Komunikaty PR

Zielony Bazar w Katowicach już otwarty

2021-10-04  |  14:00
Biuro prasowe

 

W Katowicach przy ul. Kolońskiej 1 odbyło się dziś otwarcie pierwszego w Polsce wielkopowierzchniowego marketu, oferującego owoce i warzywa prosto od rolników - bez pośredników. 

Jest to inwestycja firmy Dzida Produkt, która rodzinną tradycję uprawy warzyw kultywuje w Goczałkowicach-Zdroju już od ponad 100 lat. Jej wykwalifikowany zespół specjalistów każdego dnia dba o odpowiednią uprawę plonów, przy zachowaniu najwyższych standardów produkcji – co zostało potwierdzone wieloma prestiżowymi nagrodami i certyfikatami. 

Obecnie jest to jedno z największych tego typu przedsiębiorstw w Polsce, posiadające ponad 1000-hektarowe gospodarstwo oraz kompleks przechowalni wraz ze specjalistyczną infrastrukturą do pakowania warzyw.

Dzięki odpowiedzialnemu podchodzeniu do upraw i korzystaniu z najnowszych osiągnięć technologii, grupa producentów Dzida Produkt dostarcza na Zielony Bazar najwyższej jakości warzywa i owoce oraz naturalne wyroby pochodzące z ich produkcji, w tym m.in. surówki, kiszonki, grzyby, bakalie. Na jego terenie znajduje się także bistro ze świeżo wyciskanymi sokami i aromatyczną kawą.

Stworzyliśmy to miejsce w odpowiedzi na potrzeby osób, które mieszkając w dużym mieście mają utrudniony dostęp do certyfikowanych, świeżych owoców i warzyw o sprawdzonym pochodzeniu - prosto od rolnika. Produkty te zajmują pierwsze miejsce w piramidzie zdrowego żywienia, dlatego z myślą o swoim zdrowiu i samopoczuciu, ale także o ekologii, warto podczas codziennych zakupów stawiać na ich naturalne alternatywy, możliwie najwyższej jakości – mówi Łukasz Dzida, członek zarządu firmy Dzida Produkt.

W Zielonym Bazarze oferowane są produkty zarówno pochodzące z gospodarstw Dzida Produkt, jak i innych lokalnych gospodarstw i producentów, spełniających warunki wysokojakościowej produkcji.

Zielony Bazar jest czynny we wszystkie dni robocze od godz. 4.00 do 20.00, a w soboty do godz. 14.00. 

Za działania komunikacyjne - projekt identyfikacji wizualnej Zielonego Bazaru, stworzenie strony internetowej, spot radiowy, reklamy prasowe, kampanię mediową w internecie, obsługę social mediów oraz działania public relations - odpowiada agencja 19 Południk

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.