Komunikaty PR

Wielka moc każdego zdjęcia - pomoc dla seniorów od Cukru Królewskiego

2021-12-16  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Samotna starość jest dla seniorów wyjątkowo dotkliwa, szczególnie w okresie nadchodzących Świąt, kojarzących się z bliskością i rodzinną atmosferą. To właśnie do takich osób co roku stara się dotrzeć z pomocą Stowarzyszenie mali bracia Ubogich. W działania organizacji włącza się również marka Cukier Królewski, powracając z #NajlepszeJestBlisko, gdzie przyjemność pieczenia wiąże się ze wsparciem samotnych seniorów. Akcja potrwa do 23 grudnia.

Problem izolacji i wykluczenia z życia społecznego dotknął już prawie 1 mln seniorów, a okres pandemii dodatkowo spotęgował poczucie ich osamotnienia i anonimowości. Dlatego każdy gest wspierający osoby starsze ma ogromne znaczenie. Cukier Królewski po raz kolejny dołącza do akcji pomocowej, współpracując ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich w przygotowaniu Świąt dla samotnych seniorów. Za każdy tysiąc zdjęć wypieków, opublikowanych na stronie najlepszejestblisko.pl lub na Instagramie z #najlepszejestblisko, marka przekaże 10 tysięcy złotych. Kwota zasili akcję „Podaruj Wigilię” dedykowaną podopiecznym Stowarzyszenia, a jego wolontariusze odwiedzą seniorów z upominkiem, życzeniami i wigilijną kolacją.

W 2020 roku klienci bardzo aktywnie włączyli się w naszą akcję, przesyłając zdjęcia swoich wypieków, dzięki czemu na ręce Stowarzyszenia mali bracia Ubogich przekazaliśmy aż 50 tysięcy złotych. Mamy nadzieję, że również w tym roku będziemy mogli wesprzeć podopiecznych Stowarzyszenia taką kwotą mówi Magdalena Budzyńska, Marketing & Corporate Communication Manager Südzucker Polska S.A. Jeszcze przed wybuchem pandemii mówiło się o epidemii samotności wśród seniorów. Obecnie zjawisko to jest jeszcze bardziej alarmujące, a coraz większa liczba osób starszych czuje się samotna, niepotrzebna, wykluczona i coraz uboższa. Tym bardziej potrzebna staje się więc nawet najdrobniejsza pomoc dodaje.

Już po raz drugi połączyliśmy siły z Cukrem Królewskim, aby przywołać w sercach seniorów atmosferę rodzinnych świąt. W ubiegłym roku udało nam się zachęcić tysiące osób do włączenia się w pomoc samotnym i ubogim. Umożliwiło to naszym wolontariuszom dotarcie do potrzebujących z kolacją wigilijną, prezentami i życzeniami świątecznymi. Wierzymy, że tegoroczna odsłona naszych wspólnych działań przyniesie równie wspaniałe efekty i znów razem wywołamy uśmiech na twarzach  seniorów mówi Joanna Mielczarek, Dyrektor Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.

Mechanizm akcji, dzięki której można pomóc, jest bardzo prosty: wystarczy zrobić zdjęcie swoich świątecznych wypieków, opublikować je na Instagramie z #najlepszejestblisko lub za pomocą formularza na stronie www.najlepszejestblisko.pl. Licznik umieszczony na stronie na bieżąco pokazuje liczbę dodawanych zdjęć, a tym samym aktualną wartość wsparcia.

W trakcie akcji #NajlepszeJestBlisko, Cukier Królewski prowadzi aktywną komunikację
w mediach społecznościowych, gdzie znaleźć można inspirujące porady i przepisy na ciasta, desery i inne słodkości. Promowany jest także spot, przypominający o charytatywnym wymiarze zabawy. W działania włączyły się również influencerki: Agnieszka Lili Antoniak - blogerka i Youtuberka, Ilona Krawczyńska i Milena Krawczyńska - znane jako „Siostry ADiHD”, Ola Tatka, Monika Molecka (Pysznie czy Przepysznie) oraz Sylwia Dróżdż (Obiad dla Taty).

Akcja trwa do 23 grudnia, szczegóły i regulamin dostępne na stronie www.najlepszejestblisko.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.