Komunikaty PR

„Równość murowana” – nowa kampania społeczna Eiffage

2024-04-24  |  10:00
Biuro prasowe

Wywodząca się z Francji firma Eiffage rozpoczyna kampanię pod hasłem „Równość murowana”. Akcja obejmować będzie szereg działań dla pracowników, które poświęcone będą walce z szeroko pojętą dyskryminacją i stereotypami w branży budowlanej.

Wchodzące w skład grupy Eiffage spółki – Eiffage Polska Budownictwo i Eiffage Immobilier Polska – od wielu lat kształtują oblicze polskiego budownictwa. Firmy z powodzeniem prowadzą inwestycje m.in. w Warszawie, Poznaniu i we Wrocławiu. I choć branża budowlana kojarzy się z fizyczną pracą dla mężczyzn, to w Eiffage utrzymany jest parytet płci – 47% pracowników to kobiety. Stanowią one również 50% kadry zarządzającej obu spółek.

Dodatkowo Eiffage jest prawdziwie międzypokoleniowym pracodawcą – średni wiek zatrudnionych osób wynosi 42 lata, a 28% pracowników ma mniej niż 35 lat. To właśnie tak szeroko rozumiana równość stała się wartością, która będzie tematem przewodnim tegorocznej kampanii firmy.

Rok 2024 został przez nas ogłoszony rokiem  równości i nosi hasło „Równość murowana”. Nasze działania szkoleniowe i komunikacyjne będą oscylować wokół walki z dyskryminacją na wielu poziomach. Chodzi nam o brak różnic w traktowaniu pracowników i sprawiedliwe szanse bez względu na płeć, wiek czy staż pracy. W ramach naszej akcji „Równość murowana” przygotowujemy dla naszych pracowników szereg inicjatyw, jak wykład Macieja Makselona na temat używania feminatywów, szkolenia o budowaniu marki osobistej kobiety w biznesie, a także o różnorodności, inkluzywności i walce ze stereotypami. Większość z tych działań skierowana jest do wszystkich naszych pracowników, a nie wybranych grup. Chcemy tym samym wzmacniać świadomość, że tematyka kampanii dotyczy każdego z nas. Aby zmiany faktycznie wchodziły w życie, swoim zasięgiem powinny obejmować nie tylko grupy bezpośrednio zainteresowane, ale całe otoczenie – mówi Monika Balewska, Dyrektorka Działu zarządzania Kapitałem Ludzkim Eiffage w Polsce.

 

 

Eiffage Polska Budownictwo i Eiffage Immobilier Polska należą do Grupy Eiffage – jednej z dziesięciu największych grup budowlanych Europy. Do jej najbardziej rozpoznawalnych realizacji należą m.in. szklana piramida Luwru, wiadukt drogowy w Millau czy gmach Opery w Sydney.

W ciągu 35 lat działalności w Polsce Eiffage Polska Budownictwo zrealizowało już ponad 700 inwestycji, a Eiffage Immobilier Polska od 7 lat rozwija swoją działalność w Polsce jako deweloper mieszkaniowy i zaufany partner biznesowy dla inwestorów z sektora PRS (private rented sector).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury

Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.

Media i PR

M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.