Komunikaty PR

Queris rozpoczyna kampanię "MESOZOIK. Nowa era produkcji"

2024-05-07  |  13:30
Biuro prasowe

Producent i dostawca systemu Queris MES oraz innych rozwiązań dla produkcji, rozpoczął szeroką kampanię kierowaną do producentów branży spożywczej i FMCG. W ramach działań podejmowane będą zagadnienia związane z optymalizacją procesów produkcyjnych specyficznych dla zakładów tych sektorów.


Kampania przebiega pod hasłem „MESOZOIK. Nowa era produkcji”, nawiązującym do wykorzystania systemów MES, jako skutecznego narzędzia pozwalającego nie tylko zwiększyć produktywność zakładu, ale także zbudować nowego rodzaju przewagę konkurencyjną.

– Funkcjonujemy w czasach trudnych dla produkcji. Po serii kryzysów wszyscy oczekiwaliśmy ożywienia, tymczasem z rynku napływają niepokojące sygnały o znacznym zmniejszeniu czy wręcz ponownym załamaniu sektora produkcji. W tej sytuacji odwaga i wizja zdigitalizowanych procesów odegra jeszcze większą rolę w rozwoju przedsiębiorstw – mówi Tomasz Zieliński, prezes spółki Queris i dodaje – Motyw kampanii nieprzypadkowo nawiązuje do zmiany epoki, ponieważ żyjemy w czasach zupełnie innych niż te, do których byliśmy przyzwyczajeni jeszcze kilka lat temu.

Analogię do dziejów Ziemi dostawca rozwiązań IT uzasadnia również tym, że samo wdrożenie systemu MES to dla firmy często wydarzenie przełomowe. Zmienia się kultura pracy, rośnie wydajność produkcji, a producenci sektora FMCG mogą za jego pomocą zidentyfikować rzeczywiste wąskie gardła produkcji i znacznie zwiększyć jej strumień.

Chociaż kampania skierowana jest głównie do firm branży spożywczej i FMCG, to promowany system Queris MES z powodzeniem wykorzystują także producenci innych sektorów.

Działania promocyjne skupiają się na zwiększaniu produktywności i zysków z produkcji za pomocą systemu MES (z ang. Manufacturing Execution System). Aspekty zmiany podejścia do procesów wytwarzania, optymalizacji produkcji i zwiększania zyskowności przedstawiono w interesujący sposób, wplatając je w terminologię charakterystyczną dla opisów historii Ziemi.

Punktem kulminacyjnym dla każdej zainteresowanej firmy jest indywidualna wyprawa do Parku Piekarskiego. Czym jest, jakie atrakcje czekają na uczestników i jak się na nią dostać można sprawdzić na dedykowanej stronie kampanii – MESOZOIK. Nowa era produkcji - https://queris.pl/nowa-era-produkcji/

Kampania będzie realizowana poprzez działania online, aktywność w social mediach, publikacje na portalach branżowych oraz promocję outdoorową w ramach wizyt w Parku Piekarskim. Za koncepcję kreatywną kampanii i koordynację jej realizacji odpowiada agencja Cucaburra.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych Biuro prasowe
2024-05-15 | 13:00

Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych

Miód, od wieków ceniony jest zarówno ze względu na swój wyjątkowy smak, jak i właściwości zdrowotne. Jego obecność w słodyczach, takich jak miodowe karmelki, to
Przemysł spożywczy Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?
2024-05-13 | 17:00

Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?

30. kwietnia br. w Paryżu odbyło się spotkanie, będące jednocześnie inauguracją kampanii GOOD MOVE, którego jednym z organizatorów było Stowarzyszenie Polskich
Przemysł spożywczy VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
2024-05-09 | 01:00

VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim

VEGETA liderem w Europie [1] Marka VEGETA od 65 lat jest obecna na polskim rynku i towarzyszy konsumentom w codziennym przygotowywaniu posiłków. VEGETA Uniwersalna, to znana mieszanka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.