Z MLEKOVITĄ od najmłodszych lat - bogata oferta produktów na dobry początek roku
W diecie każdego dziecka powinno znaleźć się zarówno mleko, jak i jego przetwory. Nabiał jest bowiem niezbędny do prawidłowego funkcjonowania organizmu, szczególnie w trakcie aktywnego dnia w szkole. Wraz ze zbliżającym się początkiem roku szkolnego, MLEKOVITA poleca najwyższej jakości wyroby mleczarskie, których nie może zabraknąć w codziennym menu każdego ucznia. Są wśród nich zarówno produkty, które mogą posłużyć do przygotowania pełnowartościowego posiłku, jak i gotowe, pożywne przekąski.
MLEKOVITA od lat zachęca do spożywania mleka i jego przetworów, gdyż jest ono jednym z najbardziej wszechstronnych produktów pod względem wartości odżywczych, niezbędnym i najbardziej wartościowym składnikiem codziennej diety człowieka oraz najlepszym źródłem wapnia.
– Udział produktów mlecznych w odpowiedniej i zbilansowanej diecie odgrywa niezwykle ważną rolę. Zwłaszcza w diecie najmłodszych konsumentów, którzy lada moment wrócą do szkolnych ławek. Codzienne spożywanie przez uczniów nabiału jest niezwykle istotne, gdyż stanowi on bogate źródło wapnia oraz naturalnego, pełnowartościowego i łatwo przyswajalnego białka, które jest budulcem tkanek i źródłem energii. W ofercie MLEKOVITY posiadamy wiele produktów o wysokiej wartości odżywczej, które idealnie sprawdzą się jako składnik pożywnego posiłku czy jako smaczna przekąska podczas szkolnej przerwy. Są to m.in. produkty z linii MiaMu, z paluszkami serowymi i batonikami twarogowymi na czele, a także produkty z linii Polskie czy Wypasione – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.
Eksperci żywieniowi zalecają picie mleka nie tylko na śniadanie, ale także spożywanie go w ciągu dnia dla zaspokojenia pragnienia. Według Piramidy Zdrowego Żywienia dzieci i młodzież powinny pić co najmniej 3-4 szklanki mleka dziennie (można je częściowo wymienić na jogurt, kefir, maślankę czy ser). Dlatego MLEKOVITA na dobry początek dnia poleca szklankę świeżego, najwyższej jakości mleka, np. Polskiego lub Wypasionego. Bogate w witaminy i sole mineralne mleko Wypasione w kartoniku ze słomką, w trzech smakach do wyboru, można natomiast wygodnie spakować do szkolnego plecaka jako uzupełnienie drugiego śniadania lub samodzielny, zdrowy napój.
Jako składnik pełnowartościowego śniadania lub kolacji, w formie dodatku do popularnych kanapek czy tostów, idealnie sprawdzą się m.in. sery, których bogaty wybór ma swoim asortymencie MLEKOVITA. To m.in. cała gama serów w plastrach 100 g i 150 g, w tym popularny Sokół, Tylżycki, Mazdamer, Cheddar czy Polski z dziurami, śmietankowe serki kanapkowe Wypasione czy Polskie serki homogenizowane i wiejskie.
Natomiast na smaczną przekąskę idealnie nadają się produkty marki MiaMu, m.in. jogurty w 125-gramowej porcji odpowiedniej dla dzieci, w ciekawych wariantach smakowych: biszkopt, jagoda z biszkoptem, pomarańcza-nektarynka oraz truskawka czy serek szkolny o wysokiej wartości odżywczej, produkowane bez użycia konserwantów i barwników. Z kolei pakowane w pojedyncze porcje, gwarantujące długotrwałą świeżość i wygodę paluszki serowe i batoniki twarogowe MiaMu to produkty, które można zabrać nawet na szkolną wycieczkę.
Rozpoczynający się we wrześniu rok szkolny zwiastuje jesień, a o tej porze roku łatwo o obniżenie odporności. Dlatego warto sięgać po produkty naturalnie wspierające odporność – MLEKOVITA ma szeroką ofertę produktów wspomagających funkcjonowanie przewodu pokarmowego i układu odpornościowego, m.in. mleko acidofilne i serwatka Dar Pro. Dostępne są w poręcznych opakowaniach z szeroką zakrętką.
Wśród najmłodszych konsumentów nie brakuje też osób z nietolerancją dwucukru mlecznego, czyli laktozy. Aby i one mogły się cieszyć smakiem mlecznych specjałów, MLEKOVITA rozwija swoją ofertę produktów bez laktozy. Wśród proponowanych przez firmę produktów dostępne są m.in. sery żółte, serki homogenizowane Polskie, ser kanapkowo-sałatkowy Favita, twaróg, a także mleko Wydojone, masło Polskie, śmietana Polska 18%, jogurty Polskie naturalne i smakowe (zarówno w kubeczkach, jak i pitne) oraz ostatnia nowość w kategorii jogurtów: napój Dar Pure bez dodatku cukrów i o prostym składzie.
W produkty MLEKOVITY można zaopatrzyć się m.in. w hurtowniach firmowych i sklepach Mlekovitka oraz w sklepie internetowym mlekovitka.pl, który oferuje możliwość dostawy zamówienia w każdy zakątek kraju.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.