Komunikaty PR

Z MLEKOVITĄ od najmłodszych lat - bogata oferta produktów na dobry początek roku

2021-08-31  |  12:00
Biuro prasowe

W diecie każdego dziecka powinno znaleźć się zarówno mleko, jak i jego przetwory. Nabiał jest bowiem niezbędny do prawidłowego funkcjonowania organizmu, szczególnie w trakcie aktywnego dnia w szkole. Wraz ze zbliżającym się początkiem roku szkolnego, MLEKOVITA poleca najwyższej jakości wyroby mleczarskie, których nie może zabraknąć w codziennym menu każdego ucznia. Są wśród nich zarówno produkty, które mogą posłużyć do przygotowania pełnowartościowego posiłku, jak i gotowe, pożywne przekąski.

MLEKOVITA od lat zachęca do spożywania mleka i jego przetworów, gdyż jest ono jednym z najbardziej wszechstronnych produktów pod względem wartości odżywczych, niezbędnym i najbardziej wartościowym składnikiem codziennej diety człowieka oraz najlepszym źródłem wapnia.

– Udział produktów mlecznych w odpowiedniej i zbilansowanej diecie odgrywa niezwykle ważną rolę. Zwłaszcza w diecie najmłodszych konsumentów, którzy lada moment wrócą do szkolnych ławek. Codzienne spożywanie przez uczniów nabiału jest niezwykle istotne, gdyż stanowi on bogate źródło wapnia oraz naturalnego, pełnowartościowego i łatwo przyswajalnego białka, które jest budulcem tkanek i źródłem energii. W ofercie MLEKOVITY posiadamy wiele produktów o wysokiej wartości odżywczej, które idealnie sprawdzą się jako składnik pożywnego posiłku czy jako smaczna przekąska podczas szkolnej przerwy. Są to m.in. produkty z linii MiaMu, z paluszkami serowymi i batonikami twarogowymi na czele, a także produkty z linii Polskie czy Wypasione – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.

Eksperci żywieniowi zalecają picie mleka nie tylko na śniadanie, ale także spożywanie go w ciągu dnia dla zaspokojenia pragnienia. Według Piramidy Zdrowego Żywienia dzieci i młodzież powinny pić co najmniej 3-4 szklanki mleka dziennie (można je częściowo wymienić na jogurt, kefir, maślankę czy ser). Dlatego MLEKOVITA na dobry początek dnia poleca szklankę świeżego, najwyższej jakości mleka, np. Polskiego lub Wypasionego. Bogate w witaminy i sole mineralne mleko Wypasione w kartoniku ze słomką, w trzech smakach do wyboru, można natomiast wygodnie spakować do szkolnego plecaka jako uzupełnienie drugiego śniadania lub samodzielny, zdrowy napój.

Jako składnik pełnowartościowego śniadania lub kolacji, w formie dodatku do popularnych kanapek czy tostów, idealnie sprawdzą się m.in. sery, których bogaty wybór ma swoim asortymencie MLEKOVITA. To m.in. cała gama serów w plastrach 100 g i 150 g, w tym popularny Sokół, Tylżycki, Mazdamer, Cheddar czy Polski z dziurami, śmietankowe serki kanapkowe Wypasione czy Polskie serki homogenizowane i wiejskie.

Natomiast na smaczną przekąskę idealnie nadają się produkty marki MiaMu, m.in. jogurty w 125-gramowej porcji odpowiedniej dla dzieci, w ciekawych wariantach smakowych: biszkopt, jagoda z biszkoptem, pomarańcza-nektarynka oraz truskawka czy serek szkolny o wysokiej wartości odżywczej, produkowane bez użycia konserwantów i barwników. Z kolei pakowane w pojedyncze porcje, gwarantujące długotrwałą świeżość i wygodę paluszki serowe i batoniki twarogowe MiaMu to produkty, które można zabrać nawet na szkolną wycieczkę.

Rozpoczynający się we wrześniu rok szkolny zwiastuje jesień, a o tej porze roku łatwo o obniżenie odporności. Dlatego warto sięgać po produkty naturalnie wspierające odporność – MLEKOVITA ma szeroką ofertę produktów wspomagających funkcjonowanie przewodu pokarmowego i układu odpornościowego, m.in. mleko acidofilne i serwatka Dar Pro. Dostępne są w poręcznych opakowaniach z szeroką zakrętką.

Wśród najmłodszych konsumentów nie brakuje też osób z nietolerancją dwucukru mlecznego, czyli laktozy. Aby i one mogły się cieszyć smakiem mlecznych specjałów, MLEKOVITA rozwija swoją ofertę produktów bez laktozy. Wśród proponowanych przez firmę produktów dostępne są m.in. sery żółte, serki homogenizowane Polskie, ser kanapkowo-sałatkowy Favita, twaróg, a także mleko Wydojone, masło Polskie, śmietana Polska 18%, jogurty Polskie naturalne i smakowe (zarówno w kubeczkach, jak i pitne) oraz ostatnia nowość w kategorii jogurtów: napój Dar Pure bez dodatku cukrów i o prostym składzie.

W produkty MLEKOVITY można zaopatrzyć się m.in. w hurtowniach firmowych i sklepach Mlekovitka oraz w sklepie internetowym mlekovitka.pl, który oferuje możliwość dostawy zamówienia w każdy zakątek kraju.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.