Komunikaty PR

Z MLEKOVITĄ od najmłodszych lat - bogata oferta produktów na dobry początek roku

2021-08-31  |  12:00
Biuro prasowe

W diecie każdego dziecka powinno znaleźć się zarówno mleko, jak i jego przetwory. Nabiał jest bowiem niezbędny do prawidłowego funkcjonowania organizmu, szczególnie w trakcie aktywnego dnia w szkole. Wraz ze zbliżającym się początkiem roku szkolnego, MLEKOVITA poleca najwyższej jakości wyroby mleczarskie, których nie może zabraknąć w codziennym menu każdego ucznia. Są wśród nich zarówno produkty, które mogą posłużyć do przygotowania pełnowartościowego posiłku, jak i gotowe, pożywne przekąski.

MLEKOVITA od lat zachęca do spożywania mleka i jego przetworów, gdyż jest ono jednym z najbardziej wszechstronnych produktów pod względem wartości odżywczych, niezbędnym i najbardziej wartościowym składnikiem codziennej diety człowieka oraz najlepszym źródłem wapnia.

– Udział produktów mlecznych w odpowiedniej i zbilansowanej diecie odgrywa niezwykle ważną rolę. Zwłaszcza w diecie najmłodszych konsumentów, którzy lada moment wrócą do szkolnych ławek. Codzienne spożywanie przez uczniów nabiału jest niezwykle istotne, gdyż stanowi on bogate źródło wapnia oraz naturalnego, pełnowartościowego i łatwo przyswajalnego białka, które jest budulcem tkanek i źródłem energii. W ofercie MLEKOVITY posiadamy wiele produktów o wysokiej wartości odżywczej, które idealnie sprawdzą się jako składnik pożywnego posiłku czy jako smaczna przekąska podczas szkolnej przerwy. Są to m.in. produkty z linii MiaMu, z paluszkami serowymi i batonikami twarogowymi na czele, a także produkty z linii Polskie czy Wypasione – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.

Eksperci żywieniowi zalecają picie mleka nie tylko na śniadanie, ale także spożywanie go w ciągu dnia dla zaspokojenia pragnienia. Według Piramidy Zdrowego Żywienia dzieci i młodzież powinny pić co najmniej 3-4 szklanki mleka dziennie (można je częściowo wymienić na jogurt, kefir, maślankę czy ser). Dlatego MLEKOVITA na dobry początek dnia poleca szklankę świeżego, najwyższej jakości mleka, np. Polskiego lub Wypasionego. Bogate w witaminy i sole mineralne mleko Wypasione w kartoniku ze słomką, w trzech smakach do wyboru, można natomiast wygodnie spakować do szkolnego plecaka jako uzupełnienie drugiego śniadania lub samodzielny, zdrowy napój.

Jako składnik pełnowartościowego śniadania lub kolacji, w formie dodatku do popularnych kanapek czy tostów, idealnie sprawdzą się m.in. sery, których bogaty wybór ma swoim asortymencie MLEKOVITA. To m.in. cała gama serów w plastrach 100 g i 150 g, w tym popularny Sokół, Tylżycki, Mazdamer, Cheddar czy Polski z dziurami, śmietankowe serki kanapkowe Wypasione czy Polskie serki homogenizowane i wiejskie.

Natomiast na smaczną przekąskę idealnie nadają się produkty marki MiaMu, m.in. jogurty w 125-gramowej porcji odpowiedniej dla dzieci, w ciekawych wariantach smakowych: biszkopt, jagoda z biszkoptem, pomarańcza-nektarynka oraz truskawka czy serek szkolny o wysokiej wartości odżywczej, produkowane bez użycia konserwantów i barwników. Z kolei pakowane w pojedyncze porcje, gwarantujące długotrwałą świeżość i wygodę paluszki serowe i batoniki twarogowe MiaMu to produkty, które można zabrać nawet na szkolną wycieczkę.

Rozpoczynający się we wrześniu rok szkolny zwiastuje jesień, a o tej porze roku łatwo o obniżenie odporności. Dlatego warto sięgać po produkty naturalnie wspierające odporność – MLEKOVITA ma szeroką ofertę produktów wspomagających funkcjonowanie przewodu pokarmowego i układu odpornościowego, m.in. mleko acidofilne i serwatka Dar Pro. Dostępne są w poręcznych opakowaniach z szeroką zakrętką.

Wśród najmłodszych konsumentów nie brakuje też osób z nietolerancją dwucukru mlecznego, czyli laktozy. Aby i one mogły się cieszyć smakiem mlecznych specjałów, MLEKOVITA rozwija swoją ofertę produktów bez laktozy. Wśród proponowanych przez firmę produktów dostępne są m.in. sery żółte, serki homogenizowane Polskie, ser kanapkowo-sałatkowy Favita, twaróg, a także mleko Wydojone, masło Polskie, śmietana Polska 18%, jogurty Polskie naturalne i smakowe (zarówno w kubeczkach, jak i pitne) oraz ostatnia nowość w kategorii jogurtów: napój Dar Pure bez dodatku cukrów i o prostym składzie.

W produkty MLEKOVITY można zaopatrzyć się m.in. w hurtowniach firmowych i sklepach Mlekovitka oraz w sklepie internetowym mlekovitka.pl, który oferuje możliwość dostawy zamówienia w każdy zakątek kraju.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha! Biuro prasowe
2024-07-02 | 08:00

Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha!

Monster Munch ogłasza start wyjątkowej loterii, której motywem przewodnim jest promowanie bezpiecznej jazdy na rowerze oraz korzyści płynących z kolarstwa. Do wygrania są
Przemysł spożywczy Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?
2024-06-25 | 23:20

Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?

Zapewne myślami jesteś już na wakacjach w nadmorskim kurorcie, ale sporym wyzwaniem wydaje się utrzymanie zdrowej diety podczas błogiego lenistwa na all inclusive. Ale jak tu nie
Przemysł spożywczy Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie
2024-06-24 | 11:15

Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie

Kolejną okazją do tego były warsztaty dla influencerów, zorganizowane w siedzibie Akademii – zabytkowym Dworku Ziemiańskim w Woli Suchożebrskiej. Tematem było grillowanie, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.