Ruszyła piąta edycja Romance TV Award!
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Gdzie wybrać się z ukochaną osobą, by spędzić wspaniałe i pełne uniesień chwile? Już po raz piąty najbardziej kobieca stacja - Romance TV organizuje konkurs dla najromantyczniejszych hoteli i restauracji w Polsce. Zwycięzcy otrzymają kampanię promocyjno-reklamową na antenie Romance TV. Zgłoszenia do tego prestiżowego konkursu hotele i restauracje z całej Polski mogą przysyłać do środy 15 września. Szczegóły znajdują się na stronie https://www.romance-tv.pl/romance-tv-awards/romance-tv-awards.html.
Ruszyła już piąta edycja Romance TV Award - konkursu dla najbardziej romantycznych hoteli i restauracji. Jak co roku, spośród wielu zgłoszeń, statuetki Romance TV Award 2021 zostaną przyznane laureatom w pięciu kategoriach:
- Najbardziej romantyczna oferta dla par – głosowanie Jury
- Organizacja romantycznych eventów – głosowanie Jury
- Najbardziej romantyczne hotelowe SPA – głosowanie Jury
- Najbardziej romantyczna restauracja w Polsce – głosowanie Jury
- Najpopularniejszy romantyczny hotel w Polsce – głosowanie internautów
Wszystkie hotele, które się zgłoszą, będą promowane na stronie internetowej i w social mediach stacji. Po 15 września rozpocznie się ostatni etap konkursu, podczas którego Jury i widzowie Romance TV wyłonią zwycięzców. Widzowie swój głos będą mogli oddać na stronie internetowej Romance TV i wygrać voucher na romantyczny weekend w hotelu, który zwycięży w kategorii „Najpopularniejszy romantyczny hotel w Polsce”. Głosowanie publiczności potrwa do 27 października, a oficjalne wyniki zostaną ogłoszone w środę, 3 listopada.
Jury będzie głosować pod przewodnictwem ambasadora stacji, Daniela QCZAJ’a. Uroczyste rozdanie nagród Romance TV Award 2021 odbędzie się w listopadzie.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.