Rewersy pełne smaku – relaunch produktu marki Lajkonik
Idealne połączenie przyjemności chrupania, delikatności i smaku – to Rewersy pełne smaku, wyjątkowy produkt marki Lajkonik. Przekąska wchodzi na rynek w nowej szacie graficznej.
Konsumenci coraz chętniej sięgają po krakersy. Liderem w tym segmencie jest Lajkonik, którego udziały rynkowe wartościowe urosły do 52,2 %[1], a wzrost sprzedaży wartościowej w stosunku do poprzedniego roku wyniósł 31%. Marka rozwija tę kategorię słonego pieczywa m.in. wprowadzając nowe produkty oraz modyfikując te już dostępne.
Rewersy pełne smaku, to odświeżona propozycja marki, która zastąpiła obecne dotychczas na rynku Rewersy. To przekąska, która jest idealnym połączeniem delikatnego krakersa i chrupiącego paluszka. Całość zapewnia przyjemne doznania smakowe, stąd ich nazwa Rewersy pełne smaku. Na rynku dostępne są w dwóch wariantach: Rewersy Oryginalne oraz Rewersy z ziołami prowansalskimi.
- Dzięki zmianie szaty graficznej opakowania są lepiej widoczne na sklepowych półkach i łatwo można rozpoznać warianty smakowe. Rewersy wygodnie się otwierają, są atrakcyjne wizualnie i wyróżniają się na regale – mówi Małgorzata Stojanowska - Szulejko, Kierownik ds. marki Lajkonik.
Rewersy pełne smaku dostępne są w sklepach w całej Polsce w gramaturze: 100g.
[1] Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), udział w sprzedaży wartościowej, zmiana sprzedaży wartościowej, udział w sprzedaży wolumenowej zmiana sprzedaży wolumenowej, w okresach skumulowanych w14 2021 – w13 2022 vs. W14 2022 – w13 2023 kategoria: SALTY BAKERY INCL. BREAD STICKS segment: Crackers (klasyfikacja własna klienta)

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.