Złoty październik - najwyższe laury dla MLEKOVITY
Październik obfitował w liczne nagrody dla lidera branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej. Produkty MLEKOVITY zdobyły najwyższe laury w plebiscycie branżowym „Perły Rynku FMCG” oraz konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail”. Nagrody potwierdzają ich wysoką jakość, walory smakowe i odżywcze. Firma zdobyła także nagrodę specjalną redakcji magazynu „Handel” za innowacyjne i ekologiczne podejście do biznesu.
– Mlekovita już od ponad 90 lat zdobywa zaufanie konsumentów i wyznacza trendy na rynku, proponując najwyższej jakości produkty mleczarskie. Dbamy o to, by w polskich domach nie zabrakło tradycyjnych, polskich wyrobów mleczarskich. Nieustannie poszerzamy także ofertę mlecznych artykułów premium, funkcjonalnych czy ekologicznych. Cieszymy się, że nasze produkty są doceniane zarówno przez konsumentów, detalistów, jak i ekspertów. Jednocześnie, jako lider branży mleczarskiej w Polsce oraz największa grupa mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej, pamiętamy o tym, by rozwijać nasz biznes w odpowiedzialny i zrównoważony sposób. Dążymy do wprowadzania i utrzymywania najwyższych standardów w zakresie ochrony środowiska. Nieustannie pracujemy nad tym, aby wdrażać w naszej firmie innowacyjne i proekologiczne rozwiązania, ponieważ dobro środowiska jest dla nas bardzo istotne – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.
Aż 5 produktów MLEKOVITY znalazło się wśród laureatów badania „Perły Rynku FMCG 2020” – ogólnopolskiego, niezależnego plebiscytu branżowego, w którym detaliści wskazują najlepsze nowości spożywcze, kosmetyczne i chemii gospodarczej. „Złotą Perłę Rynku FMCG” w kategorii „Produkty śniadaniowe” w tegorocznej edycji konkursu otrzymały sery długodojrzewające z linii Diamenty Konesera. Na podium znalazły się również: linia mlecznych napojów proteinowych Super Body Active (w kategorii „Napoje funkcjonalne i energetyczne”), ser sałatkowo-kanapkowy Favita bez laktozy (w kategorii „Produkty dietetyczne (bez glutenu, bez laktozy, bez cukru)”), BIO ekologiczne mleko UHT (w kategorii „Produkty bio, eko, vege”) oraz Super Body Active koncentrat białek serwatkowych WPC 80 instant (w kategorii „Produkty sypkie”).
Z kolei za tegoroczną nowość w swoim asortymencie produktowym – batoniki twarogowe w polewie czekoladowej MiaMu – firma otrzymała Nagrodę Kolegium Redakcyjnego w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2020”. MLEKOVITA jest jedynym polskim producentem tego innowacyjnego, stanowiącego alternatywę dla tradycyjnych słodyczy, produktu.
MLEKOVITA została także doceniona za innowacyjne i ekologiczne podejście do biznesu. Działania w tym zakresie zyskały uznanie redakcji magazynu „Handel”, która przyznała jej nagrodę specjalną w konkursie „Hit Handlu 2020”. Firma w swojej działalności kieruje się ideą zrównoważonego rozwoju. Świadoma swojego oddziaływania na środowisko, podejmuje wiele działań, aby zapobiegać jego zanieczyszczaniu. Wśród nich są rozwiązania mające na celu ograniczenie ilości tworzyw sztucznych w opakowaniach produktów. Konsekwentne zmiany w tym zakresie, m.in. zmniejszenie grubości folii w opakowaniach sera w plastrach czy wprowadzenie kubków z bezpośrednim nadrukiem etykiety dla jogurtu naturalnego, pozwolą MLEKOVICIE zredukować ilość tworzyw sztucznych aż o 100 tys. kg w skali roku. Nagrodą „Hit Handlu 2020” doceniono również innowacyjność w zakresie handlu: uruchomienie e-sklepu sba.com.pl, w którym można zaopatrzyć się w produkty bogate w białko. Już w listopadzie uruchomiony został drugi sklep: mlekovitka.pl, w którym dostępny jest szeroki asortyment produktów od MLEKOVITY.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.