Komunikaty PR

Wawel: Loteria Karmelkowa z komunikacją 360

2021-06-01  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania wawel ( 1.35 MB )

Ręcznie produkowane Karmelki nadziewane z Wawelu - Kukułka, Raczki, Fistaszkowe i Miętowe - zachęcają do zakupu nie tylko wyjątkowym smakiem i oryginalnymi recepturami. Przez najbliższe 3 miesiące produkty te wspierać będzie Loteria Karmelkowa oraz intensywna kampania komunikacyjna.

Miłośnicy Karmelków z Wawelu mają powody do zadowolenia - każdy bowiem zakup ich ulubionych produktów będzie premiowany szansą na wygranie atrakcyjnych nagród. Loteria karmelkowa potrwa od 1 czerwca do 31 sierpnia 2021 roku.

Wawel zachęca do zakupu Karmelków ekstra nagrodami dopasowanymi do szerokiej grupy konsumentów. Co tydzień będzie można wygrać telefon Samsung Galaxy S20 FE, raz w miesiącu ekstra pensję 5 000 zł, a w finale nagroda główna to aż 50 000 zł. Zasady loterii są proste - wystarczy zakupić min. 120 g dowolnych Karmelków Wawel w opakowaniu lub na wagę, a następnie zarejestrować paragon na stronie loteriawawel.pl.

Mocne wsparcie marketingowe

Loterii Karmelkowej towarzyszyć będzie intensywna kampania 360 stopni: w największych stacjach TV, w kanale Digital (display, social media, YT) oraz w prasie handlowej i lifestyle. Marka będzie prowadziła również działania PR i wsparcie w punktach sprzedaży poprzez ekspozycję i materiały POS.

Tradycja i doświadczenie

Ręcznie produkowane Karmelki z Wawelu to unikatowy produkt w ofercie marki. Powstają w oparciu o sprawdzone receptury, pod okiem doświadczonych pracowników - karmelarzy. Każdy Karmelek jest indywidualnie  zapakowany i ma charakterystyczny kształt z jasnymi lub ciemnymi paseczkami - w zależności od wariantu.

W ofercie znajdziemy cztery warianty Karmelków. Raczki z Wawelu wyróżnia wnętrze o smaku orzeszków arachidowych i kakao, w którym wyczuwalna jest lekka rumowa nuta. Kukułki to delikatne nadzienie o smaku kakao połączone z kruchą warstwą karmelu. Fistaszkowe z Wawelu to aromatyczne, chrupiące cukierki z nadzieniem orzechowym. Mocne orzeźwienie zapewniają z kolei Karmelki Miętowe.  

Jak wszystkie produkty Wawelu, Karmelki powstają w oparciu o ideę Dobrych Składników. Nie zawierają aromatów, sztucznych barwników i substancji konserwujących.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii

Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).

Handel

Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.