Komunikaty PR

Rebranding Wawrzyńca wspiera Streetcom

2023-03-24  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt

Patrycja Sawicka - Sikora
Agencja Primoloko

Żegańska 18 lok. 201
04-713 Warszawa
patrycja_sawicka|primoloko.com.pl| |patrycja_sawicka|primoloko.com.pl
+48506181076
www.primoloko.com.pl
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

Rebranding past Wawrzyńca wspiera kampania Influencer Marketingowa realizowana przez agencję Streetcom 

  

Trwa kampania influencerska dla past Wawrzyniec realizowana przez Streetcom. Biorą w niej udział zarówno makro i mikro influencerzy. Stanowi ona jeden z pierwszych etapów działań związanych z rebrandingiem i zmianą pozycjonowania popularnych past warzywnych Wawrzyńca. Celem prowadzonej kampanii jest wsparcie promocyjne dla zmienionego pozycjonowania, a także zwiększenie świadomości oferty past warzywnych oraz promocja ich jako smacznych, wartościowych, dodatków do różnego rodzaju potraw. 

  

Pasty warzywne Wawrzyniec, to propozycja w portfolio producenta, kierowana do świadomych konsumentów, którzy chcą wprowadzić do swojej diety więcej warzyw i urozmaicenia. 

 

Dostępne w kilkunastu oryginalnych smakach pasty warzywne Wawrzyniec - produkowane są w 100% z surowców pochodzenia roślinnego. Marka Wawrzyniec stworzyła najszerszą ofertę smakową w kategorii past warzywnych. Konsumenci coraz częściej wykorzystują pasty warzywne Wawrzyniec do zerwania z nudą na talerzu, używając ich nie tylko do przygotowania kanapek, ale także w roli oryginalnych dodatków, do sosów, sałatek czy makaronów. „W tym tkwi smak!” to nowe hasło marki po zmianie strategii, które ma za zadanie podkreślać fakt, że wyjątkowo pyszny smak past warzywnych Wawrzyniec to zasługa dodatków i/lub sposobu przygotowania warzyw. To sprawiają, że popularne warzywa (np. burak, papryka, cukinia) nabierają zupełnie nowego smaku. 

Pasty warzywne Wawrzyniec sprawdzą się zarówno jako dodatek, ale też jako przyprawa, i samodzielne danie, oraz że niezależnie od opcji, pozwalają na kreowanie nowych potraw i swobodne eksperymentowanie w kuchni.  

 

 

Zadaniem agencji Streetcom jest rekomendacja i rekrutacja influencerów do prowadzonej dla Wawrzyńca kampanii, a także koordynacja związanych z nią działań. W kampanii biorą udział dwie kategorie influencerów: makro i mikro influencerzy, działający na dwóch platformach Instagramie oraz TikToku. Celem prowadzonych działań jest wsparcie re pozycjonowania, a także zwiększanie świadomości istnienia możliwości, jakie dają w codziennej kuchni pasty warzywne Wawrzyniec oraz zachęcenie konsumentów, by korzystali z produktów Wawrzyńca, do tworzenia nowych potraw i smaków w swojej kuchni. 

  

 

Więcej informacji: 

Patrycja Sawicka – Sikora 

GSM 506 181 076  

*** 

„Streetcom to agencja specjalizująca się we wprowadzaniu na rynek nowych produktów dla branż FMCG i e-commerce. Z jej usług korzystają największe międzynarodowe firmy takie jak Nestle, Henkel, Brown Forman, Barbora, Sarantis, czy Bunge. Streetcom to jedyna agencja influencer marketingu w Polsce posiadająca własną społeczność (największą w EU) – którą tworzy 500 tys. zaangażowanych nano i micro influencerów. Ma na swoim koncie wdrożenie na rynek / relaunch ponad 500 produktów. Agencja Streetcom realizując projekty, wykorzystuje unikalną metodologię STIR2, opartą na teorii wpływu społecznego i badaniach Solomona Asha dotyczących konformizmu. Prowadzone w ten sposób działania gwarantują klientom szeroki zasięg, trial, wyjątkowy content i jakościowe opinie, a finalnie zwiększenie rozpoznawalności promowanych produktów oraz wzrosty sprzedaży. W najnowszym raporcie Raport Agencji Marketing Services i Digital 2022 Streetcom otrzymał najwyższe noty w większości kategorii, w tym w obszarach takich jak wywiązywanie się z obietnic wskazanych w przetargu, skuteczność czy zrozumienie potrzeb klienta. 

Więcej informacji: www.streetcom.pl” 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Primoloko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety

– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.

Prawo

Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.