Komunikaty PR

Salesforce przedstawia Agentforce – to, czym powinna być sztuczna inteligencja

2024-09-13  |  12:18
Biuro prasowe

Salesforce (NYSE: CRM), nr 1 na świecie w dziedzinie AI CRM, zaprezentował Agentforce - przełomowy pakiet autonomicznych agentów AI, którzy wspomagają pracowników i obsługują zadania w zakresie usług, sprzedaży, marketingu i handlu, zwiększając bezprecedensowo wydajność i zadowolenie klientów. Agentforce umożliwia firmom skalowanie siły roboczej na żądanie za pomocą kilku kliknięć. Nieograniczona cyfrowa siła robocza agentów AI Agentforce może analizować dane, podejmować decyzje i działania w zakresie zadań takich, jak odpowiadanie na zapytania dotyczące obsługi klienta, kwalifikowanie potencjalnych klientów i optymalizacja kampanii marketingowych. Dzięki Agentforce każda organizacja może łatwo tworzyć, dostosowywać i wdrażać własnych agentów do dowolnego zadania w dowolnej branży. Przyszłość sztucznej inteligencji to agenci.

"Agentforce reprezentuje trzecią falę sztucznej inteligencji – przechodząc od copilotów, do nowej ery wysoce precyzyjnych, inteligentnych agentów o niskim poziomie halucynacji, którzy aktywnie zwiększają sukces klienta. W przeciwieństwie do innych platform, Agentforce to rewolucyjne i godne zaufania rozwiązanie, które płynnie integruje sztuczną inteligencję w każdym przepływie pracy, osadzając się w centrum podróży klienta. Oznacza to przewidywanie potrzeb, wzmacnianie relacji, napędzanie wzrostu i podejmowanie proaktywnych działań w każdym punkcie kontaktu" - powiedział Marc Benioff, prezes i dyrektor generalny Salesforce. "Podczas gdy inni wymagają samodzielnego tworzenia sztucznej inteligencji, Agentforce oferuje w pełni dostosowaną, gotową do użycia w przedsiębiorstwie platformę, zaprojektowaną z myślą o natychmiastowym działaniu i skalowalności. Z zaawansowanymi funkcjami bezpieczeństwa, zgodnością ze standardami branżowymi i niezrównaną elastycznością. Nasza wizja jest śmiała: do końca 2025 roku będziemy mieć miliard pracowników korzystających z Agentforce. Oto, czym powinna być sztuczna inteligencja".

W przeciwieństwie do przestarzałych copilotów i chatbotów, które polegają na ludzkich poleceniach i zmagają się ze złożonymi lub wieloetapowymi zadaniami, Agentforce oferuje nowy poziom zaawansowania, działając autonomicznie, pobierając odpowiednie dane na żądanie, budując plany działania dla dowolnego zadania i wykonując te plany bez konieczności ludzkiej ingerencji. Podobnie jak autonomiczny samochód, Agentforce wykorzystuje dane w czasie rzeczywistym, aby dostosować się do zmieniających się warunków i działa niezależnie w ramach niestandardowych barier organizacji, zapewniając, że każda interakcja z klientem jest świadoma, istotna i wartościowa. W razie potrzeby Agentforce płynnie przekazuje pracownikom podsumowanie interakcji, przegląd szczegółów dotyczących klienta i zalecenia dotyczące dalszych działań.

Liderzy branży, tacy jak OpenTable, Saks i Wiley, już teraz doświadczają transformacyjnej mocy Agentforce. Przykładowo, Agentforce pomaga organizacjom takim jak Wiley zapewnić klientom dynamiczną, konwersacyjną samoobsługę. Agentforce jest skonfigurowany tak, aby odpowiadać na pytania przy użyciu bazy wiedzy Wiley już wbudowanej w Salesforce, dzięki czemu może automatycznie rozwiązywać problemy z dostępem do konta. Zajmuje się również kwestiami rejestracji i płatności, kierując klientów do odpowiednich zasobów.

