Rekordowe wyniki Golden Star Estate
Kolejna prestiżowa i międzynarodowa firma dołączyła do grona najemców budynku należącego do Golden Star Estate Group. Czołowy dostawca rozwiązań z zakresu tłumaczeń, globalnego marketingu cyfrowego oraz zarządzania treścią, wynajął ok. 14 000 mkw. powierzchni biurowej w Konstruktorska Business Center. W 2022 r. Golden Star Estate wynajął łącznie ok. 30 000 mkw. powierzchni w biurowcu na warszawskim Mokotowie, z czego ok. 20 000 mkw. stanowiły nowe umowy najmu. Tym samym, firma z sukcesem zakończyła re-komercjalizację budynku, który jest obecnie w 100% wynajęty.
– Z wielką przyjemnością mogę powitać kolejnego prestiżowego najemcę na pokładzie Konstruktorska Business Center. Tak znacząca transakcja, jedna z największych na warszawskim rynku w ostatnich kilkunastu miesiącach, stanowi dla nas ogromny powód do dumy i pokazuje, że globalne firmy, liderzy w swoich branżach, wiążą przyszłość biznesu z nowoczesnymi biurami klasy A. Przy planowaniu przestrzeni Konstruktorska Business Center, kluczowe dla nas było, aby budynek spełniał wymagania klientów o najwyższych standardach pracy, realizujących niezwykle istotne procesy z punktu widzenia działalności firmy. Cieszymy się, że nasz cel został osiągnięty, a międzynarodowe firmy decydują się na związanie swojej przyszłości z naszym warszawskim budynkiem. W ciągu minionych dwunastu miesięcy wynajęliśmy w Konstruktorska Business Center ok. 30 000 mkw. powierzchni, na co złożyły się zarówno nowe umowy, jak i przedłużenia najmów. Dzięki tym transakcjom zakończyliśmy pełną re-komercjalizację biurowca na warszawskim Mokotowie, który w tym roku obchodzi 10-lecie istnienia – powiedział Antonio Pomes, Head of Asset Management w Golden Star Group.
Konstruktorska Business Center to nowoczesny biurowiec klasy A o łącznej powierzchni najmu 49 500 mkw., zlokalizowany w samym sercu biznesowej części Mokotowa. Siedmiokondygnacyjny budynek wyróżnia się jedną z największych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej powierzchni typowego piętra – 7000 mkw., zapewniającą najemcom pełną elastyczność w aranżowaniu przestrzeni pracy, idealnie dostosowując się do ich wymagań w zakresie wielkości danej powierzchni. Budynek cechuje także wysoka efektywność energetyczna potwierdzona certyfikatem BREEAM na poziomie „Very Good”.
Konstruktorska Business Center to również cztery niezależne wejścia, dwa wewnętrzne dziedzińce rekreacyjne o powierzchni 3 200 mkw. – wyjątkowo lubiane przez pracowników zielone miejsca odpoczynku i spotkań oraz 1050 miejsc parkingowych w garażu podziemnym, rowerownia i szatnie dla cyklistów. Bardzo dobra lokalizacja umożliwia szybki dojazd zarówno transportem miejskim (autobusami i tramwajami), jak i własnym środkiem transportu. Obiekt położony jest ok. 15 minut drogi samochodem od centrum Warszawy i ok. 10 minut od międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina.
Liczne atuty Konstruktorska Business Center doceniły renomowane międzynarodowe i polskie firmy, które na co dzień korzystają z doskonałej jakości oferowanej przez nieruchomość. Wśród najemców budynku znajdują się m.in. Kanał Sportowy, Sunday Polska, Procter&Gamble, Emerson Process Management czy MoneyGram.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.