Rama Używaj jak M@sło 100% naturalna, 100% roślinna i 100% funkcjonalna
Upfield, lider światowego rynku żywności roślinnej, wprowadza do sklepów w Polsce kolejną nowość: 100% naturalną, 100% roślinną i 100% funkcjonalną Ramę Używaj Jak M@sło. To wyjątkowa, roślinna alternatywa dla produktów odzwierzęcych ze względu na swoje uniwersalne zastosowanie, doskonały smak i mniejszy ślad węglowy. Rama Używaj Jak M@sło jest idealna do smarowania, gotowania i pieczenia. Ambasadorką roślinnego produktu Upfield jest Daria Ładocha, kulinarna ekspertka i pasjonatka zdrowego jedzenia, która poleca nową Ramę zamiast tradycyjnego masła.
Konsumenci coraz bardziej świadomie podchodzą do swojej diety, ograniczając spożywanie produktów odzwierzęcych. Wciąż rośnie zapotrzebowanie na roślinne alternatywy dla nabiału. Poszukują ich na półkach sklepowych nie tylko weganie i fleksitarianie, lecz także szerokie grono konsumentów z nietolerancją laktozy czy innymi alergiami pokarmowymi[1]. Już 12% Polaków nie pije mleka i nie spożywa produktów mlecznych[2], a 40% konsumentów poszukuje alternatyw dla nabiału bazujących wyłącznie na roślinach.
Po Rama Crema, która jest roślinną alternatywą dla śmietany z mleka krowiego, wprowadzamy na polski rynek Rama Używaj Jak M@sło. Stawiamy na roślinną przyszłość i chcemy wyeliminować wszystkie zwierzęce składniki z naszych produktów. – potwierdza Vassilen Tzanov, Dyrektor Generalny Upfield w Europie Środkowo-Wschodniej i Południowej.
Używaj jak masło – w trosce o zdrowie i planetę
Firma Upfield, która od lat z sukcesem odpowiada na zmieniające się potrzeby konsumentów, stawia kolejny krok na drodze do roślinnej przyszłości. Rama Używaj Jak M@sło to produkt doskonale oddający właściwości tradycyjnego masła, a jednocześnie wegański, oparty jedynie na naturalnych składnikach, bez nabiału, konserwantów i oleju palmowego. Jak wszystkie inne produkty Upfield także i ta nowość jest wolna od szkodliwych dla zdrowia kwasów tłuszczowych „trans”.
Wyjątkowa receptura Rama Używaj Jak M@sło sprawia, że świetnie sprawdza się ona w każdej potrawie, w której do tej pory używaliśmy masła: podczas gotowania, smażenia i pieczenia.
Co więcej, Rama Używaj Jak M@sło smakuje tak dobrze, a jednocześnie jej proces powstawania ma o 82% mniejszy wpływ na klimat niż produkcja tradycyjnego masła[3]. Jest więc doskonałym wyborem zarówno dla wegetarian, wegan, osób z nietolerancją składników pochodzenia zwierzęcego, jak i dla tych, którym zależy na środowisku naturalnym.
„Zamiast tradycyjnego masła? Spróbowałam i wybieram Ramę!”
Ramę Używaj Jak M@sło do swojej kuchni wprowadziła znawczyni zdrowej żywności, Daria Ładocha. Poleca ją jako doskonałą alternatywę dla tradycyjnego masła. „Jeśli do tej pory Twoim pierwszym wyborem podczas przygotowania risotto, dań jednogarnkowych czy smażonych warzyw było masło, czas na zmianę! Przekonasz się bowiem, że nowa Rama Używaj Jak M@sło w tych daniach sprawdzi się idealnie. Uzyskamy ten sam maślany smak, kremowość risotta, chrupkość warzyw”, mówi Daria Ładocha. Przygotowała ona przepisy z użyciem Ramy Używaj Jak M@sło, które podkreślają funkcjonalność i uniwersalność nowego produktu.
Rama Używaj Jak M@sło, kostka 250 g. Zawiera 79% tłuszczu. Doskonała zarówno do smarowania, gotowania i pieczenia.