Dzięki Agentforce obsługującemu rutynowe zapytania, Wiley odnotował ponad 40% wzrost w rozwiązywaniu spraw, przewyższając swojego starego chatbota i dając swoim agentom więcej czasu na skupienie się na złożonych sprawach.

Dlaczego ma to znaczenie?

Według raportu Salesforce Trends in AI szacuje się, że 41% czasu pracowników poświęcane jest na powtarzalną pracę o niskim znaczeniu, a 65% pracowników biurowych uważa, że generatywna sztuczna inteligencja pozwoli im być bardziej kreatywnymi. Każda firma ma więcej zadań do wykonania, niż dostępnych zasobów do ich wykonania. W rezultacie wiele zadań pozostaje nierozwiązanych lub nieukończonych. Agentforce zapewnia ulgę przeciążonym zespołom dzięki możliwości skalowania wydajności na żądanie, dzięki czemu ludzie mogą skupić się na bardziej wymagających, wartościowych i strategicznych projektach. Przyszłość pracy to hybrydowa siła robocza złożona z ludzi i agentów, umożliwiająca firmom konkurowanie w ciągle zmieniającym się świecie.

Innowacyjność platformy Salesforce

Dane

Platforma Salesforce, której centralnym elementem jest Data Cloud, umożliwia Agentforce i każdej aplikacji Salesforce dostarczanie płynnych, opartych na sztucznej inteligencji rozwiązań w każdym punkcie kontaktu. Data Cloud ujednolica i harmonizuje wszystkie dane klientów i metadane w systemach w czasie rzeczywistym, umożliwiając Agentforce działanie z pełnym kontekstem i precyzją. Data Cloud usprawnia dotychczasowe inwestycje wielu organizacji w jeziora danych, zapewniając funkcję "Zero Copy", która umożliwia klientom Salesforce łączenie ustrukturyzowanych i nieustrukturyzowanych danych z systemów zewnętrznych bez konieczności ich kopiowania. Dzięki temu dane przedsiębiorstwa są szybko i łatwo pobierane przez Agentforce w celu analizy i działania.

AI

Całkowicie nowy Atlas Reasoning Engine to mózg Agentforce. Jest on zbudowany w oparciu o opatentowany system, zaprojektowany do symulowania ludzkiego sposobu myślenia i planowania. Mechanizm zaczyna od oceny zapytań użytkowników, udoskonalając je pod kątem jasności i trafności. Następnie pobiera najbardziej istotne dane i tworzy plan wykonania zadania. Proces ten następnie udoskonala plan, zapewniając, że jest on dokładny, odpowiedni i oparty na zaufanych danych. Ten proces rozumowania pozwala Agentforce na autonomiczne wnioskowanie, podejmowanie decyzji i wykonywanie zadań biznesowych, a wszystko to przy jednoczesnym dostarczaniu precyzyjnych i dokładnych wyników.

Automatyzacja

Agentforce płynnie integruje się z istniejącymi mechanizmami automatyzacji Salesforce, w tym z MuleSoft. Dzięki metodom Salesforce Flow, MuleSoft i Apex klienci mogą łatwo rozszerzyć funkcjonalność Agentforce poprzez wykorzystanie przepływów pracy i działań, które są już zbudowane i zoptymalizowane. Mogą również wykorzystać znane bloki konstrukcyjne do tworzenia nowych automatyzacji dla Agentforce. Niezależnie od tego czy chodzi o automatyzację złożonych procesów, czy o uruchamianie określonych działań w całym przedsiębiorstwie, Agentforce może wykonywać te automatyzacje bez wysiłku. Oznacza to, że organizacje mogą wykorzystać istniejące inwestycje w automatyzację, jednocześnie skalując swoje nowe możliwości, pozwalając Agentforce działać autonomicznie w zaufanej strukturze, zapewniając szybsze wyniki bez konieczności tworzenia nowych automatyzacji lub integracji od podstaw.

Więcej informacji o AI Agentforce (w języku angielskim) znajduje się pod tym linkiem: https://www.salesforce.com/news/press-releases/2024/09/12/agentforce-announcement/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.