Komunikaty PR

Zadbaj o dobrą formę jesienią i postaw na produkty od MLEKOVITY

2021-10-19  |  10:25
Biuro prasowe

Jesienią warto zadbać o dobrą formę fizyczną, która ma również wpływ na naszą odporność. Przy większej aktywności fizycznej ważne jest zapewnienie w diecie odpowiednich ilości białka. Białko pomaga bowiem w budowie mięśni, tkanek i narządów wewnętrznych. Spożywanie produktów bogatych w białko jest wskazane zarówno dla osób profesjonalnie uprawiających sport, jak i wszystkich tych, którzy dbają o zdrowy styl życia. Do diety warto więc włączyć najwyższej jakości produkty MLEKOVITY, szczególnie z linii Super Body Active, które stanowią źródło pełnowartościowych białek. Budowanie odporności wspomogą także mleczne produkty fermentowane, np. Dar Pro.

MLEKOVITA to polski producent naturalnych koncentratów białek serwatkowych. Jest pierwszym bezpośrednim producentem smakowego WPC 80 – od surowca do gotowego produktu. Dzięki najnowocześniejszej w Polsce Fabryce Proszków Mlecznych, otwartej w 2017 roku, firma konsekwentnie rozszerza asortyment produkowanych proszków mlecznych, w tym koncentratów białek serwatkowych.

– Coraz więcej Polaków ma świadomość, że regularna aktywność fizyczna jest konieczna, bo w ten sposób dbamy o własne zdrowie, dobre samopoczucie i sylwetkę. W związku z tym wzrasta również zainteresowanie produktami o zwiększonej zawartości białka. Dlatego wszystkim osobom aktywnym, dbającym o zdrowy styl życia, a także profesjonalnie uprawiającym sport, szczególnie polecamy produkty z naszej linii Super Body Active, stanowiące źródło pełnowartościowych białek. W bezpieczny, szybki i wygodny sposób można je nabyć m.in. w naszych sklepach internetowych: mlekovitka.pl i sba.com.pl – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.

Flagowym produktem wysokoproteinowym MLEKOVITY jest w 100% naturalny, czysty koncentrat białka serwatkowego Super Body Active WPC 80. To bogate źródło pełnowartościowych białek, które m.in. przyczyniają się do wzrostu i utrzymania masy mięśniowej, oraz wapnia niezbędnego dla mocnych kości. Zawiera również aminokwasy BCAA, które przyspieszają budowę tkanek mięśniowych i pozytywnie wpływają na ich potreningową regenerację. SBA WPC 80 dostępny jest także w wariantach smakowych (waniliowy, czekoladowy, truskawkowy i bananowy). Charakteryzuje się doskonałą rozpuszczalnością, a naturalna lecytyna słonecznikowa obniża jego pienistość.

Natomiast wygodny do spożycia w drodze, np. na trening, jest mleczny napój proteinowy Super Body Active w trzech smakach do wyboru: czekoladowym, truskawkowym i bananowym. Oferowany jest on w optymalnej porcji 350 g, w poręcznym kartoniku z szeroką zakrętką. Można go spożywać przed, w trakcie lub po wysiłku fizycznym. Napoje proteinowe Super Body Active zostały nagrodzone Złotym Medalem Międzynarodowych Targów Poznańskich 2021, przyznawanym produktom innowacyjnym, o najwyższej jakości, przygotowanym z myślą o potrzebach nawet najbardziej wymagających konsumentów.

Aby jesienią zadbać o swój organizm, warto również sięgnąć po mleczne produkty fermentowane. W asortymencie MLEKOVITY znajduje się m.in. serwatka DarPRO, która zawiera unikalny szczep probiotyczny L.plantarum PL4 i jest naturalnym źródłem witamin D, B6, B12 i B2 czy mleko acidofilne, zawierające kultury bakterii fermentacji mlekowej oraz Lactobacillus acidophilus, a także witaminy D, B6 i B12. Na uwagę zasługują również jogurty pitne Dar Pure, produkowane bez dodatku cukru, bez laktozy i zawierające tylko 3 składniki: jogurt, owoce (aż 39%) i owies. Oferowane są one w wygodnych  butelkach w optymalnej porcji 250 g, w atrakcyjnej szacie graficznej, komunikującej naturalność i funkcjonalność produktów. Są dostępne w trzech wariantach smakowych: mango – banan, brzoskwinia – banan, truskawka – banan. Linia jogurtów Dar Pure również jest laureatem tegorocznego Złotego Medalu Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Zapewnienia bezpieczeństwa żywieniowego wyzwaniem Światowego Dnia Ludności Biuro prasowe
2024-07-11 | 10:00

Zapewnienia bezpieczeństwa żywieniowego wyzwaniem Światowego Dnia Ludności

39% dorosłych Polaków i 41% matek w imieniu swoich dzieci deklaruje zaangażowanie w ograniczenie zmian klimatycznych[1] – wynika z badania „Talerz Polaka – Nawyki
Przemysł spożywczy Z jakimi wyzwaniami mierzą się producenci czekolady?
2024-07-10 | 17:00

Z jakimi wyzwaniami mierzą się producenci czekolady?

  Nadchodzący Dzień Czekolady (7 lipca) jest doskonałą okazją do refleksji nad podejmowaniem bardziej zrównoważonych i proekologicznych praktyk w całym łańcuchu
Przemysł spożywczy DANONE w grupie ekspertów tworzących normy ISO
2024-07-09 | 16:40

DANONE w grupie ekspertów tworzących normy ISO

Grupa spółek DANONE dołączyła do Komitetu Technicznego Polskiego Komitetu Normalizacyjnego. Tym samym stała się częścią Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej (ISO[1]) i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.