Komunikaty PR

Wiosna rozkwita dobrym smakiem!

2023-03-01  |  13:00
Biuro prasowe

W powietrzu czuć przyjemny zapach budzących się do życia kwiatów, drzewa zaczynają się pięknie zielenić… Z nową energią witamy wiosnę! Z tej okazji marka Wawel przygotowała limitowaną Ofertę Wiosenną, w której znajdują się zarówno niepowtarzalne, pyszne nowości, jak i kultowe produkty od lat niezmiennie kuszące wyśmienitym smakiem.

Wiosenna odsłona czekolad Wawel 

Pełne słońca i lekkości, wyjątkowe słodkie nowości! Czekolady Wawel kryją w sobie najwyższej jakości składniki, naturalne aromaty oraz różnorodne tekstury. W tym roku marka w swojej ofercie czekolad zaskakuje ciekawymi smakami: egzotycznym Mango z miętą, Ciastem Marchewkowym z korzenną nutą oraz radosną podróżą w czasy dzieciństwa, czyli czekoladą z kolorowymi minipastylkami Happy Dots. Do rodziny czekolad dużych dołączyły natomiast: Czekolada Beza z malinami 270 g. i Czekolada Brzoskwiniowa 275 g. 

Czekolady Wawel zawdzięczają swoją wysoką jakość wydłużonemu konszowaniu, czyli bardzo długiemu i starannemu procesowi mieszania masy czekoladowej, który uszlachetnia czekoladę. Proces ten pozwala połączyć poszczególne składniki i nadać każdej tabliczce jedwabistą i gładką konsystencję.

Odkryj wiosenne smaki 

Wiosna to czas bogaty w różne okazje, na które warto podarować słodki upominek. W tegorocznej Ofercie Wiosennej Wawel nie mogło zabraknąć eleganckich bombonierek, idealnie sprawdzających się jako prezent. Kultowe, uwielbiane od pokoleń czekoladki nadziewane Malaga, Tiki Taki i Kasztanki to dobry pomysł na prezent dla osób w każdym wieku. Pastelowe motywy kwiatowe limitowanej edycji bombonierek nawiązują do lekkości i świeżości nadchodzącej pory roku oraz zbliżającej się Wielkanocy. Idealnie sprawdzą się nie tylko jako prezent, ale także jako słodki poczęstunek. Świeży powiew wiosny odkryjesz także w smaku orzeźwiającej Pastylki Miętowej w bombonierce 210 g. 

Dobrym pomysłem na słodki podarunek jest również Królewskie Mleczko, czyli lekka puszysta pianka, oblana ciemną czekoladą Wawel, w charakterystycznym okrągłym kształcie. W tegorocznej Ofercie Wiosennej dostępne jest w dwóch wariantach smakowych: śmietankowym i malinowym. Puszystość pianki podkreśla delikatną słodycz każdego ze smaków, a szkatułkowy kształt różowych opakowań sprawia, że Królewskie Mleczko posiada prawdziwie królewski charakter. 

Na młodszych miłośników słodkości czeka limitowany zestaw słodyczy Happy Kids. W środku znajduje się czekolada Mango oraz kultowa MINIczekolada Krówkowa, a także cztery nadziewane czekoladki o smaku Banan z karmelem. Ta pyszna kompozycja została zamknięta w specjalnie przygotowanej bombonierce z grafiką, którą pokochają najmłodsi konsumenci. Zawartość pudełeczka pozwala delektować się smakiem wysokiej jakości czekolady w czasie różnych okazji.

Najmłodsi ucieszą się również z pysznej Mieszanki Krakowskiej w bombonierce (150 g.)  o kształcie wielkanocnego jaja. W środku znajduje się również niespodzianka – kartonik z rysunkiem zachęcającym do wykonania świątecznej dekoracji. Posmakujcie naturalnej cytryny, dojrzałej pomarańczy, słodkiej maliny oraz egzotycznego ananasa. Poczujcie owocowy zawrót głowy z kolekcją galaretek oblanych szlachetną czekoladą Wawel!

Dużo dobrego, dla każdego!

Tej wiosny odkryj wyjątkowe smaki słodyczy na wagę! Skosztuj nowych czekoladek nadziewanych: egzotycznego Mango, słonecznego Banana z Karmelem oraz słodkiego Arbuza z drobinkami strzelającego cukru. Ta pyszna i zaskakująca kolekcja smaków dostępna jest w różnych wersjach graficznych, w oryginalnym kształcie jajka. w kształcie jajka. 

Pastylka Miętowa, Michałki z Wawelu Klasyczne lub Białe, a może Mieszanka Krakowska na okrągło? Stwórz swój własny zestaw słodkości z ulubionymi słodyczami, zasmakuj w nowościach i rozkoszuj się wyjątkowymi smakami przy wiosennym stole

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.