Komunikaty PR

Wiosna rozkwita dobrym smakiem!

2023-03-01  |  13:00
Biuro prasowe

W powietrzu czuć przyjemny zapach budzących się do życia kwiatów, drzewa zaczynają się pięknie zielenić… Z nową energią witamy wiosnę! Z tej okazji marka Wawel przygotowała limitowaną Ofertę Wiosenną, w której znajdują się zarówno niepowtarzalne, pyszne nowości, jak i kultowe produkty od lat niezmiennie kuszące wyśmienitym smakiem.

Wiosenna odsłona czekolad Wawel 

Pełne słońca i lekkości, wyjątkowe słodkie nowości! Czekolady Wawel kryją w sobie najwyższej jakości składniki, naturalne aromaty oraz różnorodne tekstury. W tym roku marka w swojej ofercie czekolad zaskakuje ciekawymi smakami: egzotycznym Mango z miętą, Ciastem Marchewkowym z korzenną nutą oraz radosną podróżą w czasy dzieciństwa, czyli czekoladą z kolorowymi minipastylkami Happy Dots. Do rodziny czekolad dużych dołączyły natomiast: Czekolada Beza z malinami 270 g. i Czekolada Brzoskwiniowa 275 g. 

Czekolady Wawel zawdzięczają swoją wysoką jakość wydłużonemu konszowaniu, czyli bardzo długiemu i starannemu procesowi mieszania masy czekoladowej, który uszlachetnia czekoladę. Proces ten pozwala połączyć poszczególne składniki i nadać każdej tabliczce jedwabistą i gładką konsystencję.

Odkryj wiosenne smaki 

Wiosna to czas bogaty w różne okazje, na które warto podarować słodki upominek. W tegorocznej Ofercie Wiosennej Wawel nie mogło zabraknąć eleganckich bombonierek, idealnie sprawdzających się jako prezent. Kultowe, uwielbiane od pokoleń czekoladki nadziewane Malaga, Tiki Taki i Kasztanki to dobry pomysł na prezent dla osób w każdym wieku. Pastelowe motywy kwiatowe limitowanej edycji bombonierek nawiązują do lekkości i świeżości nadchodzącej pory roku oraz zbliżającej się Wielkanocy. Idealnie sprawdzą się nie tylko jako prezent, ale także jako słodki poczęstunek. Świeży powiew wiosny odkryjesz także w smaku orzeźwiającej Pastylki Miętowej w bombonierce 210 g. 

Dobrym pomysłem na słodki podarunek jest również Królewskie Mleczko, czyli lekka puszysta pianka, oblana ciemną czekoladą Wawel, w charakterystycznym okrągłym kształcie. W tegorocznej Ofercie Wiosennej dostępne jest w dwóch wariantach smakowych: śmietankowym i malinowym. Puszystość pianki podkreśla delikatną słodycz każdego ze smaków, a szkatułkowy kształt różowych opakowań sprawia, że Królewskie Mleczko posiada prawdziwie królewski charakter. 

Na młodszych miłośników słodkości czeka limitowany zestaw słodyczy Happy Kids. W środku znajduje się czekolada Mango oraz kultowa MINIczekolada Krówkowa, a także cztery nadziewane czekoladki o smaku Banan z karmelem. Ta pyszna kompozycja została zamknięta w specjalnie przygotowanej bombonierce z grafiką, którą pokochają najmłodsi konsumenci. Zawartość pudełeczka pozwala delektować się smakiem wysokiej jakości czekolady w czasie różnych okazji.

Najmłodsi ucieszą się również z pysznej Mieszanki Krakowskiej w bombonierce (150 g.)  o kształcie wielkanocnego jaja. W środku znajduje się również niespodzianka – kartonik z rysunkiem zachęcającym do wykonania świątecznej dekoracji. Posmakujcie naturalnej cytryny, dojrzałej pomarańczy, słodkiej maliny oraz egzotycznego ananasa. Poczujcie owocowy zawrót głowy z kolekcją galaretek oblanych szlachetną czekoladą Wawel!

Dużo dobrego, dla każdego!

Tej wiosny odkryj wyjątkowe smaki słodyczy na wagę! Skosztuj nowych czekoladek nadziewanych: egzotycznego Mango, słonecznego Banana z Karmelem oraz słodkiego Arbuza z drobinkami strzelającego cukru. Ta pyszna i zaskakująca kolekcja smaków dostępna jest w różnych wersjach graficznych, w oryginalnym kształcie jajka. w kształcie jajka. 

Pastylka Miętowa, Michałki z Wawelu Klasyczne lub Białe, a może Mieszanka Krakowska na okrągło? Stwórz swój własny zestaw słodkości z ulubionymi słodyczami, zasmakuj w nowościach i rozkoszuj się wyjątkowymi smakami przy wiosennym stole

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.