Komunikaty PR

Ruszyła kampania Pizza Hut wspierająca promocję nowej oferty „Twój Box”

2021-02-26  |  13:00

Ruszyła kampania Pizza Hut wspierająca sprzedaż nowej oferty, „Twój Box”, w ramach której klienci zamówią swoją ulubioną pizzę wraz z dwoma wybranymi dodatkami w specjalnej cenie. Oferta to odpowiedź na nową rzeczywistość i zmieniające się przyzwyczajenia gastronomiczne Polaków, którzy coraz częściej poszukują okazji, żeby mieć pizzę tylko dla siebie. Działania promocyjne wspiera kampania digital i POS oraz od marca – kampania outdoorowa w największych polskich miastach.

Kampania swoim zasięgiem obejmuje spoty wideo na kanałach społecznościowych Pizza Hut (m.in. YouTube) i popularnych serwisach VOD, a także kampanię banerową na serwisach tematycznych dopasowanych do grupy docelowej. Zaplanowana została również promocja w miejscu sprzedaży, w ramach której w restauracjach Pizza Hut pojawiły się dedykowane materiały POS, w tym: plakaty, wyklejki, wielkoformatowe banery i roll upy. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaChoice. Na początku marca rozpocznie się także ogólnopolska kampania OOH we wszystkich dużych miastach, koordynowana przez Media Directions, której częścią będą m.in.: tablice reklamowe, bilbordy, citylighty oraz wiaty przystanków.

Twój Box solo i w pakiecie

Twój Box to zestaw idealny dla jednej osoby w cenie od 24,99 zł, składający się z pizzy i dwóch dodatków spośród trzech opcji do wyboru: aromatycznych skrzydełek z kurczaka, rolsów z szynką zapieczonych w grillowanej tortilli z mozzarellą czy chrupiącego pieczywa czosnkowego. To doskonały pomysł szczególnie dla tych, którzy nie mają czasu czy ochoty na gotowanie. Pizza Hut oferuje odbiór zamówienia na wynos w 10 min lub wygodną, bezkontaktową dostawę w 30 minut, dzięki czemu posiłek dociera pod drzwi pachnący i gorący. Dla tych natomiast, którzy lubią spędzać czas w większym gronie, marka przygotowała dodatkową super promocję, czyli zestaw składający się z trzech Boxów, przy wyborze którego można oszczędzić aż 15 zł.

- Pomysł na Twój Box przyszedł do nas sam, jako odpowiedź na nową rzeczywistość, w której coraz więcej osób poszukuje okazji, żeby mieć pizzę tylko dla siebie i zjeść ją przed ulubionym serialem czy w przerwie od pracy. Tutaj dostajesz swój własny Box, skomponowany w 100% z twoich ulubionych składników i z nikim nie musisz się nim dzielić. Masz do dyspozycji aż 90 kombinacji, dzięki czemu przy komponowaniu zestawu idealnego nic cię nie ogranicza – dobierasz wszystko to, na co w danej chwili masz ochotę – mówi Katarzyna Pawlikowska, Marketing Specialist w Pizza Hut Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.