Rekordowa kwota zebrana przez Coccodrillo w ramach akcji charytatywnej
Ponad 6 ton ubrań zebrała firma CDRL, właściciel marki Coccodrillo w ramach akcji „Ubierz Marzenia”. Pieniądze pozyskane ze zbiórki odzieży oraz akcji „Torba Pełna Pomocy” zasiliły konto fundacji Mam Marzenie – w sumie zostało przekazanych już ponad 450 tys. zł. Spółka od początku swojej działalności czynnie wspiera społeczne inicjatywy i angażuje się w działania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.
- Wspieranie akcji dobroczynnych i pomaganie dzieciom w realizacji ich marzeń jest naszym priorytetem. Zbiórka odzieży, którą prowadzimy wraz organizacją Ubrania do oddania to szansa na nadanie ubraniom drugiego życia, a jednocześnie także wsparcie dzieci, które tego potrzebują. Chcemy zapewniać najmłodszym jak najlepsze warunki i przestrzeń do rozwoju, nie tylko działając na rzecz otoczenia, ale także poprzez dostarczenie im niezapomnianych chwil beztroskiego oraz radosnego dzieciństwa –– komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL.
Równolegle, trwa akcja „Torba Pełna Pomocy”. Podczas zakupów w Coccodrillo firma zachęca do zakupu ekologicznej, papierowej torby. Środki z ich sprzedaży są przekazywane na rzecz fundacji Mam Marzenie – tylko w II kwartale z tego tytułu na konto tej organizacji trafiło ponad 26 tys. zł.
Od 10 lat CDRL aktywnie wspiera również Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Podczas 30. Jubileuszowego finału, firma wystawiła na licytację m.in. udział w sesji wizerunkowej, dzień w biurze projektowym, stworzenie własnego wzoru na koszulce czy zestaw modnych ubrań, w wersji dla dziewczynki lub chłopca na każdy dzień tygodnia. W 2022 roku, jak co roku, Coccodrillo wylicytowało Złote Serduszko. W 2021 r. marka przeznaczyła na nie ponad 33 tys. zł, w tym roku było to prawie dwukrotnie więcej, bo prawie 60 tys. zł.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.