Ruszyła budowa osiedla domów jednorodzinnych Neo Natolin!
Neo Natolin to nowoczesne osiedle, które powstaje na warszawskim Wilanowie przy ul. Stefana Korbońskiego. Projekt należy do grupy deweloperskiej Real Management S.A., która na 36,5-hektarowej działce docelowo wybuduje 300 domów wraz z infrastrukturą rekreacyjną. W pierwszym etapie inwestycji rozpoczęły się już prace budowlane związane z posadowieniem konstrukcji budynków.
Neo Natolin to osiedle wysokiej klasy domów jednorodzinnych. Inwestycję wyróżnia elegancka i nowoczesna architektura oraz najwyższej jakości rozwiązania zapewniające sąsiadującym ze sobą rodzinom prywatność i liczne udogodnienia. Domy powstaną w zabudowie bliźniaczej i będą połączone ze sobą jedynie garażami, co zapewni maksimum prywatności mieszkańcom. Każdy z lokali mieszkalnych będzie posiadał działkę o powierzchni od ok. 580 mkw. do 990 mkw., a 70 proc. powierzchni działki każdego budynku będzie biologicznie czynne. Na terenie osiedla planowane są liczne zielone przestrzenie, wspólne skwery, staw czy zakątki z małą architekturą.
Obecnie prowadzone są prace ziemne w zakresie wymiany gruntu, przygotowywane jest także podłoże pod drogi publiczne i wewnętrzne inwestycji oraz trwają prace nad wykonaniem specjalnych platform umożliwiających posadowienie płyt fundamentowych pod budowę domów. Dotychczas wykonano pięć platform i przekazano je firmie wykonawczej, która będzie realizowała płytę fundamentową.
Wykonawcami prac budowlanych pierwszego etapu zostały firmy DTM sp. j. oraz Totalbud S.A. W styczniu 2023 r. rozpoczęły one prace m.in. w zakresie wykonania stanu surowego otwartego, instalacji sanitarnych i elektrycznych wewnętrznych. W niedalekiej przyszłości planowane jest wznoszenie ścian konstrukcyjnych pierwszych pięciu domów.
– Etap przygotowań jest już za nami i rozpoczynamy dalsze prace. Według założonego przez nas harmonogramu, projekt będzie gotowy na przyjęcie mieszkańców w trzecim kwartale 2024 r. Ogromnie wierzymy w potencjał tej inwestycji, która prezentuje nową jakość w jednorodzinnym budownictwie mieszkaniowym. Poza świetnym projektem architektonicznym, nasze osiedle wyróżnia także m.in. doskonałe położenie – z jednej strony zapewniające łatwy dostęp do tętniącego życiem centrum Warszawy, a z drugiej – do terenów zielonych sprzyjających relaksowi i aktywnemu spędzaniu wolnego czasu. Już teraz obserwujemy bardzo duże zainteresowanie tą inwestycją – powiedział Jerzy Motz, Przewodniczący Rady Nadzorczej Real Management S.A.
W niedalekiej odległości od powstającego osiedla znajdują się m.in. szkoły (w tym jedne z najbardziej prestiżowych w Warszawie), przedszkola, centra medyczne, wielkopowierzchniowe sklepy spożywcze, Galeria Ursynów czy restauracje. Z kolei dzięki bliskości terenów takich, jak np. Rezerwat Przyrody Las Natoliński czy Las Kabacki, Neo Natolin zapewni swoim mieszkańcom dostęp do terenów zielonych i zaoferuje wiele możliwości rekreacyjnych i sportowych.
Inwestycja jest świetnie skomunikowana z centrum Warszawy oraz zapewnia dogodne połączenie z obrzeżami miasta. Niedaleko osiedla znajduje się stacja metra Kabaty, a także przystanki komunikacji miejskiej. Dużym atutem jest także bliskość trasy S2.
Autorem projektu architektonicznego całego osiedla jest renomowana pracowania APA Wojciechowski. Firma Internity Home wesprze natomiast przyszłych mieszkańców w projektowaniu i aranżacji wnętrz.
Real Management S.A. uruchomił już proces sprzedaży domów Neo Natolin. Inwestycja ta jest trzecim projektem firmy z kategorii zabudowy jednorodzinnej. Spółka w swoim portfolio posiada także Rezydencje Chojnów, obejmujące 30 domów oraz Rezydencje Pałacowa z 48 luksusowymi budynkami.
Więcej informacji o inwestycji znajduje się na: https://neonatolin.com/

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.