Rusza 3. edycja „Doceniam Velo - polecam Velo” i przedłużono promocyjny cashback
VeloBank uruchomił kolejną edycję popularnego programu „Doceniam Velo – polecam Velo”, która potrwa trzy miesiące. Mechanizm akcji, z której skorzystało do tej pory 22 tys. osób, pozostaje ten sam - za skuteczne rekomendowanie VeloKonta lub VeloKonta Premium można uzyskać 100 zł bonusu. Osoby, które skorzystają z polecenia i spełnią przewidziane w programie warunki otrzymują 50 zł. Na nowych klientów banku wciąż czeka także atrakcyjny cashback do 600 zł zwrotu za zakupy.
Od 1 września 2023 r. przez kolejne 3 miesiące każdy klient VeloBanku, który posiada lub otworzy konto osobiste w złotówkach, może przystąpić do programu „Doceniam Velo – polecam Velo”. Nagroda dla osoby skutecznie rekomendującej VeloKonto lub VeloKonto Premium wynosi 100 zł. Nowi posiadacze rachunku osobistego mogą zyskać 50 zł bonusu. Tak jak w przypadku poprzedniej edycji, dołączenie do programu „Doceniam Velo – polecam Velo” nie zamyka drogi do korzystania z innych promocji. Dołączający do grona klientów VeloBanku mogą zyskać nawet 600 zł cashbacku za zakupy realizowane kartą płatniczą do VeloKonta lub BLIKIEM.
– Popularność naszego programu „Doceniam Velo – polecam Velo” jest imponująca. Co piąte otwierane u nas konto jest zakładane z kodem polecenia. To skłoniło nas do uruchomienia kolejnej edycji. Jest to nasz ukłon w stronę klientów, którzy pomagają nam tworzyć coraz większą społeczność „Świata Bardziej Velo”, w którym dobre wybory się opłacają. Zadbaliśmy przy tym, aby uczestnictwo w programie mogło łączyć się z wszystkimi korzyściami, jakie daje przyłączenie się do VeloBanku, jak nasz promocyjny cashback za zakupy dla nowych klientów – mówi Adam Frankowski, dyrektor obszaru produktów bankowych, VeloBank.
Do polecenia wystarczy jeden kod
Reguły programu w jego trzeciej edycji pozostają takie same. Klienci VeloBanku, którzy chcą do niego przystąpić muszą pobrać indywidualny kod polecenia, który jest dostępny w bankowości internetowej lub mobilnej a następnie podzielić się nim z osobą, której chcą zarekomendować VeloKonto. Można również odebrać go przez Contact Center banku lub stacjonarnie w oddziale. Z kodem polecenia nowy klient może założyć VeloKonto w każdym z wymienionych kanałów.
Obie strony – polecający i nowy klient – otrzymają nagrody pieniężne po spełnieniu dwóch kluczowych warunków. Jednym z nich jest wyrażenie wymaganych zgód marketingowych przez obie strony. Dodatkowo, osoba zakładająca VeloKonto z polecenia powinna zapewnić jednorazowe wpływy na kwotę min. 2000 zł przez 3 pełne miesiące kalendarzowe po jego otwarciu. Po potwierdzeniu spełnienia tych założeń, nagrody zostaną przelane na konta osobiste osób biorących udział w programie. Korzystający z rekomendacji, sam później będzie mógł stać się polecającym.
Zasady programu „Doceniam Velo – polecam Velo”:
- obecny, polecający klient musi mieć dowolne konto osobiste w zł w VeloBanku,
- nowy klient musi założyć VeloKonto lub VeloKonto Premium z użyciem kodu od polecającego,
- nowy klient zapewni jednorazowe wpływy na kwotę min. 2000 zł przez nie mniej niż 3 pełne miesiące kalendarzowe po otwarciu konta,
- obaj uczestnicy programu muszą wyrazić zgody marketingowe,
- kwota nagrody netto dla nowego klienta po spełnieniu warunków programu wynosi 50 zł,
- kwota nagrody netto obecnego (polecającego) klienta po spełnieniu warunków programu wynosi 100 zł,
- oferta łączy się z innymi promocjami dla nowych klientów VeloBanku.
Oszczędności w bonusie
VeloBank przedłużył też promocję „Witaj w VeloBanku”, z której do tej pory skorzystało prawie 72 tys. osób. Zakładający VeloKonto klienci mogą realnie zyskać robiąc codzienne zakupy. Bank wypłaci 10% ich wartości wydanej kartą, telefonem lub BLIKIEM kwoty – maksymalnie 100 zł w ciągu każdych kolejnych 30 dni od daty otwarcia VeloKonta i maksymalnie 600 zł podczas 180 dni okresu trwania promocji. Zwrot za zakupy trafi do VeloSkarbonki, gdzie dodatkowo będzie jeszcze rósł dzięki oprocentowaniu.
Pełne informacje o promocjach „Doceniam Velo – polecam Velo” oraz „Witaj w VeloBanku” znajdują się Regulaminach ofert dostępnych na velobank.pl oraz w placówkach VeloBanku.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Unijne mechanizmy ułatwiają zwiększenie wydatków na obronność przez europejskie kraje NATO. Ważnym aspektem infrastruktura podwójnego zastosowania
Wydatki na obronność w krajach NATO mają wzrosnąć do 2035 roku do 5 proc. PKB. W dużej mierze będzie to możliwe dzięki Unii Europejskiej, która stworzyła ramy umożliwiające krajom członkowskim realizację celów NATO w zakresie obronności, nie tylko poprzez finansowanie i inwestycje, ale także poprzez elastyczność budżetową. – To pełna synergia, można powiedzieć, że Unia Europejska współfinansuje razem z państwami członkowskimi cele zdolnościowe NATO – ocenia Paweł Zalewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.