WIŚNIOWSKI wspiera akcję charytatywną na rzecz powodzian
Polski lider w produkcji bram, ogrodzeń, okien i drzwi dołączył do medialnej akcji wsparcia powodzian. Tym samym, zachęca do obejrzenia specjalnego charytatywnego bloku reklamowego z którego całkowity dochód zostanie przekazany na pomoc poszkodowanym, a konkretnie na wsparcie Szpitala w Nysie.
Firma WIŚNIOWSKI, znana z innowacyjnych i trwałych rozwiązań w zakresie bram i ogrodzeń, zdecydowała się wziąć udział akcji TVN, widząc w niej szansę na realne wsparcie osób, które najbardziej ucierpiały w wyniku katastrofy.
Agata Stachoń, kierowniczka działu komunikacji marki WIŚNIOWSKI komentuje: "W obliczu trudnych wydarzeń w kraju czujemy odpowiedzialność, by zaangażować się i pomóc tam, gdzie nasza obecność może mieć realny wpływ. Decyzja o wsparciu charytatywnego bloku reklamowego była dla nas naturalna”.
Dla WIŚNIOWSKI ta akcja to nie tylko pomoc, ale także istotny element budowania społecznej odpowiedzialności marki. Jak podkreśla Agata Stachoń, działania prospołeczne są integralną częścią strategii firmy, a udział w tej inicjatywie pokazuje, że marketing może być narzędziem do wspierania ważnych celów.
Blok reklamowy można będzie oglądać już 20 września; emisja zaplanowana jest tuż po programie „Fakty” w TVN, czyli po godzinie 19:25.

"Janosikowe" do likwidacji. Jest podpis prezydenta

Forum Local Trends. Dwa dni debat polskich samorządów w przededniu prezydencji w

Eco5tech zrealizuje projekt OZE o wartości 2,8 mln zł w Gminie Papowo Biskupie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.