Komunikaty PR

Rama Używaj jak M@sło 100% naturalna, 100% roślinna i 100% funkcjonalna

2023-05-26  |  12:15
Biuro prasowe

Upfield, lider światowego rynku żywności roślinnej, wprowadza do sklepów w Polsce kolejną nowość: 100% naturalną, 100% roślinną i 100% funkcjonalną Ramę Używaj Jak M@sło. To wyjątkowa, roślinna alternatywa dla produktów odzwierzęcych ze względu na swoje uniwersalne zastosowanie, doskonały smak i mniejszy ślad węglowy. Rama Używaj Jak M@sło jest idealna do smarowania, gotowania i pieczenia. Ambasadorką roślinnego produktu Upfield jest Daria Ładocha, kulinarna ekspertka i pasjonatka zdrowego jedzenia, która poleca nową Ramę zamiast tradycyjnego masła.

Konsumenci coraz bardziej świadomie podchodzą do swojej diety, ograniczając spożywanie produktów odzwierzęcych. Wciąż rośnie zapotrzebowanie na roślinne alternatywy dla nabiału. Poszukują ich na półkach sklepowych nie tylko weganie i fleksitarianie, lecz także szerokie grono konsumentów z nietolerancją laktozy czy innymi alergiami pokarmowymi[1]. Już 12% Polaków nie pije mleka i nie spożywa produktów mlecznych[2], a 40% konsumentów poszukuje alternatyw dla nabiału bazujących wyłącznie na roślinach.

Po Rama Crema, która jest roślinną alternatywą dla śmietany z mleka krowiego, wprowadzamy na polski rynek Rama Używaj Jak M@sło. Stawiamy na roślinną przyszłość i chcemy wyeliminować wszystkie zwierzęce składniki z naszych produktów. – potwierdza Vassilen Tzanov, Dyrektor Generalny Upfield w Europie Środkowo-Wschodniej i Południowej.

Używaj jak masło – w trosce o zdrowie i planetę

Firma Upfield, która od lat z sukcesem odpowiada na zmieniające się potrzeby konsumentów, stawia kolejny krok na drodze do roślinnej przyszłości. Rama Używaj Jak M@sło to produkt doskonale oddający właściwości tradycyjnego masła, a jednocześnie wegański, oparty jedynie na naturalnych składnikach, bez nabiału, konserwantów i oleju palmowego. Jak wszystkie inne produkty Upfield także i ta nowość jest wolna od szkodliwych dla zdrowia kwasów tłuszczowych „trans”.

Wyjątkowa receptura Rama Używaj Jak M@sło sprawia, że świetnie sprawdza się ona w każdej potrawie, w której do tej pory używaliśmy masła: podczas gotowania, smażenia i pieczenia.

Co więcej, Rama Używaj Jak M@sło smakuje tak dobrze, a jednocześnie jej proces powstawania ma o 82% mniejszy wpływ na klimat niż produkcja tradycyjnego masła[3]. Jest więc doskonałym wyborem zarówno dla wegetarian, wegan, osób z nietolerancją składników pochodzenia zwierzęcego, jak i dla tych, którym  zależy na środowisku naturalnym.

 

„Zamiast tradycyjnego masła? Spróbowałam i wybieram Ramę!”

Ramę Używaj Jak M@sło do swojej kuchni wprowadziła znawczyni zdrowej żywności, Daria Ładocha. Poleca ją jako doskonałą alternatywę dla tradycyjnego masła. „Jeśli do tej pory Twoim pierwszym wyborem podczas przygotowania risotto, dań jednogarnkowych czy smażonych warzyw było masło, czas na zmianę! Przekonasz się bowiem, że nowa Rama Używaj Jak M@sło w tych daniach sprawdzi się idealnie. Uzyskamy ten sam maślany smak, kremowość risotta, chrupkość warzyw”, mówi Daria Ładocha. Przygotowała ona przepisy z użyciem Ramy Używaj Jak M@sło, które podkreślają funkcjonalność i uniwersalność nowego produktu.

Rama Używaj Jak M@sło, kostka 250 g. Zawiera 79% tłuszczu. Doskonała zarówno do smarowania, gotowania i pieczenia.

