PSH Lewiatan awansuje w prestiżowych rankingach
Polska Sieć Handlowa Lewiatan kolejny rok z rządu notuje awans w rankingach największych przedsiębiorstw działających w Polsce. Największa polska sieć franczyzowa uplasowała się na 17. miejscu „Listy 500” Największych Polskich Przedsiębiorstw, 7. wśród Największych Polskich Pracodawców w plebiscycie dziennika Rzeczpospolita oraz 11. na liście 200 Największych Polskich Firm tygodnika Wprost.
PSH Lewiatan, jako trzecia największa sieć handlowa i największa sieć franczyzowa od ponad 25 lat zrzesza w swoich strukturach 2.100 polskich przedsiębiorców, którzy prowadzą ponad 3.200 sklepów pod znaną, rozpoznawalną i cenioną przez klientów marką. Sieć plasuje się w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, a jej obroty w 2019 roku przekroczyły 13,6 mld zł. Dotychczasowe działania podejmowane przez PSH Lewiatan zapewniły jej najwyższe w historii 17. miejsce na Liście 500 Największych Polskich Przedsiębiorstw, a także 7. wśród Największych Polskich Pracodawców dziennika Rzeczpospolita i 11. na liście 200 Największych Polskich Firm wg. tygodnika Wprost.
– Dzięki jasno określonym celom oraz bliskiej współpracy z zaangażowanymi, polskimi przedsiębiorcami od lat z sukcesem rozwijamy naszą sieć sklepów. To dla nas ogromna satysfakcja, że nasza działalność jest systematycznie doceniana przez branżę, a praca jaką od lat konsekwentnie wkładamy w rozwój sieci, znajduje swoje odzwierciedlenie w tak prestiżowych rankingach. Stanowi to dla nas dodatkowe źródło motywacji do dalszej intensywnej pracy – mówi Robert Rękas, Prezes PSH Lewiatan.
Jednym z głównych priorytetów strategii PSH Lewiatan jest rozwój sieci poprzez przystępowanie do niej nowych przedsiębiorców, jak też wsparcie biznesów tych, którzy już działają pod szyldem Lewiatana. Obecnie w sieci działa już ponad 3.200 sklepów, które zatrudniają około 30.000 pracowników. Dwutorowa ścieżka ekspansji pozwoliła sieci na uruchomienie w bieżącym roku już 65 nowych placówek handlowych Lewiatana. Nowo otwarte sklepy zostały przystosowane do standardów sieci oraz kompleksowo dopasowane do potrzeb lokalnych klientów.
***
Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Obecnie na terenie całej Polski zrzesza ponad 3.200 placówek handlowych zatrudniających 30.000 pracowników. PSH Lewiatan zajęła w 2019 roku 7. miejsce w rankingu „Największych pracodawców” w Rzeczpospolitej. Łączne obroty, które w 2019 roku przekroczyły 13,6 mld zł, stawiają Sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.