Weź udział w loterii NAN 2 i wygraj jedną z 900 bransoletek marki YES

Kamila Szarowicz
Nestlé Nutrition
ul. Domaniewska 32
02-672 Warszawa
Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com| |Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com
+48 608 544 573
https://www.zdrowystartwprzyszlosc.pl/
Dziś, 7 czerwca, startuje loteria „NANważniejsze, że Cię mam!” marki NAN 2. Codziennie do wygrania są wspaniałe pamiątki dla Mam – 15 bransoletek YES z imieniem dziecka.
Maj i czerwiec to czas szczególnego celebrowania jednych z najważniejszych osób w życiu – świętujemy wtedy Dzień Mamy, Dziecka, Rodzicielstwa i Dzień Ojca. Te piękne chwile można wspominać znacznie dłużej dzięki loterii „NANważniejsze, że Cię mam!”. Osoby, które zakupują produkty NAN 2, 3, 4, 5 lub NANCARE mają teraz szansę otrzymać piękną pamiątkę - jedną z 900 bransoletek marki YES z wygrawerowanym imieniem Maluszka.
Jak wziąć udział?
Aby wziąć udział w Loterii wystarczy w dniach 7 czerwca – 5 sierpnia 2022:
- kupić 2 dowolne produkty NAN 2, 3, 4, 5 lub NANCARE oraz zachować paragon/dowód zakupu;
- wysłać SMS na numer 4321 podając numer paragonu/dowodu zakupu oraz datę dokonania transakcji. Prawidłowa treść wiadomości powinna wyglądać następująco: NAN.NR_PARAGONU.DDMMRRRR (DD – dzień, MM – miesiąc, RRRR – rok).
Informacja o ewentualnej wygranej przekazana zostanie bardzo szybko, już w przeciągu 30 minut, w postaci zwrotnego SMS.
O NAN 2
Marka NAN 2 od zawsze dba o maluszki. Wspiera rodziców w dostarczaniu najmłodszym tego, co ważne dla odporności i prawidłowego rozwoju. Tworząc swoje produkty opiera się na solidnych podstawach - prowadzonych już od 65 lat badaniach mleka mamy, które jest najlepszym pokarmem dla niemowląt.
Marka dba także o planetę – wszystkie puszki, w które zapakowane są produkty NAN 2 w 100% nadają się do recyklingu, a ich wieczka i miarki powstały w minimum 66% z trzciny cukrowej.
NAN 2 to także uznanie dla niesamowitego wysiłku rodziców, którzy codziennie dokładają starań, by ich dzieci mogły zdrowo rosnąć i rozwijać się. Dla dzieci NANważniejsze jest przecież to, że są przy nich najlepsi opiekunowie i przewodnicy – Mama i Tata.
Podmiotem odpowiedzialnym za techniczną organizację przedsięwzięcia jest Albedo Marketing Sp. z o.o. Informacje na temat Loterii udostępniane będą w reklamie telewizyjnej i w innych mediach, w tym zwłaszcza na oficjalnym profilu NAN 2 na Facebooku i Instagramie, oraz poprzez materiały promocyjne umieszczone w sklepach stacjonarnych na terenie Polski.
Ważna informacja. Gdy maluszek przyjdzie na świat, najlepszym dla niego sposobem żywienia jest karmienie piersią. Mleko mamy zapewnia zbilansowaną dietę i chroni przed chorobami. W pełni popieramy zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia dotyczące wyłącznego karmienia piersią przez pierwsze sześć miesięcy życia dziecka. Po tym okresie należy rozpocząć wprowadzanie żywności uzupełniającej o odpowiedniej wartości odżywczej przy jednoczesnej kontynuacji karmienia piersią do ukończenia przez dziecko 2 lat. Zdajemy sobie też sprawę z tego, że nie zawsze rodzice mogą karmić swoje dziecko mlekiem mamy. Zachęcamy do skonsultowania sposobu żywienia dziecka ze specjalistą ochrony zdrowia. Jeśli zdecydowaliście, że Wasze dziecko nie będzie karmione piersią, powinniście pamiętać, że ta decyzja jest trudna do odwrócenia - rozpoczęcie częściowego dokarmiania butelką spowoduje zmniejszenie ilości wytwarzanego mleka. Rezygnacja z karmienia piersią niesie ze sobą konsekwencje socjalne i finansowe, które należy wziąć pod uwagę. Jeśli zdecydowaliście, że maluszek będzie karmiony piersią, przypominamy, że prawidłowe zbilansowanie jadłospisu mamy jest bardzo istotne. Jej zdrowa dieta w czasie ciąży i po porodzie pomaga gromadzić składniki odżywcze niezbędne do prawidłowego przebiegu ciąży, przygotowuje do okresu laktacji i pomaga ją utrzymać. Dzieci rozwijają się w różnym tempie, dlatego czas wprowadzenia posiłków uzupełniających należy skonsultować z lekarzem lub położną. Aby uniknąć ryzyka dla zdrowia ważne jest, by żywność dla dziecka przygotowywać, stosować i przechowywać zawsze zgodnie z informacją na opakowaniu.
O Nestlé Polska S.A.
Nestlé Polska S.A. to, należący do grona liderów, producent m.in. produktów dla niemowląt i małych dzieci. W portfolio firmy znajdują się m.in. mleka modyfikowane, kleiki, kaszki, dania w słoiczkach, soki i nektary, deserki i przekąski dostępne pod markami NAN 2, LITTLE STEPS 2, Gerber, Gerber Organic, Nestlé, BOBO FRUT, Yogolino czy Nestlé Sinlac. Naszym celem jest nie tylko wspomagać rodziców w trosce o żywienie i zdrowie ich dzieci, ale także edukować ich w zakresie znaczenia diety dla prawidłowego rozwoju i wzrostu maluchów oraz zasad jej właściwego bilansowania.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.