Rebranding marki Fanex

Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, przeprowadził rebranding marki. Oprócz zastosowania odświeżonego logotypu oraz wdrożenia nowoczesnej strony internetowej, zmiany identyfikacji wizualnej dotyczą także głównych linii produktów firmy: ketchupów, musztard, majonezów, sosów wytrawnych oraz słodkich.
- Fanex jest dobrze znaną firmą produkującą wyroby dla gastronomii, która na polskim rynku działa nieprzerwanie od blisko 35 lat. Uznaliśmy, iż dotychczasowe sposoby komunikacji i pozycjonowania marki, wymagały odświeżenia i dostosowania ich do nowych trendów rynkowych, młodszych odbiorców, a także nowoczesnych kanałów informacyjnych, takich jak choćby dynamicznie rozwijających się mediów społecznościowych – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w Fanex.
Nową identyfikację wizualną otrzymały sztandarowe linie produktów Fanex. Firma zmieniła etykiety ketchupów, musztard, majonezów, sosów wytrawnych i słodkich, a także kilkunastu innych dodatków gastronomicznych. Numerowane etykiety są obecnie bardziej eleganckie, a poszczególne linie produktów, charakteryzują się jeszcze większą spójnością wizualną.
Rebranding marki Fanex, to także wdrożenie zupełnie nowej strony www.fanex.pl. Obecna wersja to nie tylko nowoczesna szata graficzna, ale przede wszystkim uproszczenie oraz poprawa funkcjonalności całego serwisu internetowego. Nowa witryna pozwala poruszać się Klientom po mapie strony w sposób bardzo intuicyjny, a wszelkie treści oraz struktura, zostały przygotowana pod kątem dobrych praktyk User Experience.
Zarówno na nowej stronie jak i etykietach produktowych, widnieje odświeżone logo marki, które zostało „wypłaszczone”, wpisując się tym samym w globalny trend upraszczania logotypów.
Proces transformacji i sukcesywne zmiany materiałów reklamowych oraz handlowych, rozpoczęły się kilka miesięcy temu i potrwają jeszcze kilka tygodni.
Za opracowanie nowych etykiet oraz odświeżonego logo, odpowiada agencja StudioDN z Łomianek. Stronę internetową zaprojektowała oraz wdrożyła warszawska firma No Input Signal.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.