Rohlig Suus Logistics rozwija Portal Klienta i wdraża moduł Visibility
Rohlig Suus Logistics, czołowy polski operator logistyczny, rozwija Portal Klienta i wprowadza nowy moduł – Visibility w transporcie drogowym. Szybka informacja o nietypowych zdarzeniach w transporcie, możliwość zmiany daty dostawy przesyłki przez odbiorcę, łatwiejsze składanie reklamacji – to tylko niektóre nowe funkcje dostępne dla użytkowników portalu.
Visibility to możliwość śledzenia aktualnego statusu zamówienia i fizycznej lokalizacji wysyłek produktów od miejsca nadania do miejsca przeznaczenia. Nowa funkcja umożliwia przede wszystkim śledzenie statusów przesyłki w czasie rzeczywistym dzięki powiązaniu Portalu Klienta z aplikacjami kierowców. Klient ma dostęp do listy wszystkich zleceń i może w szybki i łatwy sposób podejrzeć szczegóły przesyłki, a gdy występują nietypowe zdarzenia w trakcie przewozu, alerty w aplikacji i powiadomienia mailowe pozwalają na błyskawiczną reakcję. Moduł jest dostępny również w wersji Portalu na urządzenia mobilne oraz w angielskiej wersji językowej.
– Naszym wyróżnikiem na rynku była zawsze wysoka jakość usług i eksperckie wsparcie, jakie oferujemy naszym klientom. Widzimy jednak, jak duże znaczenie ma dla nich również możliwość samodzielnego zarządzania swoimi wysyłkami i szybki dostęp do informacji. Dlatego pracując nad modułem Visibility w Portalu Klienta skupialiśmy się nie tylko na udostępnieniu klientom nowych funkcji, równie ważne było dla nas stworzenie maksymalnie przejrzystego i przyjaznego środowiska. Użytkownicy doceniają intuicyjność tych rozwiązań – mówi Tomasz Jeleń, Chief Commercial Officer w Rohlig Suus Logistics.
Moduł Visibility to tylko jedna z nowości wdrożonych w ostatnim czasie. Suus Portal Klienta pozwala też na samodzielną wycenę transportów drobnicy międzynarodowej, szybkie i proste składanie reklamacji i podgląd ich statusów oraz zmianę terminu dostawy po jej zleceniu – zarówno przez nadawcę, jak i odbiorcę.
Rohlig Suus zapowiada dalszy rozwój Portalu i kolejne nowości, m.in. śledzenie przesyłek morskich, lotniczych i kolejowych, prezentację pozycji pojazdu w serwisie FTL oraz możliwość dokupienia przez odbiorcę usług dodatkowych.

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.