują się także chrupiące paluszki nadziewane serem mozzarella i frytki z sosem śmietanowo-cebulowym.
– Stawiamy na nowe i ekscytujące smaki. Kiedy wspólnie z zespołem rozpoczęliśmy nasze poszukiwania, szybko zakochaliśmy się w połączeniu bitej śmietany i słodkiego, owocowego mango. Rezultatem jest dosłownie lato w kubku, czyli Premium Shake, mówi Jonas Mårtensson, szef kuchni w MAX Burgers.
Grand Deluxe Spicy Avocado i Shake Premium Mango są dostępne w restauracjach MAX Premium Burgers od 19 maja.
W 2019 roku MAX wprowadził na rynek własny burger roślinny – Delifresh Plant Beef, który otrzymał nagrodę Quality Innovation Award 2020. Nagroda ma na celu wyróżnianie wysokiej jakości połączonej z innowacjami. Dzięki Delifresh Plant Beef, który wyglada i smakuje jak mięso, firma MAX osiągnęła 1100% wzrostu sprzedaży burgerów przyjaznych dla klimatu w ciągu ostatnich czterech lat. Więcej informacji dostępnych jest tutaj: https://www.maxburgers.com/about-max/news/news-and-press-releases/max-burgers-plant-based-burger-crowned-winner-in-the-quality-innovation-award-2020/.
***
MAX został założony w 1968 roku i jest najstarszą szwedzką siecią burgerów. Jego ambicją jest stanie się najlepszą siecią burgerów na świecie, serwującą najsmaczniejsze burgery i działającą na rzecz społeczeństwa i planety. Już w 2008 roku firma MAX zaczęła znakować swoje menu pod kątem dbałości o klimat i ograniczanie emisji. Menu MAX od 2018 roku jest korzystne dla klimatu, co oznacza, że firma absorbuje więcej gazów cieplarnianych niż ich emituje podczas produkcji. Redukcja emisji odbywa się zgodnie z globalnym celem ONZ o 1,5 stopnia. Ponadto, od 2006 r. 7-10 procent rocznego zysku netto firma MAX przeznacza na ograniczanie ubóstwa. W 2009 r. Założyła Fundację Sprawiedliwej Dystrybucji „Stiftelsen Rättvis Fördelning”, na której cel przekazała łącznie 323 miliony koron szwedzkich. MAX zatrudnia blisko 7500 osób, ma 183 restauracje w pięciu krajach, a obroty w 2021 r. wyniosły 4,1 mld koron szwedzkich. MAX Premium Burgers otworzył pierwszą restaurację w Polsce 1 września 2017 r., a od maja 2022 r. w Polsce działa 16 restauracji.
www.MAXpremiumburgers.pl
facebook.com/maxburgerspolska/
instagram.com/MAXburgerspolska/
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.