Rusza kolejny etap przebudowy Atrium Promenada
ITBC Communication
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
info|itbc.pl| |info|itbc.pl
(+48) 22 250 49 10
https://www.itbcgroup.pl/
Atrium ogłasza gruntowną przebudowę swojego flagowego centrum handlowego - Atrium Promenada, zlokalizowanego w Warszawie. Inwestycja ma na celu renowację drugiej części obiektu. Będzie to kontynuacja transformacji Promenady, której pierwsza część została ukończona jesienią 2018 roku.
Zmiany obejmą kompleksową przebudowę wnętrza galerii od strony ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego oraz remodeling wejścia do centrum handlowego od tej ulicy. W efekcie inwestycji zmodernizowanych zostanie 56 600 m2 całkowitej powierzchni Atrium Promenada.
- Jako właściciel i zarządca znaczących centrów handlowych w Polsce i Środkowej Europie, patrzymy na nasze obiekty i skupione wokół nich społeczności w perspektywie długoterminowej. Zwłaszcza w tak dużych i znaczących lokalizacjach, jak Warszawa, która jest nowoczesną europejską stolicą, i która dynamicznie się rozwija. Chcemy, aby nasze centra były ośrodkami nie tylko zakupów, ale również spędzania wolnego czasu, pełniły funkcje społeczne, zdrowotne czy rekreacyjne – tak, by nasi sąsiedzi mieli wygodne miejsce do życia, rozrywki, zakupów czy pracy – mówi Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail, Atrium European Real Estate i dodaje – Atrium Promenada jest flagowym obiektem w naszym portfolio, z bogatą ofertą marek premium. Zmieniamy ją od 2016 roku w ramach kolejnych etapów prac. Obecna modernizacja pozwoli nam zaoferować klientom jeszcze bogatszą propozycję w tym zakresie – zarówno pod względem konceptów handlowych, jak i starannie wyselekcjonowanych brandów dostępnych w galerii.
Przebudowa flagowego obiektu w Polsce dodatkowo wzmocni pozycję Atrium w stolicy, w której spółka posiada 5 centrów handlowych. W efekcie zmian Atrium Promenada stanie się najciekawszym i najnowocześniejszym centrum handlowym po prawej stronie Wisły. Zaoferuje swoim klientom jeszcze bogatsze portfolio marek w najnowszych konceptach oraz dodatkowo wzmocni swój potencjał biznesowy. Pod względem architektonicznym galeria po przebudowie zyska jednolity spójny charakter, swoim designem nawiązując do najbardziej znanych ulic modowych i kultowych domów towarowych światowych stolic mody.
- Już dziś Promenada ma silną, ugruntowaną pozycję na rynku, lojalnego klienta oraz stale wzrastający catchment z racji nowo powstających inwestycji mieszkaniowych w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu. Ponadto obok Promenady planujemy budowę apartamentów na wynajem – co dodatkowo zwiększy atrakcyjność tej części dzielnicy i wpłynie na dalszy wzrost poziomu zainteresowania tym rejonem ze strony kolejnych potencjalnych mieszkańców, jak i przedstawicieli handlu – mówi Scott Dwyer.
W trakcie trwających prac modernizacyjnych Atrium Promenada będzie funkcjonowała normalnie. Do dyspozycji klientów będzie główna część centrum handlowego (odnowiona w 2018 roku) z ofertą ponad 100 marek. Kino Cinema City, Carrefour, strefa restauracyjna Republika Smaku oraz Piąty Wymiar będą działać nieprzerwanie.
Zakończenie remontu planowane jest na I kwartał 2023.
Więcej informacji: www.warszawa.promenada.com

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.