RAZEM z Dipami śmietanowymi typu crème fraiche jest po prostu SMACZNIEJ
Dipy śmietanowe typu crème fraiche to nowoczesna i oryginalna nowość we francuskim stylu od SM Mlekpol. Wprowadzenie ich na rynek związane jest również z działaniami marketingowymi pod hasłem „Razem smaczniej”, które mają na celu wypromowanie kategorii produktów gotowych do użycia, ale przede wszystkim pokazanie różnorodności i wygody ich zastosowań w kuchni. W ramach działań prowadzona będzie intensywna kampania display oraz digital, pojawią się także billboardy sponsorskie w telewizji.
Na sklepowych półkach Dipy od SM Mlekpol dostępne są w trzech intrygujących odsłonach smakowych:
- z czosnkiem i ziołami,
- z karmelizowaną cebulką i cheddarem,
- z pomidorami, papryką i chili.
Gotowe do spożycia i pełne smaku – takie są Dipy śmietanowe od SM Mlekpol i właśnie to chcemy przekazać konsumentom, poprzez nasze działania. W polskich domach eksperymenty w kuchni stały się codziennością. Dodanie Dipu wzbogaci smak każdej potrawy i nada jej wyjątkowego charakteru. Może być uzupełnieniem zup, sałatek, mięs, ryb, makaronów, potraw grillowanych, a nawet tradycyjnych kanapek – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Apetyczne kreacje nie tylko prezentują, z jakimi dodatkami warto łączyć Dipy, wskazują również sposoby ich spożywania, pokazując, że idealnie nadają się do polewania, maczania czy dodawania, po prostu łączenia i zestawiania z innymi produktami. Zainspirują również do konsumpcji zgodnie z sezonowością oraz preferencjami konsumentów. Kampania rozpocznie się w czerwcu letnim grillowaniem, by następnie jesienią zaprezentować rozgrzewające dania. Finał odbędzie się podczas wielkiego wydarzenia w samej końcówce roku, czyli Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, podczas których Dipy będą z pewnością gotowe „do podania”.
Nadszedł czas, by dipy śmietanowe typu crème fraiche podbiły serca i podniebienia polskich konsumentów, którzy coraz chętniej eksperymentują i szukają kulinarnych inspiracji, czerpiąc z dobrodziejstw kuchni świata.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.