Cena sugerowana: 4,99 zł

Rama Używaj Jak M@sło, kostka 250 g z oliwą z oliwek. Zawiera 79% tłuszczu. Doskonała zarówno do smarowania, gotowania, jak i pieczenia.

Cena sugerowana: 4,99 zł

Rama Używaj Jak M@sło z dodatkiem soli. Opakowanie 200 g. Zawiera 79% tłuszczu. Cechuje ją uniwersalne zastosowanie - idealna do smarowania i gotowania.

Cena sugerowana: 4,99 zł

Rama Używaj Jak M@sło z oliwą z oliwek. Opakowanie 200 g. Zawiera 79% tłuszczu. Cechuje ją uniwersalne zastosowanie - idealna do smarowania i gotowania.

Cena sugerowana: 4,99 zł

Będzie głośno o nowej Ramie Używaj Jak M@sło

Wprowadzeniu nowego roślinnego produktu towarzyszy szeroka i intensywna kampania mediowa z udziałem Darii Ładochy, ekspertki i edukatorki kulinarnej. Upfield wspiera nowość m.in. w telewizji, w social mediach oraz w przestrzeni sklepów, w których pojawiają się liczne materiały POS. Zaplanowane zostały także działania PR.

Reklama TV: https://www.youtube.com/watch?v=GBvV6VGvspE.

 

---------------------

Upfield w Polsce:

Upfield to producent żywności pochodzenia roślinnego. W Polsce firma zatrudnia ponad 600 osób. Większość stanowią pracownicy fabryki Upfield w Katowicach, z której świeża Delma, Flora, Rama i Kasia oraz wiele innych produktów z naturalnych olejów roślinnych trafia do sklepów nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. Produkty Upfield są również wykorzystywane przez szefów kuchni w ponad 6000 polskich restauracjach i hotelach (dane za 2019 r.).

Roślinne produkty Upfield:

  • nie zawierają częściowo utwardzonych olejów, które są źródłem szkodliwych tłuszczów „trans”,
  • nie zawierają cholesterolu,
  • mogą stanowić źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych w diecie ze względu na swoje roślinne pochodzenie,
  • są alternatywą dla masła z krowiego mleka,
  • mogą zawierać nawet do 80% mniej tłuszczów nasyconych (w zależności od produktu),
  • bazują na olejach roślinnych, które są bogate w Omega 3 i Omega 6.

 

Więcej: Upfield Polska - YouTube

 

Upfield na świecie:

Jako firma Upfield dążymy do tego, by oferując produkty roślinne o wyjątkowym smaku, tworzone z odpowiedzialnym podejściem do naszej planety, czynić ludzi zdrowszymi i szczęśliwszymi. Upfield jest numerem 1 wśród producentów roślinnych produktów do smarowania i serów, oferującym konsumentom na całym świecie asortyment ponad 100 doskonale znanych marek, takich jak m.in. Flora™, Rama, Blue Band, ProActiv, Becel, I Can't Believe It's Not Butter, Country Crock i Violife®. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 95 krajach i posiadamy 17 zakładów produkcyjnych na całym świecie. Od 1871 roku tworzymy kategorię produktów do smarowania, korzystając z wieloletniego doświadczenia i wiedzy specjalistów do spraw żywienia. Koncentrujemy się na dostarczaniu zdrowych roślinnych produktów najwyższej jakości o świetnym smaku. W ten sposób realizujemy naszą misję tworzenia „lepszej przyszłości opartej na roślinach”. Więcej informacji: www.upfield.com

 


[1] RAPORT Z BADAŃ OPINII PUBLICZNEJ 2019 Roślinniejemy. Panel Ariadna | Maj 2019, ProVeg 2018 *W ciągu miesiąca poprzedzającego badanie.

[2] RAPORT Z BADAŃ OPINII PUBLICZNEJ 2019 Roślinniejemy. Panel Ariadna | Maj 2019, ProVeg 2018 *W ciągu miesiąca poprzedzającego badanie.

[3] Narzędzie do oceny cyklu życia (opracowane przez Quantis) porównujące markę RAMA i masło w Polsce (2022). Patrz https://www.rama.com/pl-pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.