Ruszyła zimowa edycja loterii ze zdrapką w Żabce!
Grudzień to miesiąc wyjątkowy – miasta rozświetlają świąteczne iluminacje, bożonarodzeniowe dekoracje zdobią nasze domy, a my robimy listy zakupów i upominków dla najbliższych. Każdemu z nas przyda się więc dodatkowy zastrzyk gotówki na święta lub na Nowy Rok. Dzięki zimowej edycji loterii Żabki, każdy ma na to szansę. Loteria opiera się bowiem na zdrapkach, z których każda wygrywa. W puli są miliony nagród o łącznej wartości 5 milionów zł, w tym zdrapki z nagrodą główną, czyli voucherem o wartości aż 1 000 zł na zakupy w sklepach sieci. Udział w loterii może wziąć każdy, kto kupi w Żabce cztery piwa i odbierze zdrapkę. Loteria trwa do 19 stycznia lub do wyczerpania zdrapek.
Zdrapkę otrzyma każdy, kto w czasie jednorazowych zakupów kupi minimum cztery sztuki dowolnych produktów marki: Heineken, Żywiec, Warka, Desperados. W loterii biorą udział puszki, butelki i czteropaki. Każda zdrapka wygrywa!
Główna nagroda, czyli zakupy w Żabce o wartości 1 000 zł kusi najbardziej, natomiast warto pamiętać o pozostałych nagrodach tj. voucherach na zakupy o wartości 100 zł oraz atrakcyjnych rabatach na produkty chętnie wybierane przez klientów sieci, czyli z kategorii piwo, napoje, słone przekąski, a także na kawę czy hot doga.
Kupując większą liczbę promocyjnych produktów, klient otrzyma taką liczbę zdrapek loteryjnych, która odpowiada wielokrotności dokonanego zakupu. W ramach jednej transakcji wydawanych jest maksymalnie sześć zdrapek. W poprzedniej edycji loterii wydane zostały prawie 3 mln zdrapek, z czego 77 przyniosły główną wygraną.
Szczegóły i regulamin loterii dostępne są na stronie www.milionynagrod.pl

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.