Komunikaty PR

RX500e kolorowa drukarka do etykiet RFID

2020-03-30  |  15:35
Biuro prasowe

Najnowsza drukarka firmy Primera RX500e, to w pełni kolorowa drukarka etykiet z wbudowanym, automatycznym systemem kodującym RFID. Wykorzystuje najnowszą technologię druku atramentowego o ultra wysokiej rozdzielczości, drukując etykiety z prędkością do 63,5 mm na sekundę i do 108mm szerokości.

Etykiety RFID oprócz nadrukowanej informacji identyfikacyjnej klasycznymi metodami, zawierają wbudowany chip radiowy umożliwiający bezprzewodowe odczytywanie informacji przez oddaloną antenę odbiornika.

Dzięki temu można w łatwy i skuteczny sposób identyfikować towary czy osoby. Technologia RFID wprowadza nowe możliwości przydatne przy tworzeniu kartotek, prowadzeniu ewidencji zapasów, produkcji etykiet na odzież, opasek na nadgarstki, identyfikatorów, czy oznaczaniu nośników z danymi komputerowymi, próbek laboratoryjnych, materiałów dowodowych, środków farmaceutycznych oraz wielu innych.

Zintegrowany czytnik/koder jest dostarczany przez lidera branży RFID, przez firmę Honeywell®. Urządzenie obsługuje zarówno EPC Global Class 1 Gen 2 oraz ISO 18000 -6B i -6C.

RX500e to kompaktowy model umożliwiający drukowanie, kodowanie, weryfikację i rozdzielanie etykiet. Za pomocą urządzenia można wykonać dokładnie taką ilość pełnokolorowych etykiet RFID, jaka jest potrzebna w danej chwili i w danym miejscu.

Działanie urządzenia RX500e:

Na powierzchni specjalnych samoprzylepnych etykiet RFID wykonywany jest kolorowy nadruk (np. zdjęcie i opis produktu, kod kreskowy lub 3D). Po zakończeniu nadruku etykiety, wbudowany układ kodujący RFID zapisuje także dane do miniaturowego układu elektronicznego, który znajduje się pod spodem każdej etykiety.

W efekcie otrzymujemy unikalne etykiety, które można zidentyfikować zarówno wizualnie, jak i przy pomocy klasycznych czytników kodów kreskowych i co najważniejsze także za pomocą bezprzewodowych anten systemu RFID.

Nowa Primera RX500e, to kompaktowe urządzenie, o niewielkiej wadze, które w powodzeniem zmieści się na biurku, drukuje etykiety w rozdzielczości 4800dpi i posiada wbudowany czytnik/koder UHF firmy Honeywell®.  W środku znajdziemy pojedynczy pojemnik z tuszem o dużej pojemności, by precyzyjnie odczytywać sygnały radiowe RX500e została wyposażona w zmienne wzmocnienie i antenę z regulowaną pozycją położenia. Drukarka jest kompatybilna z Windows 7/10+.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.