Komunikaty PR

Zielony Bazar w Katowicach już otwarty

2021-10-04  |  14:00
Biuro prasowe

 

W Katowicach przy ul. Kolońskiej 1 odbyło się dziś otwarcie pierwszego w Polsce wielkopowierzchniowego marketu, oferującego owoce i warzywa prosto od rolników - bez pośredników. 

Jest to inwestycja firmy Dzida Produkt, która rodzinną tradycję uprawy warzyw kultywuje w Goczałkowicach-Zdroju już od ponad 100 lat. Jej wykwalifikowany zespół specjalistów każdego dnia dba o odpowiednią uprawę plonów, przy zachowaniu najwyższych standardów produkcji – co zostało potwierdzone wieloma prestiżowymi nagrodami i certyfikatami. 

Obecnie jest to jedno z największych tego typu przedsiębiorstw w Polsce, posiadające ponad 1000-hektarowe gospodarstwo oraz kompleks przechowalni wraz ze specjalistyczną infrastrukturą do pakowania warzyw.

Dzięki odpowiedzialnemu podchodzeniu do upraw i korzystaniu z najnowszych osiągnięć technologii, grupa producentów Dzida Produkt dostarcza na Zielony Bazar najwyższej jakości warzywa i owoce oraz naturalne wyroby pochodzące z ich produkcji, w tym m.in. surówki, kiszonki, grzyby, bakalie. Na jego terenie znajduje się także bistro ze świeżo wyciskanymi sokami i aromatyczną kawą.

Stworzyliśmy to miejsce w odpowiedzi na potrzeby osób, które mieszkając w dużym mieście mają utrudniony dostęp do certyfikowanych, świeżych owoców i warzyw o sprawdzonym pochodzeniu - prosto od rolnika. Produkty te zajmują pierwsze miejsce w piramidzie zdrowego żywienia, dlatego z myślą o swoim zdrowiu i samopoczuciu, ale także o ekologii, warto podczas codziennych zakupów stawiać na ich naturalne alternatywy, możliwie najwyższej jakości – mówi Łukasz Dzida, członek zarządu firmy Dzida Produkt.

W Zielonym Bazarze oferowane są produkty zarówno pochodzące z gospodarstw Dzida Produkt, jak i innych lokalnych gospodarstw i producentów, spełniających warunki wysokojakościowej produkcji.

Zielony Bazar jest czynny we wszystkie dni robocze od godz. 4.00 do 20.00, a w soboty do godz. 14.00. 

Za działania komunikacyjne - projekt identyfikacji wizualnej Zielonego Bazaru, stworzenie strony internetowej, spot radiowy, reklamy prasowe, kampanię mediową w internecie, obsługę social mediów oraz działania public relations - odpowiada agencja 19 Południk

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.