Sanofi przedstawia nową markę i logo korporacyjne
Sanofi przedstawia nową markę i logo korporacyjne – jednocząc firmę wokół jednego celu i jednej tożsamości
Warszawa, 3 lutego 2022r. Firma Sanofi, zaprezentowała nową, odważną
i ujednoliconą markę korporacyjną. To efekt zapoczątkowanej w grudniu 2019r. transformacji.
W ciągu minionych 50 lat Sanofi stała się globalnym liderem na rynku firm biofarmaceutycznych, z bogatym dziedzictwem odkryć naukowych zorientowanych na poprawę jakości życia pacjentów. Naukowa wizja firmy zaowocowała odkryciem wielu przełomowych i innowacyjnych terapii m.in. w leczeniu chorób rzadkich oraz stworzeniu standardów leczenia takich schorzeń jak cukrzyca czy choroby układu krążenia. Zaangażowanie Sanofi na rzecz poprawy zdrowia publicznego co roku pomaga chronić setki milionów ludzi przed grypą, przyczyniło się także do niemal całkowitej eliminacji polio, a naukowa wizja firmy zaowocowała przełomowymi innowacjami w terapiach chorób zapalnych. Wywodząc się z różnych spółek, Sanofi jest dziś połączeniem wielu kultur, tożsamości i marek. Nowy, ujednolicony wizerunek firmy jest głęboko zakorzeniony w tym dziedzictwie i po raz pierwszy łączy swoją różnorodną historię w jedną, wspólną tożsamość. Jest symbolem dotychczasowej drogi i manifestacją ambitnej strategii na przyszłość.
Paul Hudson
CEO Sanofi
„Na progu półwiecza istnienia naszej firmy, podjęliśmy się najważniejszej transformacji
i modernizacji w naszej historii” – mówi Paul Hudson, CEO Sanofi. „W 2019 r. uruchomiliśmy naszą strategię „Play to Win”, która koncentruje się na wykorzystaniu naszej platformy do innowacji zorientowanej na odkrywanie i produkcję najnowszych i najlepszych w swojej klasie leków i szczepionek. Nasza nowa marka jest naturalnym i ważnym krokiem naprzód w tej podróży i odzwierciedla spójny sposób pracy firmy na rzecz spełnienia naszej wspólnej ambicji, aby zmieniać oblicze medycyny”.
One Sanofi - jedna tożsamość
Dotychczasowe nazwy business unit’ów wchodzące w skład firmy czyli Sanofi Pasteur
i Sanofi Genzyme, dedykowane odpowiednio szczepionkom i lekom wysokospecjalistycznym podobnie jak wszystkie inne przejęte przez firmę marki – od tej pory będą występować pod jedną, spójną nazwą Sanofi. Myślenie, działanie i funkcjonowanie jako jeden podmiot, w ramach nowego, wspólnego celu i tożsamości, dzięki bardziej strategicznemu wykorzystaniu zasobów firmy jako całości, pozwoli Sanofi jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby pacjentów dostarczając im przełomowe terapie.
Logo nawiązujące do odkryć naukowych
Nowe logo odzwierciedla nowy cel i ambicję Sanofi i jest zainspirowane prostym i zorientowanym na ruch kodem, charakterystycznym dla branży technologicznej. Dwie fioletowe kropki symbolizują naukową podróż między punktem wyjścia – ciekawością i gotowością do kwestionowania status quo i pytania „a co jeśli?” – oraz linię mety – czyli momentem odkrycia innowacyjnych rozwiązań terapeutycznych mających wpływ na ludzkie życie.
Josep Catllà
Head of Corporate Affairs, Sanofi
„Dzięki naszej nowej marce zapewniamy naszym pracownikom, partnerom, pacjentom, a także pracownikom ochrony zdrowia jasne i dogłębne zrozumienie tego, kim jesteśmy i jaki jest nasz cel”- mówi Josep Catllà, Head of Corporate Affairs, Sanofi. „Nasza postawa jest autentyczna — ale też niekonwencjonalna. Wierzymy, że nowa, wyjątkowa marka i logo doskonale oddają nowy cel Sanofi, by zmieniać świat na lepsze stawiając na potęgę nauki”.
O firmie Sanofi
Sanofi to innowacyjna, globalna firma biofarmaceutyczna, której przyświeca jeden cel, aby zgodnie z hasłem „We chase the miracles of science to improve people’s lives” stawiając na potęgę nauki, zmieniać świat na lepsze. W 100 krajach zaangażowane i utalentowane zespoły pracują na rzecz zmiany oblicza medycyny, czyniąc niemożliwe możliwym. Firma tworzy terapie oraz szczepionki, które ratują życie milionom ludzi na całym świecie. Kluczowym punktem ambicji firmy jest zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna. Sanofi zatrudnia w Polsce blisko 900 pracowników. Jedna z 74 światowych fabryk Sanofi, zlokalizowana jest w Rzeszowie. Co roku w rzeszowskim zakładzie firma produkuje ponad 70 milionów produktów leczniczych, które trafiają zarówno na rynek polski jak i do 23 innych krajów. Siedziba główna Sanofi mieści się w Warszawie, a centrum dystrybucyjne w podwarszawskich Błoniach. W 2021 roku Sanofi znalazło się wśród Najlepszych Pracodawców w Polsce z tytułem Top Employer Poland 2021. Według danych IMS Health Polska, Sanofi zajmuje jedno z wiodących miejsc w krajowym rankingu największych firm farmaceutycznych. Firma notowana jest na giełdach w Paryżu (EURONEXT: SAN) i Nowym Jorku (NYSE: SNY).
Więcej informacji: www.sanofi.pl
Kontakt dla mediów w Polsce
Monika Chmielewska-Żehaluk
Dyrektor ds. Komunikacji
+48 22 280 07 53 | +48 695 588 881
e-mail: monika.Chmielewska-Zehaluk@sanofi.com
Media Relations
Sandrine Guendoul | + 33 6 25 09 14 25 | sandrine.guendoul@sanofi.com
Sally Bain | + 1 617 834 6026 | sally.bain@sanofi.com
Chrystel Baude | + 33 06 70 98 70 59 | chrystel.baude@sanofi.com
Nicolas Obrist | + 33 06 77 21 27 55 | nicolas.obrist@sanofi.com
Victor Rouault | + 33 06 70 93 71 40 | victor.rouault@sanofi.com
Lisa Zobel | + 1 908 967 4605 | lisa.zobel@sanofi.com
Investor Relations
Eva Schaefer-Jansen | + 33 7 86 80 56 39 | eva.schaefer-jansen@sanofi.com
Arnaud Delépine | + 33 06 73 69 36 93 | arnaud.delepine@sanofi.com
Corentine Driancourt | + 33 06 40 56 92 | corentine.driancourt@sanofi.com
Felix Lauscher | + 1 908 612 7239 | felix.lauscher@sanofi.com
Priya Nanduri | priya.nanduri@sanofi.com
Nathalie Pham | + 33 07 85 93 30 17 | nathalie.pham@sanofi.com

Maksymalna wydajność, minimalne wymiary — Ohaus przedstawia wirówkę podłogową i

Medisept rozpoczyna milionowe inwestycje na Felinie

Jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.