Komunikaty PR

RAFAMET weźmie udział w największych wydarzeniach branżowych.

2023-06-19  |  09:06
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Matusik
Adventure Media

Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl

We wrześniu tego roku odbędą się dwa największe wydarzenia branży kolejowej oraz obróbki maszynowej na świecie. TRAKO 2023 oraz EMO 2023 przyciągną przedstawicieli najważniejszych podmiotów działających w tym obszarze. Na obu spotkaniach nie zabraknie także polskiego producenta obrabiarek tj. firmy RAFAMET S.A., która zaprezentuje swoją ofertę zarówno w Gdańsku jak i w Hanowerze.

15 Międzynarodowe Targi Kolejowe TRAKO to największe i najbardziej prestiżowe w Polsce oraz drugie w Europie spotkanie branży transportu szynowego. W trakcie wydarzenia zaprezentowany zostanie aktualny poziom rozwoju systemów transportowych oraz infrastruktury kolejowej w Polsce i Europie. Targi TRAKO 2023 odbędą się w dniach 19-22 września br. na terenie Międzynarodowych Targów Gdańskich.

Z kolei niemal jednocześnie trwać będą w Hanowerze Międzynarodowe Targi Obróbki Metali EMO 2023. EMO Hannover to wiodące wydarzenie w swojej dziedzinie, które obejmuje całe spektrum technologii produkcji – od obrabiarek po wytwarzanie przyrostowe. Odbywające się co dwa lata spotkanie gromadzi międzynarodowe marki i odbiorców z całego światowego przemysłu obróbki metali, zapewniając platformę do nawiązywania kontaktów i poznawania innowacji oraz nowych trendów w branży obróbki metali. Wydarzenie odbędzie się w dniach 18- 23 września w Hanowerze.

W obu tych kluczowych dla branży spotkaniach udział weźmie firma RAFAMET. Na targach TRAKO zaprezentuje się na wspólnym stoisku Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. (razem z takimi firmami tej grupy kapitałowej jak: POLREGIO, H. Cegielski – Fabryka Pojazdów Szynowych, Polski Tabor Szynowy – Wagon, Ośrodek Badawczy Ekonomiki Transportu, CHEMAR) zaś w Niemczech wystąpi samodzielnie. -Udział w targach i wszelkich wydarzeniach branżowych to dla nas bardzo ważna część działalności. To tam mamy okazję do zaprezentowania oferty, ale także nawiązania ważnych relacji bezpośrednich. Śledzimy również nowości technologiczne i trendy w branży, aby móc proponować naszym odbiorcom coraz nowocześniejsze maszyny i rozwiązania techniczne – zapowiada Janusz Bluk, Dyrektor Marketingu RAFAMET S.A.

Wydarzenia targowe to nie tylko okazja do poznania branżowych trendów i nowinek, spotkania z klientami, partnerami biznesowymi czy też mierzenie się z konkurencją. Wiele mówią także o kondycji globalnej gospodarki – Zwłaszcza w obecnych czasach, gdzie w związku z postpandemicznymi zakłóceniami funkcjonowania łańcuchów dostaw, wojną w Ukrainie, czy opanowującą poszczególne kraje inflacją, zachodzi na świecie wiele dynamicznych zmian. W trudnych dla gospodarki czasach warto jest być na bieżąco i monitorować sytuację w branży. Mam nadzieję, że targi przyniosą nam wiele nowych kontaktów i cennych rozmów, które w rezultacie doprowadzą do owocnej, przyszłej współpracy - mówi Dyrektor Marketingu w RAFAMET S.A.

W trakcie targów EMO w Hanowerze, RAFAMET zaprezentuje wielkogabarytowe tokarki karuzelowe własnej marki oraz tokarki kłowe marki PORĘBA (RAFAMET przejął tę markę w 2016 roku). Z kolei na targach TRAKO spółka zaoferuje szerokie spektrum urządzeń dla kolejnictwa, w tym tokarki do obróbki kolejowych zestawów kołowych, tokarki do obróbki kół oraz osi kolejowych, drogowo-szynowe wózki manewrowe oraz, urządzenia pomiarowe dla kolejnictwa.

***

Autor tekstu: Magdalena Matusik/ Adventure Media

Zdjęcia: RAFAMET S.A.

***

RAFAMET S.A.

Fabryka Obrabiarek RAFAMET S.A. z Kuźni Raciborskiej jest jednym z kilku na świecie producentów obrabiarek specjalnych do obróbki zestawów kołowych pojazdów szynowych (kolej, metro, tramwaje). Wykonuje również, na jednostkowe zamówienia, wielkogabarytowe obrabiarki specjalistyczne dla odbiorców w sektorach: energetycznym, maszynowym, stoczniowym oraz hutniczym. Udział eksportu w sprzedaży ogółem to około 68-85 proc. Kapitał zakładowy wynosi 43.187.010 zł.


 

* * *

Kontakt:

www.rafamet.com.pl

Magdalena Matusik
magdalena.matusik@adventure.media.pl

Adventure Media s.c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. kom. 690 449 064

tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adventure Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali Biuro prasowe
2025-07-18 | 09:00

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowoczesna myjnia przemysłowa NOYEN Compact 600 – wysoka wydajność i elastyczność w jednym urządzeniu Firma NOYEN wprowadza nowoczesne systemy myjące do cenionej
Przemysł Nowy Prezes Związku Browary Polskie
2025-06-16 | 14:30

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie ma nowego prezesa. Mieszko Musiał, na co dzień kierujący Carlsberg Polska, objął tę funkcję na
Przemysł CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?
2025-06-03 | 12:30

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

Polityka klimatyczna Unii Europejskiej od lat wyznacza ambitne cele redukcji emisji, stawiając coraz większe wymagania wobec firm działających na wspólnym rynku. Dla wielu

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny

Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.