Restauracja Olimp otworzyła się w Atrium Copernicus
Należąca do Gastromall Group sieć Restauracji Olimp otworzyła w toruńskiej galerii Atrium Copernicus restaurację samoobsługową. Lokal zajmujący powierzchnię 42 m kw. znajduje się w strefie gastronomicznej, tuż obok punktu North Fish.
Nowo otwarta restauracja w Atrium Copernicus zachęca klientów na posiłek przyjemną aranżacją wnętrza i ciekawie wyeksponowanymi daniami. Lokal wyróżnia się nowoczesnym wyglądem, przejrzystą i funkcjonalną przestrzenią, co pozwala klientom na zapoznanie się z całym serwowanym menu i na wygodne składanie zamówień. Menu oparto na sezonowych produktach w sekcji z kuchnią polską oraz najbardziej popularnych daniach kuchni świata przygotowywanych w sekcji kuchni międzynarodowej.
Restauracje Olimp to sieć samoobsługowych lokali gastronomicznych działająca w popularnych centrach handlowych na terenie całego kraju. Restauracje serwują potrawy polskie, a także najbardziej popularne dania kuchni europejskiej z elementami kuchni świata. Posiłki przygotowywane są na miejscu, codziennie ze świeżych produktów przez wykwalifikowanych kucharzy. Sieć prowadzi sprzedaż dań na wagę. W różnorodnym menu każdy znajdzie coś dla siebie; od grillowanego i pieczonego mięsa, przez kopytka i pierogi, po warzywa duszone, pieczone, marynowane bądź w postaci surówek.
Otwarcie restauracji Olimp w Atrium Copernicus miało miejsce w piątek, 23 września br. To kolejny punkt w Toruniu należący do tej sieci.
- Restauracja Olimp idealnie uzupełnia gastronomiczne zaplecze Atrium Copernicus, wnosząc różnorodność smaków i komfort spożywania posiłków na miejscu. Restauracja Olimp to wygodne miejsce na lunchu w ciągu dnia czy też zamówienie ciepłego posiłku na wynos. Z pewnością smaczne i świeże menu zaspokoi preferencje kulinarne większości klientów - mówi Ewa Machowska, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.
Więcej informacji: https://atrium-copernicus.pl/.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.