Komunikaty PR

Zielony Bazar w Katowicach już otwarty

2021-10-04  |  14:00
Biuro prasowe

 

W Katowicach przy ul. Kolońskiej 1 odbyło się dziś otwarcie pierwszego w Polsce wielkopowierzchniowego marketu, oferującego owoce i warzywa prosto od rolników - bez pośredników. 

Jest to inwestycja firmy Dzida Produkt, która rodzinną tradycję uprawy warzyw kultywuje w Goczałkowicach-Zdroju już od ponad 100 lat. Jej wykwalifikowany zespół specjalistów każdego dnia dba o odpowiednią uprawę plonów, przy zachowaniu najwyższych standardów produkcji – co zostało potwierdzone wieloma prestiżowymi nagrodami i certyfikatami. 

Obecnie jest to jedno z największych tego typu przedsiębiorstw w Polsce, posiadające ponad 1000-hektarowe gospodarstwo oraz kompleks przechowalni wraz ze specjalistyczną infrastrukturą do pakowania warzyw.

Dzięki odpowiedzialnemu podchodzeniu do upraw i korzystaniu z najnowszych osiągnięć technologii, grupa producentów Dzida Produkt dostarcza na Zielony Bazar najwyższej jakości warzywa i owoce oraz naturalne wyroby pochodzące z ich produkcji, w tym m.in. surówki, kiszonki, grzyby, bakalie. Na jego terenie znajduje się także bistro ze świeżo wyciskanymi sokami i aromatyczną kawą.

Stworzyliśmy to miejsce w odpowiedzi na potrzeby osób, które mieszkając w dużym mieście mają utrudniony dostęp do certyfikowanych, świeżych owoców i warzyw o sprawdzonym pochodzeniu - prosto od rolnika. Produkty te zajmują pierwsze miejsce w piramidzie zdrowego żywienia, dlatego z myślą o swoim zdrowiu i samopoczuciu, ale także o ekologii, warto podczas codziennych zakupów stawiać na ich naturalne alternatywy, możliwie najwyższej jakości – mówi Łukasz Dzida, członek zarządu firmy Dzida Produkt.

W Zielonym Bazarze oferowane są produkty zarówno pochodzące z gospodarstw Dzida Produkt, jak i innych lokalnych gospodarstw i producentów, spełniających warunki wysokojakościowej produkcji.

Zielony Bazar jest czynny we wszystkie dni robocze od godz. 4.00 do 20.00, a w soboty do godz. 14.00. 

Za działania komunikacyjne - projekt identyfikacji wizualnej Zielonego Bazaru, stworzenie strony internetowej, spot radiowy, reklamy prasowe, kampanię mediową w internecie, obsługę social mediów oraz działania public relations - odpowiada agencja 19 Południk

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Bankowość

Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.

Edukacja

Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.