Komunikaty PR

RAZEM z Dipami śmietanowymi typu crème fraiche jest po prostu SMACZNIEJ

2022-05-31  |  12:00
Biuro prasowe

Dipy śmietanowe typu crème fraiche to nowoczesna i oryginalna nowość we francuskim stylu od SM Mlekpol. Wprowadzenie ich na rynek związane jest również z działaniami marketingowymi pod hasłem „Razem smaczniej”, które mają na celu wypromowanie kategorii produktów gotowych do użycia, ale przede wszystkim pokazanie różnorodności i wygody ich zastosowań w kuchni. W ramach działań prowadzona będzie intensywna kampania display oraz digital, pojawią się także billboardy sponsorskie w telewizji.

Na sklepowych półkach Dipy od SM Mlekpol dostępne są w trzech intrygujących odsłonach smakowych:

  • z czosnkiem i ziołami,
  • z karmelizowaną cebulką i cheddarem,
  • z pomidorami, papryką i chili.

Gotowe do spożycia i pełne smaku – takie są Dipy śmietanowe od SM Mlekpol i właśnie to chcemy przekazać konsumentom, poprzez nasze działania. W polskich domach eksperymenty w kuchni stały się codziennością. Dodanie Dipu wzbogaci smak każdej potrawy i nada jej wyjątkowego charakteru. Może być uzupełnieniem zup, sałatek, mięs, ryb, makaronów, potraw grillowanych, a nawet tradycyjnych kanapek – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Apetyczne kreacje nie tylko prezentują, z jakimi dodatkami warto łączyć Dipy, wskazują również sposoby ich spożywania, pokazując, że idealnie nadają się do polewania, maczania czy dodawania, po prostu łączenia i zestawiania z innymi produktami. Zainspirują również do konsumpcji zgodnie z sezonowością oraz preferencjami konsumentów. Kampania rozpocznie się w czerwcu letnim grillowaniem, by następnie jesienią zaprezentować rozgrzewające dania. Finał odbędzie się podczas wielkiego wydarzenia w samej końcówce roku, czyli Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, podczas których Dipy będą z pewnością gotowe „do podania”.

Nadszedł czas, by dipy śmietanowe typu crème fraiche podbiły serca i podniebienia polskich konsumentów, którzy coraz chętniej eksperymentują i szukają kulinarnych inspiracji, czerpiąc z dobrodziejstw kuchni świata.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Bankowość

Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).

Handel

E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.