Cena sugerowana: 4,99 zł
Rama Używaj Jak M@sło, kostka 250 g z oliwą z oliwek. Zawiera 79% tłuszczu. Doskonała zarówno do smarowania, gotowania, jak i pieczenia.
Cena sugerowana: 4,99 zł
Rama Używaj Jak M@sło z dodatkiem soli. Opakowanie 200 g. Zawiera 79% tłuszczu. Cechuje ją uniwersalne zastosowanie - idealna do smarowania i gotowania.
Cena sugerowana: 4,99 zł
Rama Używaj Jak M@sło z oliwą z oliwek. Opakowanie 200 g. Zawiera 79% tłuszczu. Cechuje ją uniwersalne zastosowanie - idealna do smarowania i gotowania.
Cena sugerowana: 4,99 zł
Będzie głośno o nowej Ramie Używaj Jak M@sło
Wprowadzeniu nowego roślinnego produktu towarzyszy szeroka i intensywna kampania mediowa z udziałem Darii Ładochy, ekspertki i edukatorki kulinarnej. Upfield wspiera nowość m.in. w telewizji, w social mediach oraz w przestrzeni sklepów, w których pojawiają się liczne materiały POS. Zaplanowane zostały także działania PR.
Reklama TV: https://www.youtube.com/watch?v=GBvV6VGvspE.
---------------------
Upfield w Polsce:
Upfield to producent żywności pochodzenia roślinnego. W Polsce firma zatrudnia ponad 600 osób. Większość stanowią pracownicy fabryki Upfield w Katowicach, z której świeża Delma, Flora, Rama i Kasia oraz wiele innych produktów z naturalnych olejów roślinnych trafia do sklepów nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. Produkty Upfield są również wykorzystywane przez szefów kuchni w ponad 6000 polskich restauracjach i hotelach (dane za 2019 r.).
Roślinne produkty Upfield:
- nie zawierają częściowo utwardzonych olejów, które są źródłem szkodliwych tłuszczów „trans”,
- nie zawierają cholesterolu,
- mogą stanowić źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych w diecie ze względu na swoje roślinne pochodzenie,
- są alternatywą dla masła z krowiego mleka,
- mogą zawierać nawet do 80% mniej tłuszczów nasyconych (w zależności od produktu),
- bazują na olejach roślinnych, które są bogate w Omega 3 i Omega 6.
Więcej: Upfield Polska - YouTube
Upfield na świecie:
Jako firma Upfield dążymy do tego, by oferując produkty roślinne o wyjątkowym smaku, tworzone z odpowiedzialnym podejściem do naszej planety, czynić ludzi zdrowszymi i szczęśliwszymi. Upfield jest numerem 1 wśród producentów roślinnych produktów do smarowania i serów, oferującym konsumentom na całym świecie asortyment ponad 100 doskonale znanych marek, takich jak m.in. Flora™, Rama, Blue Band, ProActiv, Becel, I Can't Believe It's Not Butter, Country Crock i Violife®. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 95 krajach i posiadamy 17 zakładów produkcyjnych na całym świecie. Od 1871 roku tworzymy kategorię produktów do smarowania, korzystając z wieloletniego doświadczenia i wiedzy specjalistów do spraw żywienia. Koncentrujemy się na dostarczaniu zdrowych roślinnych produktów najwyższej jakości o świetnym smaku. W ten sposób realizujemy naszą misję tworzenia „lepszej przyszłości opartej na roślinach”. Więcej informacji: www.upfield.com
[1] RAPORT Z BADAŃ OPINII PUBLICZNEJ 2019 Roślinniejemy. Panel Ariadna | Maj 2019, ProVeg 2018 *W ciągu miesiąca poprzedzającego badanie.
[2] RAPORT Z BADAŃ OPINII PUBLICZNEJ 2019 Roślinniejemy. Panel Ariadna | Maj 2019, ProVeg 2018 *W ciągu miesiąca poprzedzającego badanie.
[3] Narzędzie do oceny cyklu życia (opracowane przez Quantis) porównujące markę RAMA i masło w Polsce (2022). Patrz https://www.rama.com/pl-pl.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Prawo
Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.