Komunikaty PR

Rama Używaj jak M@sło 100% naturalna, 100% roślinna i 100% funkcjonalna

2023-05-26  |  12:15
Biuro prasowe

Upfield, lider światowego rynku żywności roślinnej, wprowadza do sklepów w Polsce kolejną nowość: 100% naturalną, 100% roślinną i 100% funkcjonalną Ramę Używaj Jak M@sło. To wyjątkowa, roślinna alternatywa dla produktów odzwierzęcych ze względu na swoje uniwersalne zastosowanie, doskonały smak i mniejszy ślad węglowy. Rama Używaj Jak M@sło jest idealna do smarowania, gotowania i pieczenia. Ambasadorką roślinnego produktu Upfield jest Daria Ładocha, kulinarna ekspertka i pasjonatka zdrowego jedzenia, która poleca nową Ramę zamiast tradycyjnego masła.

Konsumenci coraz bardziej świadomie podchodzą do swojej diety, ograniczając spożywanie produktów odzwierzęcych. Wciąż rośnie zapotrzebowanie na roślinne alternatywy dla nabiału. Poszukują ich na półkach sklepowych nie tylko weganie i fleksitarianie, lecz także szerokie grono konsumentów z nietolerancją laktozy czy innymi alergiami pokarmowymi[1]. Już 12% Polaków nie pije mleka i nie spożywa produktów mlecznych[2], a 40% konsumentów poszukuje alternatyw dla nabiału bazujących wyłącznie na roślinach.

Po Rama Crema, która jest roślinną alternatywą dla śmietany z mleka krowiego, wprowadzamy na polski rynek Rama Używaj Jak M@sło. Stawiamy na roślinną przyszłość i chcemy wyeliminować wszystkie zwierzęce składniki z naszych produktów. – potwierdza Vassilen Tzanov, Dyrektor Generalny Upfield w Europie Środkowo-Wschodniej i Południowej.

Używaj jak masło – w trosce o zdrowie i planetę

Firma Upfield, która od lat z sukcesem odpowiada na zmieniające się potrzeby konsumentów, stawia kolejny krok na drodze do roślinnej przyszłości. Rama Używaj Jak M@sło to produkt doskonale oddający właściwości tradycyjnego masła, a jednocześnie wegański, oparty jedynie na naturalnych składnikach, bez nabiału, konserwantów i oleju palmowego. Jak wszystkie inne produkty Upfield także i ta nowość jest wolna od szkodliwych dla zdrowia kwasów tłuszczowych „trans”.

Wyjątkowa receptura Rama Używaj Jak M@sło sprawia, że świetnie sprawdza się ona w każdej potrawie, w której do tej pory używaliśmy masła: podczas gotowania, smażenia i pieczenia.

Co więcej, Rama Używaj Jak M@sło smakuje tak dobrze, a jednocześnie jej proces powstawania ma o 82% mniejszy wpływ na klimat niż produkcja tradycyjnego masła[3]. Jest więc doskonałym wyborem zarówno dla wegetarian, wegan, osób z nietolerancją składników pochodzenia zwierzęcego, jak i dla tych, którym  zależy na środowisku naturalnym.

 

„Zamiast tradycyjnego masła? Spróbowałam i wybieram Ramę!”

Ramę Używaj Jak M@sło do swojej kuchni wprowadziła znawczyni zdrowej żywności, Daria Ładocha. Poleca ją jako doskonałą alternatywę dla tradycyjnego masła. „Jeśli do tej pory Twoim pierwszym wyborem podczas przygotowania risotto, dań jednogarnkowych czy smażonych warzyw było masło, czas na zmianę! Przekonasz się bowiem, że nowa Rama Używaj Jak M@sło w tych daniach sprawdzi się idealnie. Uzyskamy ten sam maślany smak, kremowość risotta, chrupkość warzyw”, mówi Daria Ładocha. Przygotowała ona przepisy z użyciem Ramy Używaj Jak M@sło, które podkreślają funkcjonalność i uniwersalność nowego produktu.

Rama Używaj Jak M@sło, kostka 250 g. Zawiera 79% tłuszczu. Doskonała zarówno do smarowania, gotowania i pieczenia.

Cena sugerowana: 4,99 zł

Rama Używaj Jak M@sło, kostka 250 g z oliwą z oliwek. Zawiera 79% tłuszczu. Doskonała zarówno do smarowania, gotowania, jak i pieczenia.

Cena sugerowana: 4,99 zł

Rama Używaj Jak M@sło z dodatkiem soli. Opakowanie 200 g. Zawiera 79% tłuszczu. Cechuje ją uniwersalne zastosowanie - idealna do smarowania i gotowania.

Cena sugerowana: 4,99 zł

Rama Używaj Jak M@sło z oliwą z oliwek. Opakowanie 200 g. Zawiera 79% tłuszczu. Cechuje ją uniwersalne zastosowanie - idealna do smarowania i gotowania.

