Komunikaty PR

QR-kodowe zgłoszenia serwisowe STILL Polska

2024-06-10  |  11:05
Biuro prasowe
Kontakt
Wojciech Podsiadły
More&More Marketing

ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 5/13
52-204 Wrocław
wojciech|getmorepr.pl| |wojciech|getmorepr.pl
+48571246669
www.moreandmore.pl

Dzięki ogólnopolskiemu wdrożeniu systemu zarządzania siecią techników serwisu Fieldworker firma STILL Polska umożliwia klientom zgłaszanie potrzeb serwisowych przez skanowanie kodu QR – bez konieczności instalowania jakichkolwiek aplikacji.

Firma STILL Polska zakończyła proces ogólnopolskiego wdrożenia systemu Fieldworker służącego optymalizacji pracy techników serwisu. Cyfryzacja listy bieżących zleceń i zapewnienie wszystkim zainteresowanym szybkiego dostępu do informacji o przyjętych zgłoszeniach i przypisanych zadaniach pozwoliły m.in. skrócić trasy dojazdów i ograniczyć liczbą tzw. pustych przebiegów. Przyniosły także udogodnienia dla klientów w zakresie szybkości i wygody zgłaszania usterek.

Zgłoszenia serwisowe przez kod QR

Co kluczowe z punktu widzenia użytkowników wózków widłowych STILL, dzięki wprowadzeniu centralnej cyfrowej bazy zleceń serwisowych uproszczono i zdigitalizowano proces ich zgłaszania. – Odkąd wdrożyliśmy system, na wszystkich wózkach trafiających do klientów STILL Polska znajduje się kod QR ułatwiający szybkie przekazanie zgłoszenia serwisowego – tłumaczy Paweł Bilejczyk, CEO i Co-founder Fieldworker. By przesłać szybką prośbę o serwis, wystarczy telefon z dostępem do Internetu i funkcją skanowania kodów QR. Nie trzeba instalować żadnych aplikacji. Po zeskanowaniu kodu użytkownik jest przenoszony na wypełnioną wstępnie stronę zgłoszenia serwisowego. Po jej uzupełnieniu brakującymi danymi informacja trafia bezpośrednio do systemu, a stamtąd do najodpowiedniejszego technika serwisu STILL Polska. Jeśli usterkę zgłasza pracownik biura, ten sam proces można przejść bez konieczności skanowania kodu. Wówczas informację o numerze seryjnym pojazdu wprowadza się ręcznie.

Szybsza reakcja dzięki cyfryzacji

– Ważnym elementem naszej relacji z klientami jest zapewnienie płynnego funkcjonowania ich flot intralogistycznych, Robimy to w oparciu o rozbudowaną i rozproszoną po całym kraju sieć wysoce wykwalifikowanych techników serwisu – mówi Grzegorz Iwanowski, Dyrektor ds. Serwisu Klientów Strategicznych STILL Polska. – Dzięki wykorzystaniu w zarządzaniu działaniami serwisu chmurowej aplikacji Fieldworker, stanowiącej zarazem bazę bieżących zleceń oraz informację o dostępnych technikach, jesteśmy w stanie zapewniać naszym klientom szybką reakcję na ich zgłoszenia – podsumowuje. – Całościowe wdrożenie systemu Fieldworker pozwala nam optymalnie zarządzać zadaniami i harmonogramować pracę techników serwisu. Dzięki zastosowaniu programu poprawiliśmy wszystkie kluczowe wskaźniki, włącznie z obniżeniem średniej długości dojazdu technika do klienta – dodaje Piotr Nowakowski, Customer Service Operations Manager STILL Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: More&More Marketing
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 07:00

Ekologiczny aspekt działalności coraz ważniejszy dla polskich firm przemysłowych

Ponad połowa (53 proc.) małych i średnich przedsiębiorstw z sektora przemysłowego obniża energochłonność swoich działań. 37,3 proc. ankietowanych deklaruje bardziej optymalne wykorzystanie materiałów, natomiast 35,7 proc.
Przemysł Andrzej Wiśniowski z nagrodą „Osobowość 35-lecia Wolności RP”
2024-07-15 | 14:35

Andrzej Wiśniowski z nagrodą „Osobowość 35-lecia Wolności RP”

Andrzej Wiśniowski, założyciel i właściciel firmy WIŚNIOWSKI, został uhonorowany prestiżową nagrodą „Osobowość 35-lecia Wolności RP”. Statuetka, przyznana przez
Przemysł Pierwszy seryjnie produkowany AGV STILL z IFOY 2024
2024-07-11 | 11:15

Pierwszy seryjnie produkowany AGV STILL z IFOY 2024

Pierwszy seryjnie produkowany, automatyczny podnośnikowy wózek widłowy STILL EXV iGo zyskał uznanie jurorów i otrzymał nagrodę IFOY 2024 w kategorii robotów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.