Komunikaty PR

Wielki finał S.Pellegrino Young Chef 2021 już wkrótce!

2021-10-19  |  16:45
Biuro prasowe

Zdradzamy kilka ekscytujących szczegółów, na temat wielkiego finału konkursu S.Pellegrino Young Chef Academy 2021. W dniach 28-30 października w Mediolanie najlepsi młodzi szefowie kuchni z całego świata nie tylko będą walczyć o prestiżowe nagrody, ale też brać udział w szkoleniach i zgłębiać temat globalnej wizji zrównoważonych praktyk kulinarnych i niemarnowania żywności. Wydarzenie organizowane jest z inicjatywy S.Pellegrino – marki naturalnej wody mineralnej od Nestlé Waters.

 

Pod koniec października oczy wszystkich osób zainteresowanych rozwojem wysokiej klasy gastronomii będą zwrócone na Mediolan, gdzie odbędzie się wielki finał konkursu S.Pellegrino Young Chef Academy 2021. W wydarzeniu weźmie udział 48 młodych szefów kuchni, a 12 z nich zawalczy o nagrodę główną. Wszyscy finaliści zostali wyłonieni przez lokalne jury z różnych regionów na całym globie. Wielki finał to punkt kulminacyjny prestiżowego konkursu, który od kilku lat przyciąga tysiące młodych talentów z całego świata oraz setki uznanych szefów kuchni, wcielających się w role jurorów oraz mentorów.

 

Oprócz uroczystej gali wielkiego finału, organizatorzy zaplanowali również działania edukacyjne i networkingowe. Uczestnicy m.in. będą mogli wziąć udział (zarówno online, jak i offline) w S.Pellegrino Young Chef Academy Forum. Panel dyskusyjny swoja obecnością uatrakcyjnią słynni szefowie kuchni tacy jak Massimo Bottura i Virgilio Martinez. Ma on na celu dostarczyć pomysłów i refleksji związanych ze światem gastronomii wszystkim młodym szefom kuchni i prawdziwym entuzjastom jedzenia.

 

 „Cieszymy się, że możemy powitać w Mediolanie międzynarodową społeczność gastronomiczną. Rok temu uruchomiliśmy S.Pellegrino Young Chef Academy, aby inspirować utalentowanych młodych szefów kuchni. Konkurs S.Pellegrino Young Chef Academy jest jednym z kluczowych działań projektu i podstawowym narzędziem, dzięki któremu chcemy stymulować kreatywność.” – mówi Stefano Bolognese, Dyrektor Sanpellegrino International Business Unit.

 

Polscy reprezentanci

 

Także Polska będzie miała swoją reprezentację w Mediolanie. Łukasz Moneta (chef de partie w Nolita Restaurant w Warszawie) zawalczy o nagrodę Acqua Panna Award for Connection in Gastronomy, a Krzysztof Konieczny (chef w restauracji Neon streetfood bar w Gdyni) będzie rywalizował o nagrodę Fine Dining Lovers Food for Thought Award.

 

W wydarzeniu udział weźmie Lara Gessler – polska ambasadorka marek S.Pellegrino i Acqua Panna. Znana restauratorka i autorka książek kulinarnych podczas Wielkiego Finału będzie  nie tylko kibicować młodym talentom, ale też relacjonować całe wydarzenie za pośrednictwem swoich kanałów w mediach społecznościowych.

 

Cieszę się, że mogę wziąć udział w wielkim finale jednego z najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursów w świecie gastronomii. Konkurs S.Pellegrino Young Chef Academy to wyjątkowa szansa dla młodych kucharzy, którzy mogą nie tylko pochwalić się swoimi umiejętnościami, ale też zdobyć nową wiedzę, czerpiąc od największych autorytetów. Mam nadzieję, że dzięki mojej relacji na Instagramie jeszcze więcej osób będzie mogło doświadczyć atmosfery finału. – mówi Lara Gessler.

 

Wielkie emocje

 

W czasie wielkiego finału o tym, który z młodych szefów kuchni poczuje smak zwycięstwa zadecyduje Jury składające się z 7 cenionych szefów kuchni z całego świata: Pim Techamuanvivit, Mauro Colagreco, Manu Buffara, Gavin Kaysen, Enrico Bartolini, Clare Smyth oraz Andreas Caminada.

 

Jurorzy będą oceniać finalistów na podstawie trzech głównych kryteriów – umiejętności technicznych, kreatywności i osobistej wiary w komponowane dania. Wezmą pod uwagę także potencjał kandydatów do wprowadzania pozytywnych zmian w społeczeństwie poprzez jedzenie. Młody talent, który spełni najlepiej wszystkie te wymagania zostanie nagrodzony tytułem S.Pellegrino Young Chef 2021.

 

Nagroda główna oraz nagrody dodatkowe

 

W tegorocznej edycji konkursu oprócz tytułu S.Pellegrino Young Chef 2021 Jury przyzna także trzy nowe nagrody:

 

1. S.Pellegrino Award for Social Responsibility

Zwycięży autor dania, które najlepiej odzwierciedla przekonanie, że jedzenie powinno być rezultatem zachowań odpowiedzialnych społecznie.

 

2. Acqua Panna Award for Connection in Gastronomy

Nagrodę zdobędzie uczestnik, którego potrawa będzie prezentować idealne połączenie różnych kultur. Ta kategoria to odpowiedź na globalny trend w światowej gastronomii: „Szefowie bez granic”.

 

3. Fine Dining Lovers Food For Thought Award

Zwycięży kucharz, który najlepiej zaprezentuje swoje osobiste przekonania za pomocą dania.

Nagroda przyznawana jest w głosowaniu przez społeczność internetową Fine Dining Lovers. Swój głos może oddać każdy miłośnik jedzenia śledzący przebieg konkursu. Głosowanie trwa do 24 października do godz. 11:00 czasu polskiego na stronie: www.sanpellegrinoyoungchef.com/finedininglovers-award/

 

Czas na Wielki Finał!

 

Wielki finał konkursu S.Pellegrino Young Chef Academy 2021 można śledzić na żywo za pośrednictwem kanałów społecznościowych:

  • Facebook (https://www.facebook.com/spyoungchefacademy)
  • YouTube (https://www.youtube.com/user/SanPellegrinoTV2)

 

Więcej informacji o konkursie: https://www.sanpellegrinoyoungchefacademy.com/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.