Komunikaty PR

Rankomat.pl z ofertą ubezpieczeń od PZU

2024-04-02  |  15:00

Największa na rynku porównywarka ubezpieczeń rozpoczęła współpracę z PZU – największym polskim ubezpieczycielem. W ofercie rankomat.pl dostępne są teraz pakiety polis komunikacyjnych tego towarzystwa.

W skład pakietu ubezpieczeniowego PZU, który oferuje swoim klientom rankomat.pl, wchodzi obowiązkowe ubezpieczenie OC i ochrona autocasco (polisa AC). Produkt jest dostępny przez telefon, a rankomat.pl oferuje wsparcie 200 doradców. Pomagają oni klientom w wyborze wariantu ubezpieczenia, który najlepiej odpowiada ich potrzebom pod względem oferowanej ochrony

W rankomat.pl dostarczamy klientom niezależne zestawienia najlepszych produktów oraz pomagamy im w wyborze optymalnego rozwiązania ubezpieczeniowego. Dzięki rozpoczęciu współpracy z PZU rozszerzamy ofertę, udostępniając pakiet komunikacyjny czołowego ubezpieczyciela w Polsce. Tym samym nasi klienci zyskują dostęp do pełniejszej i bardziej kompleksowej oferty produktowej. My zaś realizujemy naszą misję, by zapewnić satysfakcję z dokonanego wyboru podczas zakupu ubezpieczenia w rankomat.pl – mówi Łukasz Janda, dyrektor ds. produktów w rankomat.pl.

PZU, jako największy polski ubezpieczyciel, odpowiada na zróżnicowane potrzeby klientów, zapewniając im szeroki dostęp do swoich produktów. Chcemy, by nasze rozwiązania były wszędzie tam, gdzie klienci poszukują wartościowej ochrony ubezpieczeniowej. Dlatego cieszymy się, że do grona naszych partnerów dołączył rankomat.pl. Ta współpraca zwiększa dostępność ubezpieczeń komunikacyjnych PZU i umożliwia dotarcie z naszą ofertą
do nowych grup klientów. Jesteśmy przekonani, że produkt PZU spełni oczekiwania kierowców, którzy przed zakupem ubezpieczenia, dokładnie porównują ze sobą oferty różnych towarzystw
– zapewnia Renata Wanat-Szelenbaum, dyrektor Biura Sprzedaży Zdalnej w Grupie PZU.

Polisy OC i AC to nie jedyna kategoria produktów dostępnych w rankomat.pl. Korzystając z porównywarki, można również zapoznać się z szeroką ofertą ubezpieczeń mieszkaniowych, turystycznych, zdrowotnych czy życiowych oraz wybrać to rozwiązanie, które odpowiada naszym potrzebom.

Rankomat.pl od ponad 15 lat pomaga w wygodnym i bezpiecznym zakupie najlepszych ubezpieczeń i produktów finansowych. Ze wsparcia multiporównywarki skorzystało już ponad 2 mln klientów, którzy łącznie zaoszczędzili blisko 1 mld zł. Rankomat.pl to pierwsza i największa na polskim rynku firma, który oferuje możliwość bezstronnego porównania ofert ponad 30 marek ubezpieczeniowych i 25 bankowych. Użytkownik serwisu może wybrać dopasowany do swoich potrzeb produkt samodzielnie lub z telefonicznym wsparciem jednego z 200 doradców.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.