Saly wychodzi z ofertą na rynki międzynarodowe
Saly S.A., dostawca oprogramowania oraz właściciel platformy e-commerce B2B, nawiązał współpracę z pierwszym, zagranicznym partnerem. To firma PARD Europe – wywodzący się z Hong Kongu producent profesjonalnych urządzeń noktowizyjnych i termowizyjnych, który dzięki obecności na autorskiej platformie Saly rozpocznie ekspansję na Europę.
Wybór Saly jako platformy e-commerce B2B przez PARD był podyktowany m.in. strategią rozwoju na rynkach europejskich oraz potrzebą usprawnienia logistyki. Dotychczas, sprzedając produkty w tym regionie, spółka realizowała wszystkie zamówienia przez centralę w Chinach.
- Zdecydowaliśmy się podjąć współpracę z Saly ze względu na kluczowe funkcjonalności dostępne na platformie oraz partnerskie podejście do klienta w kontekście jej przyszłego rozwoju. Doceniamy prosty, przejrzysty, a przede wszystkim intuicyjny interfejs, który pozwala naszym klientom na przeglądanie naszych produktów z przyjemnością. Jednocześnie jesteśmy przekonani, że platforma od Saly pomoże nam w pełni zarządzać sprzedażą online – komentuje Vincent Chen, CEO of PARD Europe.
Oferta Saly została wybrana przez producenta jako najkorzystniejsza, jednocześnie po drodze pokonując lidera platform e-commerce. Z końcem 2021 roku, umowę podpisano na okres 12 miesięcy, a wybrany pakiet to PRO.
- Poszerzenie portfolio naszych wdrożeń o takiego klienta jak PARD Europe to dla nas powód do dumy, a nasza współpraca pokazuje, że Saly świetnie sobie radzi w wyzwaniach globalnej sprzedaży e-commerce. Jednocześnie pozwala nam na dalszy rozwój, a wymagania klienta dotyczące developmentu przyspieszają prace nad nowymi funkcjonalnościami, które zostaną dodane do standardowej oferty – mówi Sebastian Religa, CEO Saly S.A.
PARD Europe to producent specjalistycznego sprzętu oraz akcesoriów do broni, oferujący noktowizory, urządzenia termowizyjne oraz lunety na podczerwień. Od ponad 5 lat sprzedaje swoje produkty na rynkach azjatyckich oraz europejskich, ciesząc się bardzo dobrą renomą wśród entuzjastów polowań i strzelectwa sportowego. Dzięki platformie Saly, producent może sprawnie zarządzać sprzedażą z klientem biznesowym.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.