Wielka moc każdego zdjęcia - pomoc dla seniorów od Cukru Królewskiego

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Samotna starość jest dla seniorów wyjątkowo dotkliwa, szczególnie w okresie nadchodzących Świąt, kojarzących się z bliskością i rodzinną atmosferą. To właśnie do takich osób co roku stara się dotrzeć z pomocą Stowarzyszenie mali bracia Ubogich. W działania organizacji włącza się również marka Cukier Królewski, powracając z #NajlepszeJestBlisko, gdzie przyjemność pieczenia wiąże się ze wsparciem samotnych seniorów. Akcja potrwa do 23 grudnia.
Problem izolacji i wykluczenia z życia społecznego dotknął już prawie 1 mln seniorów, a okres pandemii dodatkowo spotęgował poczucie ich osamotnienia i anonimowości. Dlatego każdy gest wspierający osoby starsze ma ogromne znaczenie. Cukier Królewski po raz kolejny dołącza do akcji pomocowej, współpracując ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich w przygotowaniu Świąt dla samotnych seniorów. Za każdy tysiąc zdjęć wypieków, opublikowanych na stronie najlepszejestblisko.pl lub na Instagramie z #najlepszejestblisko, marka przekaże 10 tysięcy złotych. Kwota zasili akcję „Podaruj Wigilię” dedykowaną podopiecznym Stowarzyszenia, a jego wolontariusze odwiedzą seniorów z upominkiem, życzeniami i wigilijną kolacją.
– W 2020 roku klienci bardzo aktywnie włączyli się w naszą akcję, przesyłając zdjęcia swoich wypieków, dzięki czemu na ręce Stowarzyszenia mali bracia Ubogich przekazaliśmy aż 50 tysięcy złotych. Mamy nadzieję, że również w tym roku będziemy mogli wesprzeć podopiecznych Stowarzyszenia taką kwotą – mówi Magdalena Budzyńska, Marketing & Corporate Communication Manager Südzucker Polska S.A. – Jeszcze przed wybuchem pandemii mówiło się o epidemii samotności wśród seniorów. Obecnie zjawisko to jest jeszcze bardziej alarmujące, a coraz większa liczba osób starszych czuje się samotna, niepotrzebna, wykluczona i coraz uboższa. Tym bardziej potrzebna staje się więc nawet najdrobniejsza pomoc – dodaje.
– Już po raz drugi połączyliśmy siły z Cukrem Królewskim, aby przywołać w sercach seniorów atmosferę rodzinnych świąt. W ubiegłym roku udało nam się zachęcić tysiące osób do włączenia się w pomoc samotnym i ubogim. Umożliwiło to naszym wolontariuszom dotarcie do potrzebujących z kolacją wigilijną, prezentami i życzeniami świątecznymi. Wierzymy, że tegoroczna odsłona naszych wspólnych działań przyniesie równie wspaniałe efekty i znów razem wywołamy uśmiech na twarzach seniorów – mówi Joanna Mielczarek, Dyrektor Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.
Mechanizm akcji, dzięki której można pomóc, jest bardzo prosty: wystarczy zrobić zdjęcie swoich świątecznych wypieków, opublikować je na Instagramie z #najlepszejestblisko lub za pomocą formularza na stronie www.najlepszejestblisko.pl. Licznik umieszczony na stronie na bieżąco pokazuje liczbę dodawanych zdjęć, a tym samym aktualną wartość wsparcia.
W trakcie akcji #NajlepszeJestBlisko, Cukier Królewski prowadzi aktywną komunikację
w mediach społecznościowych, gdzie znaleźć można inspirujące porady i przepisy na ciasta, desery i inne słodkości. Promowany jest także spot, przypominający o charytatywnym wymiarze zabawy. W działania włączyły się również influencerki: Agnieszka Lili Antoniak - blogerka i Youtuberka, Ilona Krawczyńska i Milena Krawczyńska - znane jako „Siostry ADiHD”, Ola Tatka, Monika Molecka (Pysznie czy Przepysznie) oraz Sylwia Dróżdż (Obiad dla Taty).
Akcja trwa do 23 grudnia, szczegóły i regulamin dostępne na stronie www.najlepszejestblisko.pl.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.