Komunikaty PR

Wielka moc każdego zdjęcia - pomoc dla seniorów od Cukru Królewskiego

2021-12-16  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Samotna starość jest dla seniorów wyjątkowo dotkliwa, szczególnie w okresie nadchodzących Świąt, kojarzących się z bliskością i rodzinną atmosferą. To właśnie do takich osób co roku stara się dotrzeć z pomocą Stowarzyszenie mali bracia Ubogich. W działania organizacji włącza się również marka Cukier Królewski, powracając z #NajlepszeJestBlisko, gdzie przyjemność pieczenia wiąże się ze wsparciem samotnych seniorów. Akcja potrwa do 23 grudnia.

Problem izolacji i wykluczenia z życia społecznego dotknął już prawie 1 mln seniorów, a okres pandemii dodatkowo spotęgował poczucie ich osamotnienia i anonimowości. Dlatego każdy gest wspierający osoby starsze ma ogromne znaczenie. Cukier Królewski po raz kolejny dołącza do akcji pomocowej, współpracując ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich w przygotowaniu Świąt dla samotnych seniorów. Za każdy tysiąc zdjęć wypieków, opublikowanych na stronie najlepszejestblisko.pl lub na Instagramie z #najlepszejestblisko, marka przekaże 10 tysięcy złotych. Kwota zasili akcję „Podaruj Wigilię” dedykowaną podopiecznym Stowarzyszenia, a jego wolontariusze odwiedzą seniorów z upominkiem, życzeniami i wigilijną kolacją.

W 2020 roku klienci bardzo aktywnie włączyli się w naszą akcję, przesyłając zdjęcia swoich wypieków, dzięki czemu na ręce Stowarzyszenia mali bracia Ubogich przekazaliśmy aż 50 tysięcy złotych. Mamy nadzieję, że również w tym roku będziemy mogli wesprzeć podopiecznych Stowarzyszenia taką kwotą mówi Magdalena Budzyńska, Marketing & Corporate Communication Manager Südzucker Polska S.A. Jeszcze przed wybuchem pandemii mówiło się o epidemii samotności wśród seniorów. Obecnie zjawisko to jest jeszcze bardziej alarmujące, a coraz większa liczba osób starszych czuje się samotna, niepotrzebna, wykluczona i coraz uboższa. Tym bardziej potrzebna staje się więc nawet najdrobniejsza pomoc dodaje.

Już po raz drugi połączyliśmy siły z Cukrem Królewskim, aby przywołać w sercach seniorów atmosferę rodzinnych świąt. W ubiegłym roku udało nam się zachęcić tysiące osób do włączenia się w pomoc samotnym i ubogim. Umożliwiło to naszym wolontariuszom dotarcie do potrzebujących z kolacją wigilijną, prezentami i życzeniami świątecznymi. Wierzymy, że tegoroczna odsłona naszych wspólnych działań przyniesie równie wspaniałe efekty i znów razem wywołamy uśmiech na twarzach  seniorów mówi Joanna Mielczarek, Dyrektor Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.

Mechanizm akcji, dzięki której można pomóc, jest bardzo prosty: wystarczy zrobić zdjęcie swoich świątecznych wypieków, opublikować je na Instagramie z #najlepszejestblisko lub za pomocą formularza na stronie www.najlepszejestblisko.pl. Licznik umieszczony na stronie na bieżąco pokazuje liczbę dodawanych zdjęć, a tym samym aktualną wartość wsparcia.

W trakcie akcji #NajlepszeJestBlisko, Cukier Królewski prowadzi aktywną komunikację
w mediach społecznościowych, gdzie znaleźć można inspirujące porady i przepisy na ciasta, desery i inne słodkości. Promowany jest także spot, przypominający o charytatywnym wymiarze zabawy. W działania włączyły się również influencerki: Agnieszka Lili Antoniak - blogerka i Youtuberka, Ilona Krawczyńska i Milena Krawczyńska - znane jako „Siostry ADiHD”, Ola Tatka, Monika Molecka (Pysznie czy Przepysznie) oraz Sylwia Dróżdż (Obiad dla Taty).

Akcja trwa do 23 grudnia, szczegóły i regulamin dostępne na stronie www.najlepszejestblisko.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.