Komunikaty PR

Saly wychodzi z ofertą na rynki międzynarodowe

2022-01-26  |  11:00
Biuro prasowe

Saly S.A., dostawca oprogramowania oraz właściciel platformy e-commerce B2B, nawiązał współpracę z pierwszym, zagranicznym partnerem. To firma PARD Europe – wywodzący się z Hong Kongu producent profesjonalnych urządzeń noktowizyjnych i termowizyjnych, który dzięki obecności na autorskiej platformie Saly rozpocznie ekspansję na Europę.

Wybór Saly jako platformy e-commerce B2B przez PARD był podyktowany m.in. strategią rozwoju na rynkach europejskich oraz potrzebą usprawnienia logistyki. Dotychczas, sprzedając produkty w tym regionie, spółka realizowała wszystkie zamówienia przez centralę w Chinach.

               - Zdecydowaliśmy się podjąć współpracę z Saly ze względu na kluczowe funkcjonalności dostępne na platformie oraz partnerskie podejście do klienta w kontekście jej przyszłego rozwoju. Doceniamy prosty, przejrzysty, a przede wszystkim intuicyjny interfejs, który pozwala naszym klientom na przeglądanie naszych produktów z przyjemnością. Jednocześnie jesteśmy przekonani, że platforma od Saly pomoże nam w pełni zarządzać sprzedażą online – komentuje Vincent Chen, CEO of PARD Europe.

Oferta Saly została wybrana przez producenta jako najkorzystniejsza, jednocześnie po drodze pokonując lidera platform e-commerce. Z końcem 2021 roku, umowę podpisano na okres 12 miesięcy, a wybrany pakiet to PRO.

- Poszerzenie portfolio naszych wdrożeń o takiego klienta jak PARD Europe to dla nas powód do dumy, a nasza współpraca pokazuje, że Saly świetnie sobie radzi w wyzwaniach globalnej sprzedaży e-commerce. Jednocześnie pozwala nam na dalszy rozwój, a wymagania klienta dotyczące developmentu przyspieszają prace nad nowymi funkcjonalnościami, które zostaną dodane do standardowej oferty – mówi Sebastian Religa, CEO Saly S.A.     

PARD Europe to producent specjalistycznego sprzętu oraz akcesoriów do broni, oferujący noktowizory, urządzenia termowizyjne oraz lunety na podczerwień. Od ponad 5 lat sprzedaje swoje produkty na rynkach azjatyckich oraz europejskich, ciesząc się bardzo dobrą renomą wśród entuzjastów polowań i strzelectwa sportowego. Dzięki platformie Saly, producent może sprawnie zarządzać sprzedażą z klientem biznesowym.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.