Cena sugerowana: 4,99 zł

Będzie głośno o nowej Ramie Używaj Jak M@sło

Wprowadzeniu nowego roślinnego produktu towarzyszy szeroka i intensywna kampania mediowa z udziałem Darii Ładochy, ekspertki i edukatorki kulinarnej. Upfield wspiera nowość m.in. w telewizji, w social mediach oraz w przestrzeni sklepów, w których pojawiają się liczne materiały POS. Zaplanowane zostały także działania PR.

Reklama TV: https://www.youtube.com/watch?v=GBvV6VGvspE.

 

---------------------

Upfield w Polsce:

Upfield to producent żywności pochodzenia roślinnego. W Polsce firma zatrudnia ponad 600 osób. Większość stanowią pracownicy fabryki Upfield w Katowicach, z której świeża Delma, Flora, Rama i Kasia oraz wiele innych produktów z naturalnych olejów roślinnych trafia do sklepów nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. Produkty Upfield są również wykorzystywane przez szefów kuchni w ponad 6000 polskich restauracjach i hotelach (dane za 2019 r.).

Roślinne produkty Upfield:

  • nie zawierają częściowo utwardzonych olejów, które są źródłem szkodliwych tłuszczów „trans”,
  • nie zawierają cholesterolu,
  • mogą stanowić źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych w diecie ze względu na swoje roślinne pochodzenie,
  • są alternatywą dla masła z krowiego mleka,
  • mogą zawierać nawet do 80% mniej tłuszczów nasyconych (w zależności od produktu),
  • bazują na olejach roślinnych, które są bogate w Omega 3 i Omega 6.

 

Więcej: Upfield Polska - YouTube

 

Upfield na świecie:

Jako firma Upfield dążymy do tego, by oferując produkty roślinne o wyjątkowym smaku, tworzone z odpowiedzialnym podejściem do naszej planety, czynić ludzi zdrowszymi i szczęśliwszymi. Upfield jest numerem 1 wśród producentów roślinnych produktów do smarowania i serów, oferującym konsumentom na całym świecie asortyment ponad 100 doskonale znanych marek, takich jak m.in. Flora™, Rama, Blue Band, ProActiv, Becel, I Can't Believe It's Not Butter, Country Crock i Violife®. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 95 krajach i posiadamy 17 zakładów produkcyjnych na całym świecie. Od 1871 roku tworzymy kategorię produktów do smarowania, korzystając z wieloletniego doświadczenia i wiedzy specjalistów do spraw żywienia. Koncentrujemy się na dostarczaniu zdrowych roślinnych produktów najwyższej jakości o świetnym smaku. W ten sposób realizujemy naszą misję tworzenia „lepszej przyszłości opartej na roślinach”. Więcej informacji: www.upfield.com

 


[1] RAPORT Z BADAŃ OPINII PUBLICZNEJ 2019 Roślinniejemy. Panel Ariadna | Maj 2019, ProVeg 2018 *W ciągu miesiąca poprzedzającego badanie.

[2] RAPORT Z BADAŃ OPINII PUBLICZNEJ 2019 Roślinniejemy. Panel Ariadna | Maj 2019, ProVeg 2018 *W ciągu miesiąca poprzedzającego badanie.

[3] Narzędzie do oceny cyklu życia (opracowane przez Quantis) porównujące markę RAMA i masło w Polsce (2022). Patrz https://www.rama.com/pl-pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Kolejny krok ku produkcji mleka A2A2 w Polsce. Trzecia edycja projektu. Biuro prasowe
2024-04-12 | 10:00

Kolejny krok ku produkcji mleka A2A2 w Polsce. Trzecia edycja projektu.

Ruszyła kolejna edycja współfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka projektu „A2A2 – nowa droga produktów mlecznych – zastosowanie selekcji genomowej
Przemysł spożywczy Skosztujże! Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej
2024-04-10 | 16:30

Skosztujże! Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej

W ramach trwającej kampanii Mieszanka Krakowska jest promowana w formie reklam outdoor (nośniki citylight w największych polskich miastach)  i digital oraz poprzez aktywacje i materiały
Przemysł spożywczy Crunchips wprowadza Edycję Limitowaną chipsów
2024-04-09 | 10:45

Crunchips wprowadza Edycję Limitowaną chipsów

Z okazji zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej marka Crunchips przygotowała dla kibiców coś specjalnego – Edycję Limitowaną chipsów, która będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Padają kolejne rekordy generacji energii z OZE. Przez jakość sieci duży potencjał wciąż jest niezagospodarowany

W Polsce padają w ostatnim czasie kolejne rekordy generacji prądu z OZE. – Potencjał wzrostu wciąż jednak mamy bardzo duży – zauważa Krzysztof Cibor z Greenpeace Polska. W tej chwili ten potencjał pozostaje w dużej mierze niewykorzystany m.in. przez regulacje hamujące rozwój energetyki wiatrowej na lądzie i zły stan sieci elektroenergetycznych, który przekłada się na dużą liczbę odmów przyłączania nowych źródeł odnawialnych albo konieczność ich czasowego wyłączania. Ekspert wskazuje, że to dwa najważniejsze zadania dla nowego rządu, który na czerwiec br. zapowiedział już liberalizację tzw. ustawy wiatrakowej.

Edukacja

Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem

Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.