Komunikaty PR

Rusza akcja #AIPomagamy

2020-04-30  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Urszula Kostrzewa
Ro

Marszałkowska 58/27
02-345 Warszawa
urszula.kostrzewa|ro.team| |urszula.kostrzewa|ro.team
+48531435182
www.ro.team
Do pobrania docx ( 0.17 MB )

InPost, Brand24, Platige Image, Sukces Pisany Szminką i GLOV to tylko kilka marek, które włączyły się w pomoc osobom chcącym rozpocząć własny biznes i zmagającym się z obecnym kryzysem. AIP startuje z kampanią #AIPomagamy. Każdy, kto ma pomysł na własny biznes, może go bezpłatnie założyć, otrzymując wsparcie prawno-księgowe i mentoring ekspertów.

W ramach akcji #AIPomagamy początkujący otrzyma, całkowicie za darmo, możliwość prowadzenia firmy online z księgowością i usługami prawnymi przez okres 2 miesięcy. Wszystko z ograniczonym ryzykiem i niższymi kosztami, w ramach osobowości prawnej AIP. Dodatkowym benefitem dla przyszłych przedsiębiorców są specjalne oferty na usługi wiodących partnerów akcji, jak InPost, oraz wsparcie ponad 50 mentorów i ekspertów - szczegóły znajdują sie na stronie www.aipomagamy.link

"Mamy przed sobą wiele znaków zapytania i wiele nowych wyzwań. Przyszłość zależy od nas i od tego, jak się zachowamy w obliczu pandemii i kryzysu. Ponad 16.000 firm pod skrzydłami AIP pozwala mi wierzyć, że własny biznes i przedsiębiorczość jest szansą dla tych, którzy ze względu na obecną sytuację poszukują nowych możliwości" - Darek Żuk, CEO AIP.

Kampanię #AIPomagamy promuje spot z udziałem czołowych polskich przedsiębiorców i ludzi biznesu, jak: Rafał Brzoska (InPost), Michał Sadowski (Brand24), Olga Kozierowska (Sukces Pisany Szminką) i Monika Żochowska (GLOV). Spot został zrealizowany przez studio Platige Image, znane między innymi z realizacji projektu efektów specjalnych przy serialu “Wiedźmin” Netflixa, serii filmów i teaserów do gier, m.in. seria Total War i Frostpunk czy projektu Legendy Polskie Allegro.

"Nadchodzi czas szybkich zmian stanowiących ogromne wyzwanie, choć dających także szansę. Kryzys stymuluje testy nowych technik dotarcia do klienta, nowych kanałów komunikacji i kreatywnego podejścia do sprzedaży. Wierzę, że akcja #AIPomagamy dołoży istotną cegłę do procesu wsparcia biznesów w przejściu przez ten trudny czas" - Michał Sadowski, CEO Brand24

"Chciałbym powołać się na słowa przypisywane Napoleonowi Bonaparte, który uważał, że można przegrać bitwę, ale ostatecznie wygrać wojnę. I tego Wam wszystkim życzę!" - Rafał Brzoska, CEO InPost

Patronem Akcji jest Business Centre Club.

Chętni mogą zgłaszać chęć udziału w programie #AIPomagamy do końca czerwca 2020 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje Biuro prasowe
2025-04-30 | 06:00

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Wyniki badania płacowego Mercer Total Remuneration Survey (TRS) 2024 dostarczają cennych informacji na temat aktualnych zmian na rynku wynagrodzeń w Polsce. W 2024 roku zauważono kilka
Praca Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
2025-04-17 | 13:00

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Debatą byłych ministrów pracy zakończyło się premierowe EFNI Wiosna zorganizowane przez Konfederację Lewiatan pod hasłem „Przyszłość pracy, praca przyszłości”.
Praca Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!
2025-04-10 | 17:00

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

1/3 firm w Polsce przekazuje benefity pozapłacowe  dla pracowników na Wielkanoc. Jest a to druga najbardziej popularna okazja w roku (po świętach Bożego Narodzenia)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.