Rusza wspólna akcja organizowana przez marki: Gatta i Wola
- Pomysł rozpoczęcia akcji zrodził się z potrzeby i głębokiej chęci działania na rzecz pomocy Ukrainie. Chcąc wspierać naszych sąsiadów, zapożyczyliśmy doskonale znany Polakom symbol sprzeciwu wojnie i we współpracy z marką Wola przygotowaliśmy limitowaną kolekcję niebiesko-żółtych i białych skarpetek z paskiem także w kolorach Ukrainy - wyjaśnia Małgorzata Barton, marketing manager marki Gatta, dodając: - To nasza druga akcja pomocy, na początku marca przekazywaliśmy nasze produkty dla uchodźców za pośrednictwem Caritas Polska. Wśród nich znalazły się m.in.: odzież i rajstopy termiczne, bielizna, skarpety i wiele innych naszych wyrobów. Jednakże, nie ustajemy ze wsparciem, dlatego też rozpoczęliśmy kolejną pomocową współpracę, tym razem finansową z Polską Akcją Humanitarną.
Działania pomocowe podzielone zostały na etapy, tak aby móc reagować responsywnie na najbardziej palące potrzeby.
- Jako odpowiedzialna, polska marka nie możemy biernie przyglądać się wydarzeniom, które mają miejsce za naszą wschodnią granicą. Dlatego, naszą pomoc podzieliśmy na dwa etapy: rzeczową, zrealizowaną z Caritas Polska oraz finansową, rozpoczętą z Polska Akcją Humanitarną. Postanowiliśmy przekazać cały dochód ze sprzedaży limitowanej kolekcji skarpet w ręce doświadczonej organizacji, która od kilku lat wspiera społeczność ukraińską, niosąc długofalową i bezterminową pomoc - podkreśla Witold Pawelski, prezes marki Gatta.
Polska Akcja Humanitarna to jedna z kluczowych organizacji wspierająca Ukrainę od 2014 roku. PAH skupia się na pomocy krótko- jak i długofalowej. Najważniejsze dla organizacji jest wsparcie grup najbardziej wrażliwych, przede wszystkim osób starszych, kobiet i dzieci.
- Nasza fundacja działa na terenie Ukrainy od 8 lat. Od momentu rozpoczęcia wojny w 2014 roku, nieprzerwanie analizujemy i odpowiadamy na potrzeby osób w rejonie Doniecka i Ługańska. Wraz z eskalacją konfliktu, dramatycznie wzrosła liczba osób wymagających pomocy, dlatego też rozszerzyliśmy zakres i skalę naszych działań o: pomoc w Polsce, pomoc przy granicy polsko-ukraińskiej oraz konwoje z pomocą humanitarną trafiające do różnych miejsc w Ukrainie - informuje Marek Abłasewicz z Polskiej Akcji Humanitarnej. - Bardzo cieszymy się, że jesteśmy partnerem akcji „Razem możemy więcej” organizowanej przez marki Gatta i Wola. Wierzymy, że to kolejny krok, który wpłynie na poprawę sytuacji osób dotkniętych kryzysem - dodaje.
Do sprzedaży w salonach, jak również na stronach online gatta.pl i wola.pl przygotowane zostały dwa modele skarpet: dwukolorowe oraz białe (krótkie) z paskiem żółto-niebieskim na ściągaczu. Produkty dostępne są w wielu rozmiarach, w wersji zarówno dla Pań jak i Panów. Akcja wystartowała z początkiem kwietnia i potrwa do wyczerpania zapasów.
- Produkty, które przygotowaliśmy specjalnie pod akcję “Razem możemy więcej” są absolutnie wyjątkowe, bo powstały w szczytnym celu. W związku z tym zachęcamy do zakupu limitowanej kolekcji na znak #solidarnościzukrainą. Ci, którzy zdecydują się je kupić, dołożą cegiełkę do pomocy, a przy okazji skarpety wykorzystają w wielu stylizacjach, wykazując się oryginalnością i gestem jedności z naszymi sąsiadami - apeluje Sylwester Wolski, prezes marki Wola.
Wspólna akcja marek Gatta i Wola to wyraz solidarności z obywatelami Ukrainy, a także dowód na to, że łącząc siły, razem - możemy więcej!

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.