Komunikaty PR

Znamy trendy słodyczy ślubnych. Katalog Nobilia już dostępny

2022-06-01  |  01:00
Biuro prasowe

Nobilia postanowiła podpowiedzieć, jakimi słodkościami warto obdarować bliskich w rozpoczynającym się sezonie ślubnym. W maju marka opublikowała katalog poświęcony słodyczom dla gości weselnych i zestawom upominkowym dla rodziców tegorocznych Par Młodych. Wśród propozycji nie zabrakło również prezentów dla nowożeńców. Jest to pierwszy katalog o tematyce ślubnej w historii Nobilii, która już od dwóch dekad jest obecna w branży prezentów premium.

W katalogu znalazły się wyśmienite, a do tego niezwykle eleganckie prezenty, które pojawią się na stołach obok weselnych winietek. Wśród nich m.in. czekoladki rubinowe w kształcie serc, intensywne, kakaowe trufle czy stylowa bombonierka z pralinkami. Jak dodaje Anna Garmada, właścicielka Nobilii:

Zakładamy, że najczęściej wybieranymi wariantami będą słodkości z hasłem »Dziękujemy« lub »Love is in the air«. Myślę, że największą atrakcją i jednocześnie wyróżnikiem będzie wybór pasującej do uroczystości wizualizacji na opakowaniu. Pozwoli to zachować spójność wszystkich elementów przyjęcia z motywem przewodnim. Fani boho obdarują bliskich słodkościami z motywami natury, a zwolennicy kwiatów wręczą upominki ze wzorami kwiecistymi.

W katalogu pojawiły się również propozycje ekskluzywnych zestawów prezentowych, które doskonale uzupełnią słowa wdzięczności kierowane w stronę rodziców Par Młodych lub będą stanowić świetny prezent dla świeżo upieczonych małżonków. W tym roku twórcy marki rekomendują m.in. ręcznie kaszerowane kufry z porcelaną Ćmielów i słodkimi dodatkami, srebrne patery wypełnione wykwintnymi słodyczami, a dla fanów przygód nowoczesne drewniane skrzynie z motywami tropikalnymi z dodatkiem kawy i smacznych przekąsek.

Mam głęboką nadzieję, że inspiracje przedstawione w katalogu ślubnym Nobilia uświetnią wiele tegorocznych przyjęć weselnych. Zachęcam do zapoznania się z naszymi słodkimi propozycjami szczególnie tych, dla których ten rok okaże się początkiem nowej, pięknej drogi – komentuje Anna Garmada.

Katalog ślubny Nobilii dostępny jest do pobrania na stronie www.sklep.nobilia.pl/slub. Twórcy marki stworzyli go z myślą o Młodych Parach, profesjonalnych konsultantach ślubnych oraz właścicielach lokali, w których organizowane są przyjęcia weselne. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.