Redken rozszerza dystrybucję
Dotychczas kosmetyki do pielęgnacji włosów Redken można było kupić w wybranych salonach fryzjerskich oraz u oficjalnych partnerów e-commerce. Dzisiaj produkty do pielęgnacji Redken są już dostępne w wybranych lokalizacjach sieci Sephora w większych miastach Polski. Od miesiąca marka jest również dostępna w sieci perfumerii Douglas, w Centrum Handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Całe portfolio pielęgnacji i stylizacji Redken jest dostępne online w obu perfumeriach.
„Redken od kilku lat podkreśla rolę ciągłości pielęgnacji w utrzymaniu włosów w ich najlepszej możliwej kondycji i zdrowiu – mówi Joanna Zamojska, Brand & Community Engagement Manager Redken (Grupa L’Oréal). „Ważne, żeby fryzjer dobrał odpowiednią pielęgnację do rodzaju włosów i wykonywanego zabiegu, a następnie polecił kosmetyki, które pozwalają jak najdłużej utrzymać uzyskany efekt – stąd podejście, w którym Klientka może kontynuować pielęgnację samodzielnie w domu. Flagową linią do samodzielnego używania przez konsumentki w domu jest Redken Acidic Bonding Concetrate, najbardziej skoncentrowana gama do pielęgnacji włosów od Redken, która wspiera włosy w ich zbalansowanej odbudowie, intensywnie odżywia i chroni kolor przed wypłukiwaniem się.” Teraz Klientki Redken mogą zapoznać się z liniami pielęgnacyjnymi w wyselekcjonowanych perfumeriach.
Jest to dla nas kolejny ważny krok w edukacji konsumentów Redken. Współpracując z profesjonalistami w salonach cały czas wzmacniamy świadomość konsumencką w zakresie pielęgnacji włosów w domu, teraz stawiamy na szerszą dystrybucję tej niszowej marki – dodaje Zamojska.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polskie przedsiębiorstwa otwarte na transformację w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc
Do 2030 roku z gospodarki o obiegu zamkniętym ma pochodzić co czwarty surowiec. Aby przyspieszyć ten proces, w Polsce potrzeba nowej, międzysektorowej Mapy Drogowej dla Gospodarki o Obiegu Zamkniętym – wskazywali eksperci w trakcie Polish Circular Forum. Obecny dokument nie spełnia już swojej roli i wymaga aktualizacji. Na braku jasnych przepisów i systemu wsparcia najbardziej cierpią przede wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa. – Z naszych badań wynika, że tylko 3–3,5 proc. firm z sektora MŚP jest świadomych i przygotowanych do transformacji – ocenia Agnieszka Zdanowicz, wiceprezes Klastra Gospodarki Cyrkularnej i Recyklingu.
Prawo
Wspólna polityka rolna do deregulacji. Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników

Prawie 1,6 mld euro – tyle mają wynieść roczne oszczędności dla rolników po uproszczeniu wspólnej polityki rolnej. Zaproponowany w maju przez Komisję Europejską pakiet zmian zakłada redukcję części obowiązków administracyjnych, które dziś spoczywają na rolnikach ubiegających się o unijne wsparcie. Szczególnie dotyczy to płatności dla drobnych rolników. Jak podkreślają eksperci, wszelkie zmiany, które będą działać na rzecz konkurencyjności unijnego rolnictwa, są wskazane, ale przy uwzględnieniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa żywności.
Polityka
W rosyjskiej niewoli może przebywać kilkadziesiąt tysięcy Ukraińców. Napięta sytuacja geopolityczna sprzyja Rosji

W rosyjskiej niewoli przebywa około 10 tys. obywateli Ukrainy, z czego ponad 8 tys. to żołnierze. Łącznie jednak może ich być nawet kilkukrotnie więcej. ONZ podaje, że ponad 95 proc. ukraińskich jeńców wojennych jest poddawanych torturom. – Pogarszająca się sytuacja międzynarodowego bezpieczeństwa i wzrost wpływów do budżetu Federacji Rosyjskiej ze względu na wzrost cen ropy mogą się negatywnie odbić na planowanych wymianach jeńców – ocenia Michał Dworczyk, wiceprzewodniczący Komisji Bezpieczeństwa i Obrony w Parlamencie Europejskim.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.