Komunikaty PR

QR-kodowe zgłoszenia serwisowe STILL Polska

2024-06-10  |  11:05
Biuro prasowe
Kontakt
Wojciech Podsiadły
Get More Services

ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl

Dzięki ogólnopolskiemu wdrożeniu systemu zarządzania siecią techników serwisu Fieldworker firma STILL Polska umożliwia klientom zgłaszanie potrzeb serwisowych przez skanowanie kodu QR – bez konieczności instalowania jakichkolwiek aplikacji.

Firma STILL Polska zakończyła proces ogólnopolskiego wdrożenia systemu Fieldworker służącego optymalizacji pracy techników serwisu. Cyfryzacja listy bieżących zleceń i zapewnienie wszystkim zainteresowanym szybkiego dostępu do informacji o przyjętych zgłoszeniach i przypisanych zadaniach pozwoliły m.in. skrócić trasy dojazdów i ograniczyć liczbą tzw. pustych przebiegów. Przyniosły także udogodnienia dla klientów w zakresie szybkości i wygody zgłaszania usterek.

Zgłoszenia serwisowe przez kod QR

Co kluczowe z punktu widzenia użytkowników wózków widłowych STILL, dzięki wprowadzeniu centralnej cyfrowej bazy zleceń serwisowych uproszczono i zdigitalizowano proces ich zgłaszania. – Odkąd wdrożyliśmy system, na wszystkich wózkach trafiających do klientów STILL Polska znajduje się kod QR ułatwiający szybkie przekazanie zgłoszenia serwisowego – tłumaczy Paweł Bilejczyk, CEO i Co-founder Fieldworker. By przesłać szybką prośbę o serwis, wystarczy telefon z dostępem do Internetu i funkcją skanowania kodów QR. Nie trzeba instalować żadnych aplikacji. Po zeskanowaniu kodu użytkownik jest przenoszony na wypełnioną wstępnie stronę zgłoszenia serwisowego. Po jej uzupełnieniu brakującymi danymi informacja trafia bezpośrednio do systemu, a stamtąd do najodpowiedniejszego technika serwisu STILL Polska. Jeśli usterkę zgłasza pracownik biura, ten sam proces można przejść bez konieczności skanowania kodu. Wówczas informację o numerze seryjnym pojazdu wprowadza się ręcznie.

Szybsza reakcja dzięki cyfryzacji

– Ważnym elementem naszej relacji z klientami jest zapewnienie płynnego funkcjonowania ich flot intralogistycznych, Robimy to w oparciu o rozbudowaną i rozproszoną po całym kraju sieć wysoce wykwalifikowanych techników serwisu – mówi Grzegorz Iwanowski, Dyrektor ds. Serwisu Klientów Strategicznych STILL Polska. – Dzięki wykorzystaniu w zarządzaniu działaniami serwisu chmurowej aplikacji Fieldworker, stanowiącej zarazem bazę bieżących zleceń oraz informację o dostępnych technikach, jesteśmy w stanie zapewniać naszym klientom szybką reakcję na ich zgłoszenia – podsumowuje. – Całościowe wdrożenie systemu Fieldworker pozwala nam optymalnie zarządzać zadaniami i harmonogramować pracę techników serwisu. Dzięki zastosowaniu programu poprawiliśmy wszystkie kluczowe wskaźniki, włącznie z obniżeniem średniej długości dojazdu technika do klienta – dodaje Piotr Nowakowski, Customer Service Operations Manager STILL Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Get More Services
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-01-23 | 11:00

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Wybór właściwego sprzętu spawalniczego to kluczowy element każdej firmy zajmującej się obróbką metali. Wśród wielu dostępnych na rynku rozwiązań szczególnie
Przemysł Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic
2024-12-27 | 17:30

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic

Adaptico to firma z siedzibą w Katowicach, która zajmuje się dystrybucją produktów i systemów zwiększających bezpieczeństwo w zakładach pracy. Firma
Przemysł Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
2024-12-23 | 08:00

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę

To już pewne - międzynarodowy koncern branży motoryzacyjnej zainwestuje w Żagańskiej Strefie Gospodarczej. Mowa o firmie CEFA Poland, będącej częścią grupy Samvardhana

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.