Komunikaty PR

Z MLEKOVITĄ od najmłodszych lat - bogata oferta produktów na dobry początek roku

2021-08-31  |  12:00
Biuro prasowe

W diecie każdego dziecka powinno znaleźć się zarówno mleko, jak i jego przetwory. Nabiał jest bowiem niezbędny do prawidłowego funkcjonowania organizmu, szczególnie w trakcie aktywnego dnia w szkole. Wraz ze zbliżającym się początkiem roku szkolnego, MLEKOVITA poleca najwyższej jakości wyroby mleczarskie, których nie może zabraknąć w codziennym menu każdego ucznia. Są wśród nich zarówno produkty, które mogą posłużyć do przygotowania pełnowartościowego posiłku, jak i gotowe, pożywne przekąski.

MLEKOVITA od lat zachęca do spożywania mleka i jego przetworów, gdyż jest ono jednym z najbardziej wszechstronnych produktów pod względem wartości odżywczych, niezbędnym i najbardziej wartościowym składnikiem codziennej diety człowieka oraz najlepszym źródłem wapnia.

– Udział produktów mlecznych w odpowiedniej i zbilansowanej diecie odgrywa niezwykle ważną rolę. Zwłaszcza w diecie najmłodszych konsumentów, którzy lada moment wrócą do szkolnych ławek. Codzienne spożywanie przez uczniów nabiału jest niezwykle istotne, gdyż stanowi on bogate źródło wapnia oraz naturalnego, pełnowartościowego i łatwo przyswajalnego białka, które jest budulcem tkanek i źródłem energii. W ofercie MLEKOVITY posiadamy wiele produktów o wysokiej wartości odżywczej, które idealnie sprawdzą się jako składnik pożywnego posiłku czy jako smaczna przekąska podczas szkolnej przerwy. Są to m.in. produkty z linii MiaMu, z paluszkami serowymi i batonikami twarogowymi na czele, a także produkty z linii Polskie czy Wypasione – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.

Eksperci żywieniowi zalecają picie mleka nie tylko na śniadanie, ale także spożywanie go w ciągu dnia dla zaspokojenia pragnienia. Według Piramidy Zdrowego Żywienia dzieci i młodzież powinny pić co najmniej 3-4 szklanki mleka dziennie (można je częściowo wymienić na jogurt, kefir, maślankę czy ser). Dlatego MLEKOVITA na dobry początek dnia poleca szklankę świeżego, najwyższej jakości mleka, np. Polskiego lub Wypasionego. Bogate w witaminy i sole mineralne mleko Wypasione w kartoniku ze słomką, w trzech smakach do wyboru, można natomiast wygodnie spakować do szkolnego plecaka jako uzupełnienie drugiego śniadania lub samodzielny, zdrowy napój.

Jako składnik pełnowartościowego śniadania lub kolacji, w formie dodatku do popularnych kanapek czy tostów, idealnie sprawdzą się m.in. sery, których bogaty wybór ma swoim asortymencie MLEKOVITA. To m.in. cała gama serów w plastrach 100 g i 150 g, w tym popularny Sokół, Tylżycki, Mazdamer, Cheddar czy Polski z dziurami, śmietankowe serki kanapkowe Wypasione czy Polskie serki homogenizowane i wiejskie.

Natomiast na smaczną przekąskę idealnie nadają się produkty marki MiaMu, m.in. jogurty w 125-gramowej porcji odpowiedniej dla dzieci, w ciekawych wariantach smakowych: biszkopt, jagoda z biszkoptem, pomarańcza-nektarynka oraz truskawka czy serek szkolny o wysokiej wartości odżywczej, produkowane bez użycia konserwantów i barwników. Z kolei pakowane w pojedyncze porcje, gwarantujące długotrwałą świeżość i wygodę paluszki serowe i batoniki twarogowe MiaMu to produkty, które można zabrać nawet na szkolną wycieczkę.

Rozpoczynający się we wrześniu rok szkolny zwiastuje jesień, a o tej porze roku łatwo o obniżenie odporności. Dlatego warto sięgać po produkty naturalnie wspierające odporność – MLEKOVITA ma szeroką ofertę produktów wspomagających funkcjonowanie przewodu pokarmowego i układu odpornościowego, m.in. mleko acidofilne i serwatka Dar Pro. Dostępne są w poręcznych opakowaniach z szeroką zakrętką.

Wśród najmłodszych konsumentów nie brakuje też osób z nietolerancją dwucukru mlecznego, czyli laktozy. Aby i one mogły się cieszyć smakiem mlecznych specjałów, MLEKOVITA rozwija swoją ofertę produktów bez laktozy. Wśród proponowanych przez firmę produktów dostępne są m.in. sery żółte, serki homogenizowane Polskie, ser kanapkowo-sałatkowy Favita, twaróg, a także mleko Wydojone, masło Polskie, śmietana Polska 18%, jogurty Polskie naturalne i smakowe (zarówno w kubeczkach, jak i pitne) oraz ostatnia nowość w kategorii jogurtów: napój Dar Pure bez dodatku cukrów i o prostym składzie.

W produkty MLEKOVITY można zaopatrzyć się m.in. w hurtowniach firmowych i sklepach Mlekovitka oraz w sklepie internetowym mlekovitka.pl, który oferuje możliwość dostawy zamówienia w każdy zakątek kraju.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe Biuro prasowe
2024-04-29 | 13:00

System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe

WARSZAWA, Polska, 18 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających przedsiębiorstwom inteligentne łączenie
Przemysł spożywczy Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
2024-04-29 | 12:00

Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days.
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.