Komunikaty PR

Rozwiń siebie, pomysł, biznes… Zapraszamy na konferencję Business Market Night

2023-02-22  |  01:00
Biuro prasowe

Rozwiń siebie, pomysł, biznes…

Zapraszamy na konferencję

Business Market Night Edition

Strategie i trendy na 2023 rok, wybitni prelegenci, dobre praktyki i networking – to wszystko już 16 marca podczas III edycji ogólnopolskiej konferencji Business Market, która odbędzie się w nowoczesnej przestrzeni warszawskiej Elektrowni Powiśle. Zaczynamy rozgrzewką o godz. 16.00.

Program pełen inspiracji

„Sztuka walki bez walki”, czyli prowadzenie biznesu w nowych czasach, podejmowanie decyzji finansowych bez wpadania w pułapki myślenia, biznesowe filary szczęścia, budowanie strategii i zwiększanie sprzedaży przez tych, którzy tak naprawdę jej nie lubią – to tylko niektóre z pozycji w bogatym programie konferencji. Swoje historie i dobre praktyki przedstawią praktycy – właściciele i pomysłodawcy biznesów opartych na pasji, psycholodzy, mentorzy, trenerzy, dyrektorzy kreatywni.

Rozwijamy ludzi i biznesy

Business Market to wydarzenie dla wszystkich osób, które lubią i chcą przekuwać swoje pomysły w działanie, niezależnie czy prowadzą własny biznes, czy pracują dla kogoś. Hasło tegorocznej edycji: „ROZWIŃ SIEBIE, ROZWIŃ POMYSŁ, ROZWIŃ BIZNES” najlepiej oddaje cel wspólnej inicjatywy Fundacji THINK! i środowiska biznesowego. „Od lat prowadzimy działania wspierające rozwój najważniejszych kompetencji zawodowych i społecznych. Łączymy przedsiębiorców, którzy już odnieśli sukces z tymi, którzy dopiero zaczynają i chcą aktywnie rozwijać swoje biznesowe pomysły i inicjatywy. Jestem pewna, że podobnie jak w poprzednich dwóch latach, w tym roku Business Market również przyciągnie pasjonatów chętnych dzielić się wiedzą, doświadczeniem i dobrą energią płynącą z networkingu  – mówi Anna Bichta, prezeska Fundacji.

W ubiegłorocznej edycji konferencji, skupionej na budowaniu biznesu odpornego na zmiany i turbulencje, wzięło udział 350 osób.

Moc relacji i kontaktów

Business Market „dzieje się” nie tylko na scenie, ale w równej mierze poza nią. Prelegenci przedstawiający swoje historie i wyzwania, z którymi mierzyli się na drodze do sukcesu, i które codziennie podejmują, będą dostępni dla uczestników
w blokach networkingowych, gotowi odpowiedzieć na dodatkowe pytania czy uszczegółowić najbardziej interesujące elementy wystąpienia. Przewidziano też strefę mentora oraz strefę wystawienniczą dla przedsiębiorców, które są idealnym miejscem do bliższego poznania, wymiany doświadczeń i nawiązania nowych kontaktów.

Szczegółowa agenda wydarzenia oraz bilety na konferencję dostępne na stronie: www.businessmarket.com.pl

Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Think! Partnerem głównym jest Fundacja Citi Handlowy im. L. Kronenberga.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie Biuro prasowe
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.