WIŚNIOWSKI wspiera akcję charytatywną na rzecz powodzian
Polski lider w produkcji bram, ogrodzeń, okien i drzwi dołączył do medialnej akcji wsparcia powodzian. Tym samym, zachęca do obejrzenia specjalnego charytatywnego bloku reklamowego z którego całkowity dochód zostanie przekazany na pomoc poszkodowanym, a konkretnie na wsparcie Szpitala w Nysie.
Firma WIŚNIOWSKI, znana z innowacyjnych i trwałych rozwiązań w zakresie bram i ogrodzeń, zdecydowała się wziąć udział akcji TVN, widząc w niej szansę na realne wsparcie osób, które najbardziej ucierpiały w wyniku katastrofy.
Agata Stachoń, kierowniczka działu komunikacji marki WIŚNIOWSKI komentuje: "W obliczu trudnych wydarzeń w kraju czujemy odpowiedzialność, by zaangażować się i pomóc tam, gdzie nasza obecność może mieć realny wpływ. Decyzja o wsparciu charytatywnego bloku reklamowego była dla nas naturalna”.
Dla WIŚNIOWSKI ta akcja to nie tylko pomoc, ale także istotny element budowania społecznej odpowiedzialności marki. Jak podkreśla Agata Stachoń, działania prospołeczne są integralną częścią strategii firmy, a udział w tej inicjatywie pokazuje, że marketing może być narzędziem do wspierania ważnych celów.
Blok reklamowy można będzie oglądać już 20 września; emisja zaplanowana jest tuż po programie „Fakty” w TVN, czyli po godzinie 19:25.

"Janosikowe" do likwidacji. Jest podpis prezydenta

Forum Local Trends. Dwa dni debat polskich samorządów w przededniu prezydencji w

Eco5tech zrealizuje projekt OZE o wartości 2,8 mln zł w Gminie Papowo Biskupie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.