Komunikaty PR

ROMA – POSTARZANA KOSTKA BRUKOWA

2022-04-02  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania txt ( 0 MB )

Kostka Roma postarzana to sposób na nawiązanie do estetycznego klimatu Wiecznego Miasta, dawnej stolicy świata.

 

Dekoracyjny efekt kostki osiągany jest w procesie kontrolowanego postarzania. Charakterystyczny wygląd starego bruku pasuje do tradycyjnych ogrodów i nawierzchni wokół zabytków i budynków stylizowanych na historyczne. Ale nie tylko. Na zasadzie kontrastu architekci wykorzystują postarzaną kostkę brukową również przy nowoczesnych budynkach.

 

Roma produkowana jest w trzech prostokątnych kształtach i dwóch trapezach. Jej istotną cechą jest barwienie w masie. Tym samym kostka postarzana sprawdza się jako materiał do wznoszenia form przestrzennych i małej architektury - murków, stopni, małych ogrodzeń i kwietników.

 

Stąd można ją stosować nawet przy bardzo urozmaiconym projekcie nawierzchni ogrodowych. Kostki prostokątne pasują do ścieżek i tarasów. Trapezy umożliwiają układanie nieregularnych i łamanych układów, jak na przykład koła i łuki.

 

Szeroka paleta barw zachęca do tworzenia różnorodnych ciekawych kompozycji podkreślających zalety otoczenia. Kostka Roma jest dostępna w sześciu kolorach. Nawierzchnia o niejednolitym odcieniu uzyskuje efekt głębi, który można wykorzystać np. do optycznego powiększenia lub zmniejszenia zagospodarowywanego terenu. Oprócz popularnych kolorów takich jak brąz, oliwka, czerwony i grafit, Roma jest również dostępna w barwach z kolekcji dekoracyjnych kostek brukowych Kawowe Inspiracje (karmel, mokka i latte), które znakomicie łączą się z kostkami Kreta i Malta w tych samych odcieniach.

 

KOSTKA ROMA POSTARZANA

wymiary: 8 x 11; 11 x 16; 16 x 22 (prostokąt); 11 x 11/5,6; 11 x 11/7,7 (trapez)

grubość: 7 cm

kolory: brąz, oliwka, czerwony, grafit, karmel, latte, mokka.

producent: Buszrem

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.