Wielka moc każdego zdjęcia - pomoc dla seniorów od Cukru Królewskiego
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Samotna starość jest dla seniorów wyjątkowo dotkliwa, szczególnie w okresie nadchodzących Świąt, kojarzących się z bliskością i rodzinną atmosferą. To właśnie do takich osób co roku stara się dotrzeć z pomocą Stowarzyszenie mali bracia Ubogich. W działania organizacji włącza się również marka Cukier Królewski, powracając z #NajlepszeJestBlisko, gdzie przyjemność pieczenia wiąże się ze wsparciem samotnych seniorów. Akcja potrwa do 23 grudnia.
Problem izolacji i wykluczenia z życia społecznego dotknął już prawie 1 mln seniorów, a okres pandemii dodatkowo spotęgował poczucie ich osamotnienia i anonimowości. Dlatego każdy gest wspierający osoby starsze ma ogromne znaczenie. Cukier Królewski po raz kolejny dołącza do akcji pomocowej, współpracując ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich w przygotowaniu Świąt dla samotnych seniorów. Za każdy tysiąc zdjęć wypieków, opublikowanych na stronie najlepszejestblisko.pl lub na Instagramie z #najlepszejestblisko, marka przekaże 10 tysięcy złotych. Kwota zasili akcję „Podaruj Wigilię” dedykowaną podopiecznym Stowarzyszenia, a jego wolontariusze odwiedzą seniorów z upominkiem, życzeniami i wigilijną kolacją.
– W 2020 roku klienci bardzo aktywnie włączyli się w naszą akcję, przesyłając zdjęcia swoich wypieków, dzięki czemu na ręce Stowarzyszenia mali bracia Ubogich przekazaliśmy aż 50 tysięcy złotych. Mamy nadzieję, że również w tym roku będziemy mogli wesprzeć podopiecznych Stowarzyszenia taką kwotą – mówi Magdalena Budzyńska, Marketing & Corporate Communication Manager Südzucker Polska S.A. – Jeszcze przed wybuchem pandemii mówiło się o epidemii samotności wśród seniorów. Obecnie zjawisko to jest jeszcze bardziej alarmujące, a coraz większa liczba osób starszych czuje się samotna, niepotrzebna, wykluczona i coraz uboższa. Tym bardziej potrzebna staje się więc nawet najdrobniejsza pomoc – dodaje.
– Już po raz drugi połączyliśmy siły z Cukrem Królewskim, aby przywołać w sercach seniorów atmosferę rodzinnych świąt. W ubiegłym roku udało nam się zachęcić tysiące osób do włączenia się w pomoc samotnym i ubogim. Umożliwiło to naszym wolontariuszom dotarcie do potrzebujących z kolacją wigilijną, prezentami i życzeniami świątecznymi. Wierzymy, że tegoroczna odsłona naszych wspólnych działań przyniesie równie wspaniałe efekty i znów razem wywołamy uśmiech na twarzach seniorów – mówi Joanna Mielczarek, Dyrektor Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.
Mechanizm akcji, dzięki której można pomóc, jest bardzo prosty: wystarczy zrobić zdjęcie swoich świątecznych wypieków, opublikować je na Instagramie z #najlepszejestblisko lub za pomocą formularza na stronie www.najlepszejestblisko.pl. Licznik umieszczony na stronie na bieżąco pokazuje liczbę dodawanych zdjęć, a tym samym aktualną wartość wsparcia.
W trakcie akcji #NajlepszeJestBlisko, Cukier Królewski prowadzi aktywną komunikację
w mediach społecznościowych, gdzie znaleźć można inspirujące porady i przepisy na ciasta, desery i inne słodkości. Promowany jest także spot, przypominający o charytatywnym wymiarze zabawy. W działania włączyły się również influencerki: Agnieszka Lili Antoniak - blogerka i Youtuberka, Ilona Krawczyńska i Milena Krawczyńska - znane jako „Siostry ADiHD”, Ola Tatka, Monika Molecka (Pysznie czy Przepysznie) oraz Sylwia Dróżdż (Obiad dla Taty).
Akcja trwa do 23 grudnia, szczegóły i regulamin dostępne na stronie www.najlepszejestblisko.pl.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.