Komunikaty PR

Znamy trendy słodyczy ślubnych. Katalog Nobilia już dostępny

2022-06-01  |  01:00
Biuro prasowe

Nobilia postanowiła podpowiedzieć, jakimi słodkościami warto obdarować bliskich w rozpoczynającym się sezonie ślubnym. W maju marka opublikowała katalog poświęcony słodyczom dla gości weselnych i zestawom upominkowym dla rodziców tegorocznych Par Młodych. Wśród propozycji nie zabrakło również prezentów dla nowożeńców. Jest to pierwszy katalog o tematyce ślubnej w historii Nobilii, która już od dwóch dekad jest obecna w branży prezentów premium.

W katalogu znalazły się wyśmienite, a do tego niezwykle eleganckie prezenty, które pojawią się na stołach obok weselnych winietek. Wśród nich m.in. czekoladki rubinowe w kształcie serc, intensywne, kakaowe trufle czy stylowa bombonierka z pralinkami. Jak dodaje Anna Garmada, właścicielka Nobilii:

Zakładamy, że najczęściej wybieranymi wariantami będą słodkości z hasłem »Dziękujemy« lub »Love is in the air«. Myślę, że największą atrakcją i jednocześnie wyróżnikiem będzie wybór pasującej do uroczystości wizualizacji na opakowaniu. Pozwoli to zachować spójność wszystkich elementów przyjęcia z motywem przewodnim. Fani boho obdarują bliskich słodkościami z motywami natury, a zwolennicy kwiatów wręczą upominki ze wzorami kwiecistymi.

W katalogu pojawiły się również propozycje ekskluzywnych zestawów prezentowych, które doskonale uzupełnią słowa wdzięczności kierowane w stronę rodziców Par Młodych lub będą stanowić świetny prezent dla świeżo upieczonych małżonków. W tym roku twórcy marki rekomendują m.in. ręcznie kaszerowane kufry z porcelaną Ćmielów i słodkimi dodatkami, srebrne patery wypełnione wykwintnymi słodyczami, a dla fanów przygód nowoczesne drewniane skrzynie z motywami tropikalnymi z dodatkiem kawy i smacznych przekąsek.

Mam głęboką nadzieję, że inspiracje przedstawione w katalogu ślubnym Nobilia uświetnią wiele tegorocznych przyjęć weselnych. Zachęcam do zapoznania się z naszymi słodkimi propozycjami szczególnie tych, dla których ten rok okaże się początkiem nowej, pięknej drogi – komentuje Anna Garmada.

Katalog ślubny Nobilii dostępny jest do pobrania na stronie www.sklep.nobilia.pl/slub. Twórcy marki stworzyli go z myślą o Młodych Parach, profesjonalnych konsultantach ślubnych oraz właścicielach lokali, w których organizowane są przyjęcia weselne. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów? Biuro prasowe
2024-06-25 | 23:20

Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?

Zapewne myślami jesteś już na wakacjach w nadmorskim kurorcie, ale sporym wyzwaniem wydaje się utrzymanie zdrowej diety podczas błogiego lenistwa na all inclusive. Ale jak tu nie
Przemysł spożywczy Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie
2024-06-24 | 11:15

Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie

Kolejną okazją do tego były warsztaty dla influencerów, zorganizowane w siedzibie Akademii – zabytkowym Dworku Ziemiańskim w Woli Suchożebrskiej. Tematem było grillowanie, a
Przemysł spożywczy Roślinna Instalacja Sferyczna w Lublinie na 75-lecie Herbapolu-Lublin
2024-06-24 | 11:10

Roślinna Instalacja Sferyczna w Lublinie na 75-lecie Herbapolu-Lublin

Świętując w tym roku 75. urodziny, Herbapol-Lublin szeroko podkreśla główne wartości firmy, którymi są przywiązanie i szacunek do natury, a także docenianie jej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Samorządy mogą liczyć na rekordowe finansowanie w tej perspektywie finansowej UE. Pierwsze środki już do nich trafiają

– Poza środkami własnymi samorządy mają dostęp do środków unijnych i do kredytów. To są trzy nogi, na których stoi finansowanie jednostek samorządu terytorialnego – podkreśla Mateusz Walewski, główny ekonomista Banku Gospodarstwa Krajowego. Bank w kwietniu br. uruchomił pierwszy instrument finansowany z KPO, czyli pożyczki wspierające zieloną transformację miast, z budżetem wynoszącym prawie 9 mld euro. Samorządy będą mogły sfinansować z tych środków inwestycje, które powodują, że miasto jest bardziej zielone, nowoczesne i przyjazne dla mieszkańców. Samorządy z niecierpliwością wyczekują również reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego, która ma ustabilizować ich sytuację po zmianach wprowadzonych w tzw. Polskim Ładzie.

Regionalne –

Przyspiesza dekarbonizacja ciepłownictwa. Elektrociepłownia w Bydgoszczy od przyszłego roku zrezygnuje z kolejnych kotłów węglowych

Elektrociepłownia Bydgoszcz II, należąca do PGE Energia Ciepła, wchodzi w kluczowy etap inwestycji, która ma doprowadzić do wyłączenia dwóch z czterech kotłów węglowych i ograniczenia emisji dwutlenku węgla o 17 proc. To oznacza, że od II kwartału 2025 roku mieszkańcy Bydgoszczy będą korzystać z ciepła wytworzonego w nowych niskoemisyjnych źródłach. To jeden z kilku realizowanych projektów PGE Energia Ciepła, które zmierzają do dekarbonizacji w ciepłownictwie.

Nauka

Polski przemysł kosmiczny jest gotowy na zwiększanie udziału w programach Europejskiej Agencji Kosmicznej. Do tego będzie potrzebować coraz więcej wykwalifikowanych kadr

Pierwsza grupa młodych inżynierów z Polski rozpoczęła dwuletni staż w ośrodkach Europejskiej Agencji Kosmicznej w Niderlandach, Hiszpanii, Francji i Niemczech. W sumie do 2025 roku na staże do ESA zostanie skierowanych 30 kandydatów z Polski, którzy wezmą udział w kluczowych przedsięwzięciach naukowych i technologicznych agencji. To tylko jedna z inicjatyw nakierowanych na kształcenie kadr do pracy w sektorze kosmicznym. Sytuacja w tym zakresie poprawiła się na przestrzeni ostatnich lat, jednak w związku z szybkim rozwojem branży w nadchodzących latach zapotrzebowanie na wykwalifikowanych ekspertów będzie rosło.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.