Pyszne produkty po 3 zł w Żabce – rusza akcja „3 masz taniej”
Pyszna, świeżo mielona kawa z ekspresu, Hot Dog lub tabliczka czekolady Milka po 3 zł w Żabce? Taka wyjątkowa okazja czeka od 14 do 27 września na klientów we wszystkich sklepach sieci. Wystarczy wydać 10 zł w Żabce, a wówczas za 3 zł można dobrać jeden z tych trzech produktów – w ramach akcji „3 masz taniej”. Dzięki temu za kawę lub Hot Doga można zapłacić niemal o połowę mniej. To pierwsza odsłona 4-tygodniowej akcji – w kolejnych tygodniach po 3 zł można będzie nabyć inne promocyjne produkty.
Za każde wydane 10 zł klientom przysługuje możliwość zakupu Hot Doga, kawy lub czekolady Milka w promocyjnej, wyjątkowo atrakcyjnej cenie 3 zł. Oznacza to, że wydając przykładowo 30 zł można dobrać aż 3 wybrane produkty po 3 zł każdy z tego asortymentu. Zakupu produktów promocyjnych w cenie 3 zł należy dokonać w ramach jednej transakcji.
Z oferty promocyjnej klienci Żabki mogą korzystać wielokrotnie, bez żadnych limitów. Pierwsza odsłona akcji „3 masz taniej”, w której można dobrać Hot Doga, kawę lub czekoladę po 3 zł, obowiązuje w dniach 14-27.09.2022. W kolejnych tygodniach w tej atrakcyjnej cenie będzie można nabyć na tych samych zasadach inne produkty z oferty Żabki – szczegóły będą komunikowane na bieżąco podczas komunikacji prowadzonej w mediach, za pośrednictwem aplikacji Żappka oraz w sklepach sieci.
Do minimalnej wartości transakcji objętej promocją nie wliczają się alkohole mocne, wino, papierosy, leki OTC oraz produkty do żywienia niemowląt.
Największa w Polsce sieć z ofertą gastronomiczną
Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można Hot Dogi, kanapki, muffiny, kebaby, panini czy pizza wrapy oraz wiele słodkości – od croissantów, przez drożdżówki, donuty i pączki. Dostępna jest także pyszna, świeżo mielona kawa z ekspresu oraz inne ciepłe napoje. Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.