Santander Consumer Bank sfinansuje zakupy online z fintechem Comfino
- Santander Consumer Bank nawiązał współpracę ze spółką Comperia.pl S.A. W rezultacie oferowany przez bank kredyt celowy trafił do oferty podległego jej fintechu Comfino, dostarczającego różnorodne rozwiązania płatnicze dla sklepów internetowych z różnych branż. Dzięki tej współpracy Santander Consumer Bank rozpoczął finansowanie ubezpieczeń i usług medycznych.
- Według wewnętrznych danych banku kredyt celowy to bardzo popularny produkt, a jego miesięczna sprzedaż wynosi 27 proc. ogólnej sprzedaży internetowej Santander Consumer Banku w obszarze HP.
Wrocław, 12 lipca 2022 r. Fintech Comfino, stworzony przez spółkę Comperia.pl S.A., dostarcza różne metody finansowania zakupów w sieci. Korzystające z jego usług sklepy internetowe mogą oferować swoim klientom możliwość zapłaty za pomocą płatności odroczonych i popularnych rat. Dzięki współpracy Comperia.pl S.A. z Santander Consumer Bankiem, konsumenci zyskali również dostęp do zakupów za pomocą kredytu celowego.
Kredyt celowy Santander Consumer Banku umożliwia klientom danego e-sklepu w prosty i wygodny sposób sfinansowanie dowolnego zamówienia na kwotę od 100 zł do 50 tys. zł. Produkt jest dobrym wyborem szczególnie dla wielbicieli tzw. marketplace’ów, które pozwalają połączyć zamówienia od wielu sprzedawców w jeden koszyk zakupowy i wykonać jedną transakcję. Poza fintechem Comfino, rozwiązanie Santander Consumer Banku jest już dostępne we współpracy z integratorem płatności PayU w ramach usługi PayU Raty.
Nowe obszary finansowania
Dzięki partnerstwu banku ze spółką Comperia.pl S.A., klienci sklepów współpracujących z Comfino otrzymają jeszcze atrakcyjniejszą propozycję finansowania. Zadbają o to specjalnie opracowane przez fintech modele uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, które dopasują najlepszą opcję zapłaty w e-commerce do potrzeb zakupowych użytkownika, wybierając spośród płatności odroczonych, rat i kredytu celowego.
- Cieszymy się, że nasze rozwiązanie może wzbogacić ofertę Comfino, a co za tym idzie dotrzeć do kolejnych grup klientów zainteresowanych nowymi metodami płatności w internecie – mówi Mateusz Stach, Dyrektor Ds. Sprzedaży I Relacji Z Klientami Kluczowymi z Santander Consumer Banku. – Jest to nasz drugi partner w sprzedaży kredytu celowego po integratorze płatności PayU. Ciągle jednak prowadzimy rozmowy w sprawie kolejnych rozszerzeń. Jako numer jeden w obszarze finansowania zakupów w Polsce staramy się, aby nasze produkty były dostępne dla jak najszerszego grona klientów, a wspieranie polskiego e-commerce’u jest dla nas priorytetem.
– Rozpoczęcie współpracy z liderem rynku, który tak jak my koncentruje się na e-commerce, pozwala nam poszerzyć ofertę Comfino. Więcej dostępnych opcji finansowania zakupów to w konsekwencji jeszcze lepiej dobrane do klientów produkty, a więc i większa sprzedaż w sklepach internetowych – mówi Szymon Fiecek, prezes Comperia.pl SA.
Dzięki wdrożeniu bank rozpoczął finansowanie zakupów w dwóch nowych obszarach – ubezpieczeniach i usługach medycznych. Grupa Comperia prowadzi serwis ubezpieczeniowy Compero.pl oraz spółkę Comperia Ubezpieczenia pracujące z wieloma agentami ubezpieczeniowymi. Partnerstwo z bankiem umożliwia, więc ratalną spłatę np. polisy OC. Z kolei finansowanie przez Santander Consumer Bank usług medycznych odbywa się poprzez partnera Comperia.pl S.A., czyli platformę Kliniki.pl łączącą pacjentów z gabinetami lekarskimi, stomatologicznymi czy ośrodkami rehabilitacji.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.