Rusza akcja #AIPomagamy
Ro
Marszałkowska 58/27
02-345 Warszawa
urszula.kostrzewa|ro.team| |urszula.kostrzewa|ro.team
+48531435182
www.ro.team
InPost, Brand24, Platige Image, Sukces Pisany Szminką i GLOV to tylko kilka marek, które włączyły się w pomoc osobom chcącym rozpocząć własny biznes i zmagającym się z obecnym kryzysem. AIP startuje z kampanią #AIPomagamy. Każdy, kto ma pomysł na własny biznes, może go bezpłatnie założyć, otrzymując wsparcie prawno-księgowe i mentoring ekspertów.
W ramach akcji #AIPomagamy początkujący otrzyma, całkowicie za darmo, możliwość prowadzenia firmy online z księgowością i usługami prawnymi przez okres 2 miesięcy. Wszystko z ograniczonym ryzykiem i niższymi kosztami, w ramach osobowości prawnej AIP. Dodatkowym benefitem dla przyszłych przedsiębiorców są specjalne oferty na usługi wiodących partnerów akcji, jak InPost, oraz wsparcie ponad 50 mentorów i ekspertów - szczegóły znajdują sie na stronie www.aipomagamy.link
"Mamy przed sobą wiele znaków zapytania i wiele nowych wyzwań. Przyszłość zależy od nas i od tego, jak się zachowamy w obliczu pandemii i kryzysu. Ponad 16.000 firm pod skrzydłami AIP pozwala mi wierzyć, że własny biznes i przedsiębiorczość jest szansą dla tych, którzy ze względu na obecną sytuację poszukują nowych możliwości" - Darek Żuk, CEO AIP.
Kampanię #AIPomagamy promuje spot z udziałem czołowych polskich przedsiębiorców i ludzi biznesu, jak: Rafał Brzoska (InPost), Michał Sadowski (Brand24), Olga Kozierowska (Sukces Pisany Szminką) i Monika Żochowska (GLOV). Spot został zrealizowany przez studio Platige Image, znane między innymi z realizacji projektu efektów specjalnych przy serialu “Wiedźmin” Netflixa, serii filmów i teaserów do gier, m.in. seria Total War i Frostpunk czy projektu Legendy Polskie Allegro.
"Nadchodzi czas szybkich zmian stanowiących ogromne wyzwanie, choć dających także szansę. Kryzys stymuluje testy nowych technik dotarcia do klienta, nowych kanałów komunikacji i kreatywnego podejścia do sprzedaży. Wierzę, że akcja #AIPomagamy dołoży istotną cegłę do procesu wsparcia biznesów w przejściu przez ten trudny czas" - Michał Sadowski, CEO Brand24
"Chciałbym powołać się na słowa przypisywane Napoleonowi Bonaparte, który uważał, że można przegrać bitwę, ale ostatecznie wygrać wojnę. I tego Wam wszystkim życzę!" - Rafał Brzoska, CEO InPost
Patronem Akcji jest Business Centre Club.
Chętni mogą zgłaszać chęć udziału w programie #AIPomagamy do końca czerwca 2020 roku.

Michał Solecki: Pracownicy z Filipin to teraźniejszość rekrutacji pracowników zagranicznych

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.