Komunikaty PR

Ruszyła piąta edycja Romance TV Award!

2021-09-08  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Kowalska
Face it

Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Do pobrania docx ( 1.61 MB )

Gdzie wybrać się z ukochaną osobą, by spędzić wspaniałe i pełne uniesień chwile? Już po raz piąty najbardziej kobieca stacja - Romance TV organizuje konkurs dla najromantyczniejszych hoteli i restauracji w Polsce. Zwycięzcy otrzymają kampanię promocyjno-reklamową na antenie Romance TV. Zgłoszenia do tego prestiżowego konkursu hotele i restauracje z całej Polski mogą przysyłać do środy 15 września. Szczegóły znajdują się na stronie https://www.romance-tv.pl/romance-tv-awards/romance-tv-awards.html.  

Ruszyła już piąta edycja Romance TV Award - konkursu dla najbardziej romantycznych hoteli i restauracji. Jak co roku, spośród wielu zgłoszeń, statuetki Romance TV Award 2021 zostaną przyznane laureatom w pięciu kategoriach:

  • Najbardziej romantyczna oferta dla par – głosowanie Jury
  • Organizacja romantycznych eventów – głosowanie Jury
  • Najbardziej romantyczne hotelowe SPA – głosowanie Jury
  • Najbardziej romantyczna restauracja w Polsce – głosowanie Jury
  • Najpopularniejszy romantyczny hotel w Polsce – głosowanie internautów

 

Wszystkie hotele, które się zgłoszą, będą promowane na stronie internetowej i w social mediach stacji. Po 15 września rozpocznie się ostatni etap konkursu, podczas którego Jury i widzowie Romance TV wyłonią zwycięzców. Widzowie swój głos będą mogli oddać na stronie internetowej Romance TV i wygrać voucher na romantyczny weekend w hotelu, który zwycięży w kategorii „Najpopularniejszy romantyczny hotel w Polsce”. Głosowanie publiczności potrwa do 27 października, a oficjalne wyniki zostaną ogłoszone w środę, 3 listopada.

Jury będzie głosować pod przewodnictwem ambasadora stacji, Daniela QCZAJ’a. Uroczyste rozdanie nagród Romance TV Award 2021 odbędzie się w listopadzie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Face it
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie. Biuro prasowe
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.
Turystyka Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym
Turystyka Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
2024-12-12 | 12:20

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

To będzie hit wakacji 2025. Kołobrzeg, Świnoujście, Hel, Nowy Targ, Wałcz. To tylko niektóre lokalizacje, do których możemy dolecieć tak zwanym samolotem na żądanie. Przy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.